Connect with us

MOBILZONE

Viber запроваджує дуже важливу функцію для безпеки

Опубліковано

Viber запроваджує дуже важливу функцію для безпеки

Скоро українці зможуть додатково захистити свої акаунти у Viber за допомогою нової функції двоетапної перевірки. Viber незабаром додасть функцію двоетапної перевірки облікових записів (two-factor authentication, 2FA). Тепер користувачі зможуть аутентифікувати свої облікові записи за допомогою PIN-коду та електронної пошти. В Україні ця функція з’явиться у травні.

 

Для ввімкнення двоетапної перевірки користувачу необхідно створити шестизначний PIN-код та підтвердити свою електронну адресу. Щоб увійти в Viber з мобільного пристрою або комп’ютера, потрібно буде ввести свій PIN-код. Якщо людина забуде код, доступ до облікового запису можна буде відновити за допомогою підтвердження електронної пошти. Деактивація акаунту Viber на комп’ютері теж вимагатиме введення PIN-коду.

 

Нова функція Viber допоможе додатково убезпечити свій акаунт та захистити доступ до особистої інформації. Також команда Rakuten Viber працює над додаванням біометричної аутентифікації та планує додати її у майбутньому.

 

Крім налаштувань безпеки безпосередньо у додатку, команда Rakuten Viber нагадує про важливі заходи, які допоможуть убезпечити свої дані та зберегти приватність:

 

  1. Захистіть свій пристрій та мобільні програми паролями. В ідеалі паролі мають бути різними для кожної програми.
  2. Налаштуйте двоетапну перевірку облікових записів.
  3. Ніколи не залишайте смартфон без нагляду.
  4. Уникайте незахищених мереж Wi-Fi, щоби зловмисники не перехопили ваші дані.
  5. Налаштуйте конфіденційність у телефоні та програмах. Оберіть у Viber, чи ділитися з іншими статусом «в мережі», вашою фотографією, датою народження.

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Клієнти ПриватБанку не отримали нараховані в “Дії” виплати

Опубліковано

Клієнти ПриватБанку не отримали нараховані в "Дії" виплати

Клієнт ПриватБанку звинуватив банк у привласненні грошей, нарахованих за програмою єПідтримка. Так, за словами клієнта, з того моменту, як йому надійшло в Дія повідомлення про зарахування грошей за програмою є Підтримка пройшло більше місяця, проте кошти він так і не отримав.

“Доброго дня. Пройшло більше місяця з того моменту, як мені пройшло в Діі повідомлення що гроші зараховані за програмою е-підтримка. Грошей ніяких не було. Я Вам писав у особу і на пошту листи з цим питанням: де підтримка- Ваш банк відповідає мені і в принципі всім хто з такою проблемою зіткнувся своєю черговою фразою про розпорядників, податкову… але дайте відповідь мені, якщо розроблений державою додаток пише що Гроші зараховані, а їх ні… це що виходить- значить вони загубилися десь у кишенях банку? я сотні Банк крутить гроші громадян України щоб зрізати з цих грошей відсотки? мені Ваш банк”, – розповів він.

Клієнти ПриватБанку не отримали нараховані в "Дії" виплати

У відповідь на цю скаргу в ПриватБанку роз’яснили, що Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на зазначені рахунки користувачів. При цьому Банк є одержувачем коштів від Міністерства економіки та здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.

 

“На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні Мінекономіки – треба почекати. Банк одразу зарахує після отримання фінансування”, – йдеться у повідомленні.
Крім того, у ПриватБанку зазначили, що також є деякі питання щодо списків громадян, наданих Державною податковою службою. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно провела перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати.

 

Клієнти ПриватБанку не отримали нараховані в "Дії" виплати
“Ви можете звернутися до Державної податкової служби за роз’ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/”, – додали у банку.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

lifecell слідом за Київстар та Vodafone подарував абонентам безкоштовні дзвінки

Опубліковано

lifecell слідом за Київстар та Vodafone подарував абонентам безкоштовні дзвінки

Мобільний оператор lifecell за Київстаром впровадив для абонентів безкоштовні послуги, щоб підтримати своїх клієнтів у такі складні часи, адже залишатися на зв’язку дуже важливо. Про це повідомляє прес-служба компанії. Тепер абоненти lifecell зможуть отримати безкоштовні хвилини на дзвінки, що входять відразу в 12 країнах Європи. Єдина умова – оплата послуг за останні чотири тижні. Послуга активується автоматично при реєстрації в мережі або під час перебування в одній із країн Європи зі списку: Бельгія, Естонія, Латвія, Іспанія, Литва, Молдова, Люксембург, Польща, Словаччина, Румунія, Швеція, Франція.

Тривалість акції залежить від того, скільки часу сплатив абонент. Якщо оплачено 1 день користування послугами безкоштовні хвилини, абонент отримує 1 добу. lifecell наголошує, що у тарифному плані “Єдиний” послуга не працює з технічних причин.

Детальну інформацію можна знайти також у мобільному додатку “Мій lifecell”.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Київстар попередив абонентів про списання з всіх по 20 гривень

Опубліковано

"Київстар" радикально змінює умови тарифних планів

Мобільний оператор «Київстар» буде знімати з рахунків абонентів додаткові кошти. Оператор завчасно повідомив про те, що вже незабаром почне у всіх абонентів знімати по 20 гривень.

Раніше оператору вдалось зібрати 5 млн.грн. та закупити ліки й медичні вироби для 12 лікарень та 2 інтернатів в 8 областях. Решту коштів «Київстар» надіслав благодійному фонду.

Зрозуміло, що в такий час медики роблять все, що їм під силу. Оператор знову повідомив про масштабну збір коштів для допомоги медичним закладам країни. Для цього вам потрібно лише відправити SMS-повідомлення на номер 88000. В автоматичному режимі ваші кошти будуть зняті та відправлені до благодійного фонду «Опора».

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.