Connect with us

MOBILZONE

Telegram просить в займ 1 млрд доларів

Опубліковано

Telegram просить в займ 1 млрд доларів

Команда месенджера Telegram зараз знаходиться в складній фінансовій ситуації, про що свідчить звітність за 2018-2020 рр., З якої ознайомився ресурс VTimes. Компанія тривалий час працює зі збитками, що склали в 2018 році $ 172,7 млн ​​і $ 150,9 млн – в 2019 р Втім, в першому півріччі 2020 року компанія повідомила про прибуток в $ 151,3 млн, але вона була отримана в результаті переоцінки заборгованостей перед інвесторами, скоротилася на $ 303 млн.

До кінця квітня компанії потрібно повернути інвесторам більш $ 600 млн, тому було прийнято рішення запропонувати бажаючим вкласти $ 1 млрд в її облігації із зобов’язанням повернути гроші за п’ять років завдяки монетизації Telegram. У грудні компанія розіслала потенційним інвесторам пропозицію і документи, які вивчив VTimes.

Велика частина отриманих коштів піде на покриття боргів перед інвесторами у 2021 році (близько $ 684 млн), а решта буде витрачено на продовження операційної діяльності.

В основному борги утворилися в зв’язку з крахом проекту зі створення блокчейн-платформи Telegram Open Network (TON) і випуску криптовалюта Gram. На його реалізацію Telegram привернув $ 1,75 млрд від 175 інвесторів, але через претензії регуляторів проект довелося закрити. Згідно оголошенню з інвесторами Telegram повинен повернути їм 72% інвестицій.

Telegram збирається розміщувати п’ятирічні облігації (погашення в 2026 г.) номіналом не менше $ 200 тис. На Лондонській фондовій біржі. На біржі може пройти і закрите розміщення. Емітентом виступить головний структура, Telegram Group Inc. (BVI). На момент випуску документів, вивчених VTimes, нею була випущена лише одна акція, яка належить Павлу Дурову.

Якщо буде проведено первинне розміщення акцій (IPO), то власники облігацій отримають право конвертувати їх в акції з дисконтом в 10% до ціни розміщення

На чому збирається заробляти Telegram, щоб розрахуватися з інвесторами? По-перше, на рекламі. Щомісяця месенджер генерує в середньому близько 350 млрд показів аудиторії на 42 млн активних каналів. При щорічному прирості аудиторії на 40% число показів може збільшитися до 2 трлн 2025 року і кожен десятий показується пост зможе бути рекламним.

Джерелами доходу також можуть бути:

  • продажу преміальних стікерів на окремому маркетплейсе;
  • впровадження в чат ігор з поділом виручки зі сторонніми розробниками ігор;
  • додаткові сервіси для корпоративних клієнтів;
  • модель поділу виручки з адміністраторами груп, зацікавленими самостійно розміщувати рекламу;
  • короткі відео (аналог формату stories в «Інстаграме») з додаванням рекламних роликів;
  • запуск платформи для продажу.

Facebook Comments

MOBILZONE

Xiaomi показала термос на 500 мл із шестигодинною «витривалістю»

Опубліковано

Xiaomi показала термос на 500 мл із шестигодинною «витривалістю»

Xiaomi представила термос Mijia Light Enjoy Thermal Flask. Він створений для збереження оригінальної температури напоїв і вміщує до 500 мл рідини. Також він представлений у кількох кольорах та продається за ціною менше 15 доларів.

Зовні термос покритий матовою фарбою, а всередині є вкладиш із нержавіючої сталі 316L завтовшки 0,12 мм. Він захищений від корозії, стійкий до нагрівання та охолодження та розрахований на збереження температури гарячої (+68 °C) або прохолодної (+10 °C) рідини протягом шести годин.

Кришка термоса виконує роль кружки і оснащена силіконовим кільцем ущільнювача. Воно захищає термос від протікання. Діаметр корпусу становить 65 мм, висота з кришкою – 217 мм, вага – 215 грамів. Термос продається через китайські маркетплейс за ціною $14.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Xiaomi, що з якістю: новий Xiaomi SU7 зламався, не проїхавши і 40 км

Опубліковано

Xiaomi, що з якістю: новий Xiaomi SU7 зламався, не проїхавши і 40 км

Цікавий випадок стався у Китаї з найновішим електромобілем Xiaomi SU7. Машина пана Веня із міста Сяминь (провінція Фуцзянь) зламалася, проїхавши лише 39 кілометрів. Хайповий електричний седан відмовився їхати далі, попередньо видавши такі повідомлення: Автомобіль ось-ось затихне. Будь ласка, зупиніться безпечно і зверніться до сервісного центру» та «Система приводу несправна».

Логічно, що пан Вень захотів замінити зламаний автомобіль, але не тут-то було: співробітники дилерського центру повідомили, що заміна машини не може бути зроблена, оскільки випущені SU7, що випускаються, вже закріплені за конкретними власниками (справжніми або майбутніми). Також дилер заявив, що Xiaomi не може відповідати за користувача і не буде покривати збитки, що виникають при поверненні автомобіля.

Тоді автовласник машини опублікував у соцмережах листування з дилером – і лише після цього на історію відреагував головний офіс Xiaomi. Після деякого внутрішнього розгляду машину забрали для пошуку причини несправності, а Венею пообіцяли новий автомобіль і компенсацію витрат, пов’язаних з поверненням машини.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Apple представила програму для професійної зйомки відео на iPhone і iPad

Опубліковано

Apple представила програму для професійної зйомки відео на iPhone і iPad

Apple разом з релізом нових планшетів серії Air та Pro представила програму з можливістю ручного контролю відеозйомки на iPhone та iPad. Професійний режим виявився другорядною функцією програми, а основною стала робота в парі з відеоредактором Final Cut Pro.

Програма називається Final Cut Camera і буде доступна для iPadOS та iOS версії 17.4 або вище цієї весни. Його позиціонують як компаньйон для монтажної програми Final Cut Pro. Програма призначена для реалізації нової функції відеоредактора під назвою Live Multicam. Вона дозволяє знімати багатокамерне відео одночасно в чотирьох ракурсах за допомогою декількох iPhone або iPad, які можна підключити до бездротового зв’язку до пристрою з Final Cut Pro.

Apple представила програму для професійної зйомки відео на iPhone і iPad

Також за допомогою нової програми у користувача з’являються ручні налаштування відео. На чотирьох пристроях можна настроїти експозицію, зум, фокус, ISO, витримку та баланс білого. Ці функції доступні і без поєднання з програмою Final Cut Pro, тому можна сказати, що на iPhone з’явилася довгоочікувана функція у вигляді ручних опцій під час запису роликів. Тепер залишилося дочекатися аналогічного програмного забезпечення і для фото.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.