Xiaomi Mi 11 дебютував минулого місяця як перший флагманський смартфон, побудований на базі чіпсета Snapdragon 888. Модель пропонує відмінне співвідношення ціни і якості, вона має в своєму розпорядженні першокласним дисплеєм 2K з найшвидшим чіпом Snapdragon, наявним сьогодні на ринку. Покупці навіть мають можливість вибирати з двох різних матеріалів обробки задньої панелі корпусу пристрою: або зі шкіряною спинкою, або традиційний скляний варіант.
Однак, оскільки це перший смартфон на базі Snapdragon 888 на ринку, його запуск практично неминуче міг бути пов’язаний з невеликими помилками і проблемами. Так і сталося. Дивно лише те, що ці помилки виявилися серйознішими, ніж ми припускали. Тому фахівці одного з ресурсів вирішили зробити невелике відео, що дає користувачам повне уявлення про Mi 11.
Зверніть увагу, що більшість цих помилок можна усунути за допомогою оновлення програмного забезпечення. Так що, хоча це дійсно змащує враження при самому початку експлуатації телефону, що називається, «прямо з коробки», в наступні пару місяців ми можемо очікувати, що телефон стане досконалішим. Проте, якщо ви купуєте телефон прямо зараз (до оновлення програмного забезпечення), вам все-таки доведеться зіткнутися з декількома збоями, які ми перерахуємо нижче.
Виявлені нами помилки і проблеми Mi 11:
Mi 11 випадково відключається під час використання;
Додаток камери іноді дає збій при зйомці фотографій;
Деякі ігри не завантажуються належним чином, і ви можете побачити галасливий піксельний екран;
Snapdragon 888 швидко нагрівається, і Mi 11 не може в повній мірі використовувати обчислювальну потужність чіпа, оскільки він знижує тактову частоту,
Щоб контролювати нагрів;
Продуктивність камери середня;
Шкіряний Mi 11 деренчить при відтворенні через динамік.
Отже, це були деякі з проблем, які експерти виявили на Mi 11. З огляду на той факт, що це флагманський пристрій, ви очікуєте, що він буде бездоганно працювати з першої хвилини використання. Але тут інша справа. Однак ми ще раз хочемо підкреслити, що більшість цих проблем можна вирішити за допомогою майбутнього оновлення програмного забезпечення. І через місяць або два Mi 11, ймовірно, стане таким же досконалим, як і будь-який інший флагман на ринку. Так що, якщо ці тимчасові незручності вас не надто лякають, ви можете піти далі і отримати Xiaomi Mi 11. Як ми вже згадували в нашому огляді, телефон може багато чого запропонувати за свою ціну.
Але поки є сенс, напевно, повернутися трохи назад і подумати про Mi 10 Ultra. Хотілося б сподіватися, що, коли Mi 11 Pro або Ultra вийдуть на ринок після Свята китайської весни, можна буде повернутися до серії Mi 11 і розглянути питання про покупку апарату з цього сімейства більш серйозно.
Застосунок і портал “Дія” відзначають 5-річчя. З цієї нагоди міністр цифрової трансформації Михайло Федоров розповів про майбутні нововведення та сервіси, які з’являться в найближчому майбутньому.
Федоров зазначив, що у застосунку “Дія” буде інтегровано штучний інтелект. Зокрема, для користувачів з’явиться ШІ-помічник, який надаватиме допомогу у вирішенні питань, пов’язаних із державними послугами. Окрім цього, вже функціонує ШІ-чатбот “Наталка”, призначений для партнерів, які інтегрують сервіси “Дії”.
Які сервіси планують додати у “Дію”
Сервіси для водіїв – розширення можливостей перереєстрації авто, зміни техпаспорта, реєстрації транспортного засобу після розмитнення.
“еКонсул” – можливість для українців за кордоном замовити закордонний паспорт, ID-картку, посвідчення водія, картку платника податків та отримати документи за місцем перебування.
“еНотаріат” – електронна система, яка інтегрує всі нотаріальні процеси в єдиний цифровий формат.
Зміна прізвища – комплексна послуга з автоматичного переоформлення всіх документів при зміні прізвища.
Цифровізація послуг, пов’язаних зі смертю – на першому етапі передбачає отримання свідоцтва про смерть, державну реєстрацію смерті, передачу даних у реєстри та оформлення допомоги на поховання.
Також Федоров додав, що з моменту появи “Дії” в ній з’явилося понад 40 сервісів і 130 послуг.
Нагадуємо, що у застосунку “Дія” впровадили електронні направлення до лікаря, рецепти на ліки та інші медичні повідомлення.Користувачі можуть отримати сповіщення про номер рецепта та код погашення, код направлення до лікаря, робити запити на доступ до даних, згоду на обробку персональних даних, затвердження плану лікування тощо.
Мобільний оператор lifecell представив нові тарифні плани, які набувають цінності вже з 5 лютого. Інформацію про зміни компанії опубліковано у своєму офіційному Telegram-каналі.
Тариф MAXI
Безлімітні дзвінки в середині мережі lifecell
750 або 1500 хвилин на всі мобільні мережі України
20 ГБ або 40 ГБ мобільного Інтернету (для перенесених номерів – безлімітний Інтернет)
Безлімітний доступ до популярних додатків
Оператор також запровадив дію: при оплачених пакетах послуг користувачі отримують додатково 20 ГБ Інтернету та 750 хвилин. Для портованих номерів – безлімітний інтернет.
Вартість тарифу :
Стандартна ціна – 300 грн/4 тижні
Для персоніфікованих номерів – 250 грн
Для перенесених номерів – 190 грн (25 ГБ інтернету, а за умови дії – безліміт)
Тариф МЕГА
Безлімітні дзвінки на lifecell
1000 або 2000 хвилин на всі мобільні мережі України
50 ГБ або безлімітний інтернет*
Доступ до пакету Mega TV в сервісі lifecell TV
За умовами акцій користувачі, які оплачують тариф вчасно, отримують безлімітний інтернет та додатково 1000 хвилин на дзвінки.
Вартість тарифу :
Стандартна ціна – 500 грн/4 тижні
Для персоніфікованих номерів – 450 грн
Для перенесених номерів – 350 грн (також доступний безлімітний інтернет)
Мобільний оператор Київстар запровадив вигідну акцію для своїх користувачів: повний безлімітний інтернет на 24 години всього за 1 гривню.
“Закінчився інтернет? Підключайте “Щасливий день”! Отримайте безлімітний інтернет на добу лише за 1 грн у додатку “Мій Київстар””, – повідомляє компанія.
Пропозиція діє до 15 травня 2025 року, тож абоненти ще мають час скористатися вигідними умовами.
Як скористатися акцією?
Відкрити мобільний застосунок “Мій Київстар”.
Перейти до розділу акцій та підключити “Щасливий день”.
Отримати безлімітний інтернет на 24 години всього за 1 гривню.
Додатково: як повідомити про проблеми зі зв’язком у Дії?
Окрім нової акції від Київстар, українці тепер можуть повідомляти про проблеми з мобільним зв’язком через застосунок “Дія”. Послуга допомагає операторам швидше реагувати на проблеми та покращувати якість зв’язку по всій країні.
Як залишити скаргу у “Дії”?
Відкрити “Дію” та натиснути “Відсутній зв’язок” на стартовій сторінці.
Надати одноразовий доступ до геолокації.
Вказати, чи проблема виникає під час відключень електроенергії.
Обрати мобільного оператора.
Зазначити, що саме не працює: інтернет, дзвінки чи обидві послуги.
Вказати місце, де виникає проблема: у приміщенні чи на вулиці.
Слідкуйте за оновленнями від мобільних операторів та користуйтеся вигідними пропозиціями!