Клієнт ПриватБанку поскаржився, що, перебуваючи за кордоном, залишився без грошей через те, що банк заблокував картку. У Приватбанку пояснили ситуацію. Про це стало відомо з відкликання українця на порталі Мінфін та відповіді на нього представника банку.
“Я перебуваю за кордоном, хотів зняти гроші зі своєї картки, у ПриватБанку показало, що перевищено ліміт. Я вирішив перевести частину грошей зі своєї універсальної картки на картку для виплат. Потрібно було підтвердити операцію, я зателефонував за вказаним номером. Спілкуючись із представником банку , паралельно мене викинуло з програми і заблокувався доступ у Приват.24 Співробітник сказав, що нічого не знає з цього приводу і сказав звертатися до чату підтримку”, – поділився клієнт.
Також він повідомив, що у чаті підтримки чекати оператора йому довелося понад 40 хвилин. Не дочекавшись зв’язку, він звернувся телефоном на гарячу лінію банку, але й там йому допомогти не могли, адже зателефонував чоловік нібито не з фінансового номера.
“Я стверджую зворотне, цілий день я користувався сервісом і проходив авторизацію за номером з якого дзвонив. Співробітник банку спілкувався зі мною, ніби я не їхній клієнт і повторював, що нічим не може мені допомогти. Я пропонував назвати свої будь-які особисті дані, щоб вона хоч якось змогла впізнати мене як клієнта, але без толку. Нічого, крім як: “звертайтеся в чат” – сказати вона не змогла. На той момент я вже годину чекав на підключення оператора в чат”, – поділився клієнт.
Він додав, що розуміє, що зараз в Україні дуже складна ситуація і погоджується з можливими затримками, але неприємною розмовою співробітника банку була обурена.
“Карта була заблокована з міркувань безпеки. Додаткове підтвердження знадобилося для того, щоб ми могли переконатися, що карткою користується її власник, а не треті особи. Вибачте, якщо ця ситуація завдала вам незручностей. Як бачимо, питання розблокування картки на даний момент вирішено” , – зазначили у ПриватБанку.
Також співробітник банку, відповідаючи на відгук клієнта, зазначив, що розмову чоловіка з оператором кол-центру банку перевірять на коректність та пообіцяли зв’язатися з ним, як тільки це станеться.