Connect with us

MOBILZONE

ПриватБанк знову потрапив в центр скандалу

Опубліковано

ПриватБанк знову потрапив в центр скандалу

Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув.

Як передає новинний портал Айтіпедія, в мережі клієнтка банку на ім’я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів.

Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з’ясується.

Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки.

Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу:

«За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », – розповів чоловік.

Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання:

Гроші вже не повернуть: неприємності з банківськими рахунками, ПриватБанк зробив заяву Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув. Як передає новинний портал ПОЛІТЕК, в мережі клієнтка банку на ім'я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів. Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з'ясується. Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки. Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу: «За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », - розповів чоловік. Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання: Фото: ПОЛІТЕК Фото: ПОЛІТЕК Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З'явилися подробиці. Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов'язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З'явилися подробиці ситуації. Hroshi vzhe ne povernutʹ: nepryyemnosti z bankivsʹkymy rakhunkamy, PryvatBank Гроші вже не повернуть: неприємності з банківськими рахунками, ПриватБанк зробив заяву  Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув.  Як передає новинний портал ПОЛІТЕК, в мережі клієнтка банку на ім'я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів.  Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з'ясується.  Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки.   Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу:  «За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », - розповів чоловік.  Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання:   Фото: ПОЛІТЕК     Фото: ПОЛІТЕК Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З'явилися подробиці.  Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов'язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З'явилися подробиці ситуації. Hroshi vzhe ne povernutʹ: nepryyemnosti z bankivsʹkymy rakhunkamy, PryvatBank
Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З’явилися подробиці.

Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов’язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З’явилися подробиці ситуації.

Facebook Comments

MOBILZONE

Абоненти Київстару скаржаться на раптову зміну вартості тарифів

Опубліковано

Абоненти Київстару скаржаться на раптову зміну вартості тарифів

Компанія “Київстар” обслуговує значну кількість користувачів, в тому числі мільйони абонентів, кількість яких постійно зростає. Вона пропонує якісні послуги та багатий вибір тарифних планів. Проте в травні з’явилася неприємна новина: абоненти почали скаржитись на те, що після поповнення рахунку на звичайну суму тарифний план не активувався. З’явилася інформація, що більшість тарифних планів значно збільшили свою ціну, в деяких випадках навіть на 50 гривень.

Деякі тарифні плани зазнали підвищення вартості, і також відбулися зміни у програмі “Суперсила”.

З початку травня 2024 року Суперсила Домашнього Інтернету буде доступна для користувачів, які підписані на тарифи ТВІЙ Оптимум та LOVE UA Сила. Однак для тарифу ТВІЙ Максимум ця послуга не буде доступна. Компанія не надала жодних коментарів щодо збільшення вартості тарифів. Представники компанії зазначили, що дізнатися поточну ціну свого тарифу та, за бажанням, перейти на інший можна через додаток Київстар або зателефонувавши на гарячу лінію. Крім того, можна дізнатися кількість нарахованих хвилин, гігабайтів та інших даних, натиснувши комбінацію: *100*01*2#.

У компанії було оголошено про введення ще одного оновлення. Тепер деякі абоненти Київстару матимуть номери телефонів, що починаються на 77, а саме (+380 77). У компанії пояснили, що довго мріяли про цю можливість, оскільки не вистачає номерів для всіх користувачів. Наявний номерний ресурс навіть на найближчі два роки не вистачить, тому впровадження нового коду допоможе вирішити цю проблему. Для тих абонентів, які вже користуються послугами компанії, їх номер залишиться незмінним. Нові користувачі, які приєднуються до Київстару, матимуть номер, який починається на 077.
Зазначимо, що наразі всі номери компанії мають початок на 67, 68, 96, 97 та 98.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

OnePlus викотила прощальний апдейт для старих популярних смартфонів

Опубліковано

OnePlus викотила прощальний апдейт для старих популярних смартфонів

Цього тижня компанія OnePlus почала розсилати прошивку OxygenOS 13.1.0.587 на Android 13 для смартфонів OnePlus 8 та 8 Pro, випущених рівно чотири роки тому. І це виявилося останнє оновлення для них, про що й повідомив сам виробник.

“Як ви, можливо, вже знаєте, з випуском OxygenOS 13.1.0.587 ми офіційно виконали нашу обіцянку щодо підтримки життєвого циклу OnePlus 8/8 Pro”, – йдеться у заяві компанії.

Згадана прошивка включає виправлення безпеки за квітень 2024 року. Однак вона заснована на Android 13, що відповідало споконвічним обіцянкам компанії щодо оновлення операційної системи. Для порівняння, випущений наприкінці 2020 року OnePlus 8T раніше отримав Android 14. Фінальне оновлення для OnePlus 8/8 Pro поширюється поетапно.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Офіційно представлений смартфон Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition

Опубліковано

Офіційно представлений смартфон Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition

Бренд Redmi представив Note 13 Pro+ World Champions Edition – лімітовану версію популярного смартфона для шанувальників футболу. Над гаджетом його творці працювали разом із Аргентинською футбольною асоціацією (AFA).
Офіційно представлений смартфон Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition

Технічні характеристики новинки такі ж, як у оригіналу: смартфон оснащений 6,67-дюймовим OLED-дисплеєм, основною камерою на 200 Мп, процесором MediaTek Dimensity 7200 Ultra та акумулятором ємністю 5000 мАч з підтримкою 120-ватної швидкої.

Redmi Note 13 Pro World Champions Edition отримав синій колір корпусу з логотипом AFA. На центральній частині задньої кришки Xiomi вигравірувала цифру 10 номер знаменитого футболіста Ліонеля Мессі. У комплект смартфона входить золота скріпка для SIM-карти та оригінальна тема інтерфейсу.

Лімітована серія надійде на індійський ринок із 15 травня за ціною близько $420. Чи вийде новинка в Китаї – поки що невідомо.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Абоненти Київстару скаржаться на раптову зміну вартості тарифів
MOBILZONE8 години тому

Абоненти Київстару скаржаться на раптову зміну вартості тарифів

OnePlus викотила прощальний апдейт для старих популярних смартфонів
MOBILZONE11 години тому

OnePlus викотила прощальний апдейт для старих популярних смартфонів

Офіційно представлений смартфон Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition
MOBILZONE13 години тому

Офіційно представлений смартфон Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition

Приватбанк безкоштовно доставлятиме картки Новою поштою по Україні та Європі, але часу мало
MOBILZONE13 години тому

ПриватБанк безкоштовно доставлятиме картки Новою поштою по Україні та Європі, але часу мало

Дешевий монітор Redmi A27Q 2025 надійшов у продаж
MOBILZONE13 години тому

Дешевий монітор Redmi A27Q 2025 надійшов у продаж

Штрафи для ухилянтів переглянули: що загрожує за неявку до ТЦК
MOBILZONE14 години тому

Штрафи для ухилянтів переглянули: що загрожує за неявку до ТЦК

На ВЛК викликатимуть окремою повісткою: що відомо
MOBILZONE15 години тому

На ВЛК викликатимуть окремою повісткою: що відомо

Оприлюднено рейтинг польських банків, яким довіряють свої гроші українці
MOBILZONE19 години тому

Оприлюднено рейтинг польських банків, яким довіряють свої гроші українці

Ще один старий смартфон Redmi отримав фінальну версію HyperOS
MOBILZONE1 день тому

Ще один старий смартфон Redmi отримав фінальну версію HyperOS

Стартували продажі 65-дюймового телевізора для бідних TCL Thunderbird 2024 Crane 6 Pro TV
MOBILZONE1 день тому

Стартували продажі 65-дюймового телевізора для бідних TCL Thunderbird 2024 Crane 6 Pro TV

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.