Connect with us

MOBILZONE

ПриватБанк знову потрапив в центр скандалу

Опубліковано

ПриватБанк знову потрапив в центр скандалу

Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув.

Як передає новинний портал Айтіпедія, в мережі клієнтка банку на ім’я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів.

Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з’ясується.

Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки.

Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу:

«За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », – розповів чоловік.

Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання:

Гроші вже не повернуть: неприємності з банківськими рахунками, ПриватБанк зробив заяву Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув. Як передає новинний портал ПОЛІТЕК, в мережі клієнтка банку на ім'я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів. Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з'ясується. Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки. Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу: «За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », - розповів чоловік. Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання: Фото: ПОЛІТЕК Фото: ПОЛІТЕК Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З'явилися подробиці. Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов'язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З'явилися подробиці ситуації. Hroshi vzhe ne povernutʹ: nepryyemnosti z bankivsʹkymy rakhunkamy, PryvatBank Гроші вже не повернуть: неприємності з банківськими рахунками, ПриватБанк зробив заяву  Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув.  Як передає новинний портал ПОЛІТЕК, в мережі клієнтка банку на ім'я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів.  Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з'ясується.  Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки.   Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу:  «За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », - розповів чоловік.  Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання:   Фото: ПОЛІТЕК     Фото: ПОЛІТЕК Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З'явилися подробиці.  Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов'язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З'явилися подробиці ситуації. Hroshi vzhe ne povernutʹ: nepryyemnosti z bankivsʹkymy rakhunkamy, PryvatBank
Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З’явилися подробиці.

Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов’язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З’явилися подробиці ситуації.

Facebook Comments

MOBILZONE

Xiaomi представила захищений смарт-годинник Black Shark GS3

Опубліковано

Xiaomi представила захищений смарт-годинник Black Shark GS3

Компанія Xiaomi в рамках геймерського бренду Black Shark анонсувала нову модель розумного годинника GS3. Їхньою відмінністю стала підвищена міцність і тривалий час автономної роботи.

Інформації про годинник поки що небагато. Виробник стверджує, що вони відповідають 15 протоколам довговічності та військовому стандарту надійності MIL-STD-810. Вони повністю пило- та водонепроникні, здатні витримувати високі та низькі температури, оснащені круглим 1,43-дюймовим AMOLED-екраном, а також у них є вбудований GPS та підтримка понад 100 спортивних режимів. Заявлений час автономної роботи – 21 день.

Ціна та дата початку продажів Black Shark GS3 поки не оголошені.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Apple анонсувала презентацію нових пристроїв

Опубліковано

Apple анонсувала презентацію нових пристроїв

Apple анонсувала спеціальний захід, який пройде вже незабаром. Цього разу офіційний тизер безпосередньо натякає на новинки, що готуються до виходу.

Захід запланований на 7 травня, і, судячи з опублікованого тизера, він буде присвячений презентації нових планшетів iPad. Зокрема, очікується показ повністю оновлених моделей iPad Pro з OLED-екранами, процесором M3 та іншими покращеннями.

Разом з «прошками» можуть також показати нове покоління iPad Ar, включаючи 12,9-дюймову модель, а також iPad mini та базового iPad, але останні два з важливих змін очікують лише оновлений процесор. Є також інформація про стілус Apple Pencil третього покоління, який зможе реагувати на стиснення.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

У Раді повідомили, коли закон про мобілізацію запрацює повністю і дасть ефект

Опубліковано

У Раді повідомили, коли закон про мобілізацію запрацює повністю і дасть ефект

Новий закон про мобілізацію в Україні повністю запрацює у восени і на той момент він повинен “дати ефект”.

Про це повідомив народний депутат і член Ради з питань держбезпеки, оборони та розвідки Верховної Ради Федір Веніславський.

Він зазначив, що згідно з мобілізаційним законом та проєкту закону про покарання за порушення порядку мобілізації та військового обліку, ці документи мають правдиво відображати мобілізаційний ресурс в Україні та посилювати покарання для тих, хто не оновлює свої військово-облікові дані чи ухиляється від призову.

Крім того, у зв’язку з ухваленням мобілізаційного закону планується оптимізувати та спростити роботу ТЦК та СП. Це зроблено для того, аби інциденти, коли людей відловлюють на вулицях залишилися в історії.

«Наслідки нового закону про мобілізацію, безумовно, не будуть відчутні до літа. Насправді згідно з оцінками, які прозвучали в Комітеті, закон має запрацювати через шість місяців, тобто десь на середину-кінець осені ми вже матимемо повністю діючий закон”, – розповів Федір Веніславський.

Також читайте:

Міністерство закордонних справ наказало призупинити усі консульські дії щодо для громадян України призовного віку.

Нововведення в законі про мобілізацю, як змінилися правила вручення повісток

 

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Xiaomi представила захищений смарт-годинник Black Shark GS3
MOBILZONE12 години тому

Xiaomi представила захищений смарт-годинник Black Shark GS3

Apple анонсувала презентацію нових пристроїв
MOBILZONE12 години тому

Apple анонсувала презентацію нових пристроїв

У Раді повідомили, коли закон про мобілізацію запрацює повністю і дасть ефект
MOBILZONE15 години тому

У Раді повідомили, коли закон про мобілізацію запрацює повністю і дасть ефект

В Україні громадян позбавлятимуть права на житло за спрощеною процедурою
MOBILZONE16 години тому

В Україні громадян позбавлятимуть права на житло за спрощеною процедурою

Мобілізація студентів: хто з отримувачів освіти втратив право на відстрочку
MOBILZONE16 години тому

Мобілізація студентів: хто з отримувачів освіти втратив право на відстрочку

Нова грошова допомога для сімей з дітьми: як отримати
MOBILZONE19 години тому

Нова грошова допомога для сімей з дітьми: як отримати

Сьогодні всі консульства припиняють надавати послуги чоловікам
MOBILZONE19 години тому

Сьогодні всі консульства припиняють надавати послуги чоловікам: можливо буде лише оформити документи для повернення в Україну

Стала відома дата лістингу Notcoin
MOBILZONE19 години тому

Стала відома дата лістингу Notcoin

Не тільки повістки: як вручатиметься вимога ТЦК і що загрожує ухилянтам
MOBILZONE20 години тому

Не тільки повістки: як вручатиметься вимога ТЦК і що загрожує ухилянтам

Випущено перші у світі банківські картки з OLED-дисплеями: у чому їхня особливість
MOBILZONE22 години тому

Випущено перші у світі банківські картки з OLED-дисплеями: у чому їхня особливість

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.