Не секрет, що з недавнього часу у Водафон Україна сталися певні зміни і тарифікувати свої послуги для абонентів prepaid стали не за місяць, а за 4 тижні. У абонентів прокотилася хвиля обурення, претензій і звинувачень компанії в незаконності даних заходів. Приклад наслідували й компанії-конкуренти.
У автора даної статті була лише одна претензія, в Приват24 був налаштований автопополненія рахунку на потрібну суму (з невеликим запасом, який зазвичай накопичувався кожен місяць, умовних 5 гривень). Після горезвісних змін багато хто почав скаржитися на пропажу коштів з балансу, як і я. У моєму випадку, зміни без повідомлень привели до того, що Водафон «мовчки» списував 5 гривень / добу за розмови (крім іншого тарифікації на дзвінки абонентам інших операторів) і за послуги інтернет в смартфоні. А хто ними не користується? За кілька днів вся сума з балансу списувалася замість того щоб надати пакет послуг на місяць. А, якщо пам’ять не зраджує, було ще і підвищення тарифу в даний момент і суми, що поповнюється з картки ПриватБанку не вистачало для списання місячного пакета.
У чому вина Водафон?
Вина в мовчазному намірі. Спори зі службою підтримки не продуктивні, максимум – дізнавався за що «вкрали» гроші. Скарга в Facebook викликала лише відповідальних за скарги в соцмережах до якогось «врегулювання питання», хоча крім банальних важливих фраз це нічого не давало. І все вимушено (ну не міняти ж номер / оператора і пов’язані з цим мільйон питань, від банальних прив’язок карт, сервісів, до банальної неможливості змінювати номер в якійсь системі).
Чому потрібно йти сміливо
На сьогоднішній день у кожного з нас є можливість зберегти свій номер, але піти до будь-якого оператора. Наприклад більш прогресивному Lifecell (як зробив мій кращий друг, – ред), який і «ловить» краще в багатьох місцях і інтернет у них дуже спритний і багатогігабайтними водафоновского.
Як перейти до іншого оператора зі збереженням номера
Так-так, співробітники Vodafone Україна, якщо ви надумаєте писати – поїзд пішов. І ми закликаємо абонентів не страждати мовчки – сміливо переходите до будь-якого іншого оператора, раз вони нас не люблять!
Берете паспорт і йдете в найближчий магазин Vodafone в своєму населеному пункті, прив’язуєте номер до свого паспорту (це питання безпеки – можна втратити дані своїх платіжних карт і засоби з них);
Після прив’язки номера до свого імені йдете в магазин Lifacell / Київстар – і через 5 хвилин номер обслуговується у них;
Економте і насолоджуєтеся щомісяця. Наприклад, мій друг, тариф 100-130 грн / місяць змінив на 50-гривневий «лайфівських» пакет. Задоволений інтернетом і спілкуванням з сім’єю, яку також перевели на даний стільниковий оператор.
Чому це актуально мені і вам?
2 номери (3806659 *** 2 і 380 509 ••••• 1, які я поповнив в кінці травня і 13 червня, якимось дивом не змогли активувати пакет послуг на місяць і кожен день з рахунку списувалося по 21-28-36 гривень (7 гривень за розмови, і кілька пакетів по 100 мб інтернету, хоча телефон був суто в режимі Wi-Fi для налаштування iPhone і перенесення даних (тільки по мережі).
Поповнюю рахунок з запасом пару гривень, натискаю комбінацію * 101 * 444 # і нічого. Після того як помічаю, що частини грошей вже немає на балансі як і місячного пакета (я їм не потрібен як абонент! Але при цьому вони зароблять на мені за півмісяця овдовіле більше ніж за місяць), я розумію, що поповнювати і знову потрапляти в пастку Не буду. Це було останнє поповнення рахунку.
На подану скаргу відповідь очікувано не надійшов, гроші не повернули. А то, що говорять їх не дуже розумні або діючі за інструкцією оператори-консультанти (Максим, привіт!) – на голову не налазить.
Пояснивши ситуацію про поповнення і набраної комбінації, була отримана відповідь в стилі: «У Вас не було коштів на балансі взагалі». Я уточнив, що рахунок поповнив попередньо – той почав говорити, що суми не вистачало, і далі як виправдання, повідомив, що списався денний пакет.
Навіть якщо це так, саме «підле» те, що Водафон не присилає повідомлення про списання горезвісного денного пакету. Вас просто будуть кілька днів грабувати і сподіватися, що ми «безхребетні», будемо поповнювати і поповнювати їм рахунок заради одного пакета послуг на місяць!
Абоненти їм не потрібні, їм потрібні гроші – несіть їх чесним операторам!