Connect with us

MOBILZONE

Як Vodafone гроші краде і що з цим робити

Опубліковано

Як Vodafone гроші краде і що з цим робити

Не секрет, що з недавнього часу у Водафон Україна сталися певні зміни і тарифікувати свої послуги для абонентів prepaid стали не за місяць, а за 4 тижні. У абонентів прокотилася хвиля обурення, претензій і звинувачень компанії в незаконності даних заходів. Приклад наслідували й компанії-конкуренти.

У автора даної статті була лише одна претензія, в Приват24 був налаштований автопополненія рахунку на потрібну суму (з невеликим запасом, який зазвичай накопичувався кожен місяць, умовних 5 гривень). Після горезвісних змін багато хто почав скаржитися на пропажу коштів з балансу, як і я. У моєму випадку, зміни без повідомлень привели до того, що Водафон «мовчки» списував 5 гривень / добу за розмови (крім іншого тарифікації на дзвінки абонентам інших операторів) і за послуги інтернет в смартфоні. А хто ними не користується? За кілька днів вся сума з балансу списувалася замість того щоб надати пакет послуг на місяць. А, якщо пам’ять не зраджує, було ще і підвищення тарифу в даний момент і суми, що поповнюється з картки ПриватБанку не вистачало для списання місячного пакета.

У чому вина Водафон?
Вина в мовчазному намірі. Спори зі службою підтримки не продуктивні, максимум – дізнавався за що «вкрали» гроші. Скарга в Facebook викликала лише відповідальних за скарги в соцмережах до якогось «врегулювання питання», хоча крім банальних важливих фраз це нічого не давало. І все вимушено (ну не міняти ж номер / оператора і пов’язані з цим мільйон питань, від банальних прив’язок карт, сервісів, до банальної неможливості змінювати номер в якійсь системі).

Чому потрібно йти сміливо
На сьогоднішній день у кожного з нас є можливість зберегти свій номер, але піти до будь-якого оператора. Наприклад більш прогресивному Lifecell (як зробив мій кращий друг, – ред), який і «ловить» краще в багатьох місцях і інтернет у них дуже спритний і багатогігабайтними водафоновского.

Як перейти до іншого оператора зі збереженням номера
Так-так, співробітники Vodafone Україна, якщо ви надумаєте писати – поїзд пішов. І ми закликаємо абонентів не страждати мовчки – сміливо переходите до будь-якого іншого оператора, раз вони нас не люблять!

Берете паспорт і йдете в найближчий магазин Vodafone в своєму населеному пункті, прив’язуєте номер до свого паспорту (це питання безпеки – можна втратити дані своїх платіжних карт і засоби з них);

Після прив’язки номера до свого імені йдете в магазин Lifacell / Київстар – і через 5 хвилин номер обслуговується у них;
Економте і насолоджуєтеся щомісяця. Наприклад, мій друг, тариф 100-130 грн / місяць змінив на 50-гривневий «лайфівських» пакет. Задоволений інтернетом і спілкуванням з сім’єю, яку також перевели на даний стільниковий оператор.

Чому це актуально мені і вам?
2 номери (3806659 *** 2 і 380 509 ••••• 1, які я поповнив в кінці травня і 13 червня, якимось дивом не змогли активувати пакет послуг на місяць і кожен день з рахунку списувалося по 21-28-36 гривень (7 гривень за розмови, і кілька пакетів по 100 мб інтернету, хоча телефон був суто в режимі Wi-Fi для налаштування iPhone і перенесення даних (тільки по мережі).

Поповнюю рахунок з запасом пару гривень, натискаю комбінацію * 101 * 444 # і нічого. Після того як помічаю, що частини грошей вже немає на балансі як і місячного пакета (я їм не потрібен як абонент! Але при цьому вони зароблять на мені за півмісяця овдовіле більше ніж за місяць), я розумію, що поповнювати і знову потрапляти в пастку Не буду. Це було останнє поповнення рахунку.

На подану скаргу відповідь очікувано не надійшов, гроші не повернули. А то, що говорять їх не дуже розумні або діючі за інструкцією оператори-консультанти (Максим, привіт!) – на голову не налазить.

Пояснивши ситуацію про поповнення і набраної комбінації, була отримана відповідь в стилі: «У Вас не було коштів на балансі взагалі». Я уточнив, що рахунок поповнив попередньо – той почав говорити, що суми не вистачало, і далі як виправдання, повідомив, що списався денний пакет.

Навіть якщо це так, саме «підле» те, що Водафон не присилає повідомлення про списання горезвісного денного пакету. Вас просто будуть кілька днів грабувати і сподіватися, що ми «безхребетні», будемо поповнювати і поповнювати їм рахунок заради одного пакета послуг на місяць!

Абоненти їм не потрібні, їм потрібні гроші – несіть їх чесним операторам!

Facebook Comments

MOBILZONE

Повістки через “Дію”: адміністрація зробила важливе попередження

Опубліковано

Повістки через "Дію": адміністрація зробила важливе попередження

Окупанти знову вдались до невдалої провокації: в фашистських ЗМІ пишуть, що у нашому державному порталі «Дія» надходять повістки. Михайло Федоров, глава Мінцифри, пояснив у чому річ.

Федоров заявив, що жодних повісток українці не будуть отримувати у державному порталі «Дія». Він також зазначив, що такої функції взагалі не існує і існувати не буде. Міністр також спростував інформацію про відкриття адміністративних та кримінальних проваджень. Вже давно у порталі існує функція, яка дозволяє українцям перевіряти, чи немає у них кримінальних проваджень. Тому, питання повісток є лише маніпуляцією.

Міністр рекомендує громадянам не читати рашистські новини, адже й так зрозуміло, що там суцільна брехня. Не дозволяєте пропаганді проникнути у ваш розум. Ми радимо читати правдиві новини на офіційних сторінках Міністерства цифрової трансформації та на особистій сторінці Михайла Федорова.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Нова грошова допомога для українців: як отримати 33000 гривень

Опубліковано

В Дії безробітним почнуть платити по 10000 гривень

Уряд ощасливив українців: тепер громадяни зможуть отримати новий вид допомоги. Сума виплат становить 33 000 гривень на сім’ю. Виплати надійдуть від міжнародної благодійної організації. Мова йде про Естонську Раду у справах біженців спільно із Запорізьким благодійним фондом “Єдність”. Допомогу зможуть отримати мешканці таких областей:

  • Донецької;
  • Дніпропетровської;
  • Запорізької;
  • Київської;
  • Кіровоградської;
  • Луганської;
  • Миколаївської;
  • Полтавської;
  • Сумської;
  • Харківської;
  • Черкаської;
  • Чернігівської.

Сума виплат становить 2,2 тис. грн на особу, а кошти будуть надходити протягом трьох місяців. Наприклад, сім’я максимум із п’яти осіб може отримати 33 000 грн. Кошти зможуть отримати такі сім’ї:

  • сім’ї, які втратили годувальника внаслідок бойових дій;
  • сім’ї, що повністю втратили житло або житло яких зазнало значних руйнувань;
  • люди з інвалідністю чи тяжким станом здоров’я;
  • самотні матері/батьки з неповнолітніми дітьми;
  • сім’ї з новонародженими дітьми;
  • вагітні жінки та матері, що годують;
  • малозабезпечені сім’ї із неповнолітніми дітьми;
  • люди похилого віку.

Подати заявку на допомогу можна за безкоштовним номером 0-800-334-056. Дзвінки приймаються з 09:00 до 18:00. Після цього зачекайте, поки ваша заявка буде схвалена.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

“Київстар” попередив мешканців сел і міст: потрібно поміняти сім-карти

Опубліковано

Київстар підготував абонентам сюрприз

Мобільний оператор «Київстар» зробив важливе оголошення для своїх клієнтів. Річ у тім, що оператор закликає абонентів з 3500 сіл та міст замінити свої SIM-карти. Це потрібно для того, аби покращити якість зв’язку та швидкість мобільнооо Інтернету.

Оператор продовжує працювати над покращенням зв’язку. З початку війни компанія збільшила покриття мережі 4G в 19 областях нашої країни. Тепер жителі 3500 населених пунктів зможуть користуватись покращеним зв’язком. «Київстар» має на меті надати абонентам стабільний та надійний зв’язок. Компанія модернізувала майже 3000 базових станцій, які тепер мають сучасну технологію LTE-900. В основному оператор надав покращений зв’язок маленьким селищам з населенням до 2 000 осіб.

Тому,  3500 населених пунктів з 19 областей України мають кращих зв’язок. Це стосується жителів Сумської, Вінницької, Полтавської, Дніпропетровської, Одеської, Житомирської, Львівської, Закарпатської, Київської, Івано-Франківської та інших областей. Для того аби затестити швидкісний Інтернет потрібно замінити старі SIM-карти на нові. Це можна зробити у відділенні та магазині оператора безкоштовно.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.