Connect with us

MOBILZONE

Нова пошта презентувала новий мобільний застосунок

Опубліковано

Нова пошта презентувала новий мобільний застосунок

Головна його відмінність – тепер ви можете керувати Новою поштою самостійно. Більше не треба дзвонити в кол-центр аби дізнатися де посилка, переадресувати її, дізнатися коли саме приїде кур’єр або доручити отримання іншій людині. Не треба говорити з оператором для створення експрес-накладної або чекати, поки він створить інвойс для відправки посилки в іншу країну. Всіма діями, які ви хочете зробити із посилками – керуєте безпосередньо ви. 

Нова пошта презентувала новий мобільний застосунок Нова пошта презентувала новий мобільний застосунок

Нова пошта презентувала новий мобільний застосунок

 

  1. Зручне оформлення переадресації: ви можете переадресувати посилку, відстежувати її за тим самим номером ЕН, можете редагувати чи скасувати переадресацію або замовити її повторно. 
  2. Виклик курʼєра в три кліки. Вашу посилку заберуть від дверей, навіть якщо вона більше 30 кг, просто виберіть звідки, що та коли зручно зустріти кур’єра. Так само можна зробити із замовленням адресної доставки. Обирайте зручний часовий проміжок та відслідковуйте рух курʼєра в режимі реального часу за 15 хв до його приїзду. А ще ви можете написати кур’єру повідомлення прямо в застосунку.
     
  3. Дивіться за кожним рухом своєї посилки по Україні та за кордоном, адже це єдиний застосунок як для України, так і для всіх країн Європи, де є Нова пошта. Тепер ви знаєте, де знаходиться ваша посилка в кожну одиницю часу.
     
  4. Керуйте своєю посилкою особисто, адже ви можете:
    – створити посилку у застосунку, а у відділенні її тільки залишити у спеціальному боксі для відправки або віддати оператору;
    – або створити посилку у застосунку і відправити її через поштомат, навіть без паковання;
    – сплатити посилку за іншу людину;
    – довірити отримання відправлення другу.
     
  5. Забирайте та відправляйте посилки з поштомату ще зручніше: менше кроків, можливість отримання без інтернету, допомога цифрового помічника нового застосунку, а ще комірки відчиняються дууууже швидко.
     
  6. Усі ваші посилки тепер одразу видно на головному екрані. Їх можна легко сортувати на «всі», «мені» й «від мене». А ще  – обирати за фільтром. Повний перелік отриманих та відправлених посилок можна переглянути в архіві.
  7.  Улюблене відділення: збережене у профілі як улюблені відділення чи поштомат будуть підтягуватись під час оформлення переадресації, повернення, що прискорить оформлення та спростить користування послугами.
  8. Спрощене і зручне оформлення повернення — можна легко повернути товар відразу через застосунок.
     

А ще тепер є можливість перевести чайові співробітнику Нової пошти — оператору, кур’єру, працівнику контакт-центру. Оформити заявку на компенсацію у разі пошкодження посилки. Відмовитися від розсилки рекламних повідомлень.

Також з’явилися нові можливості закордонного шопінгу — наприклад, можна замовити не тільки доставку товару у відділення, поштомат або прямо додому із закордонного магазина, а й замовити викуп. Для цього лише залиште посилання на бажаний товар — а Нова пошта зробить решту: знайде, придбає та відправить до вас.

 

“Запуску застосунку передувала масштабна робота не тільки з точки зору його розробки, а й вдосконалення логістики та наших сервісів — оплати, переадресації, доставки в поштомат, адресного обслуговування й інших. Адже ми розуміємо: тільки поєднання бездоганного продукту доставки та сучасних технологій можуть створити той досвід, який задовольнить наших клієнтів”, — коментує Юлія Колесник, керівник департаменту розробки клієнтських сервісів Нової пошти. 

 

Facebook Comments Box
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Стало відомо, як одною простою дією зробити так, щоб ваш iPhone розряжався не так швидко

Опубліковано

Стало відомо, як одною простою дією зробити так, щоб ваш iPhone розряжався не так швидко

Відоме видання New York Post повідомляє, що перевертання iPhone екраном донизу може допомогти зменшити споживання енергії, зберігаючи заряд акумулятора. Це порада, яку дають експерти з технологій, адже в такому положенні деякі функції телефону можуть працювати менш інтенсивно.

Особливо корисно це може бути, якщо ви не використовуєте телефон, а хочете, щоб він споживав мінімум енергії. Деякі користувачі вже помітили покращення тривалості роботи акумулятора після того, як почали практикувати цей трюк.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

У ТЦК дали офіційну відповідь, чи будуть вони штрафувати людей за неоновлення даних після 17 липня

Опубліковано

У ТЦК дали офіційну відповідь, чи будуть вони штрафувати людей за неоновлення даних після 17 липня

У 2024 році в Україні вступило в дію нове мобілізаційне законодавство, яке зобов’язало всіх військовозобов’язаних чоловіків оновити свої військово-облікові дані у територіальних центрах комплектування (ТЦК та СП) у період з 18 травня до 16 липня 2024 року. За даними Міноборони, з 11 мільйонів військовозобов’язаних чоловіків, близько 5 мільйонів не виконали цієї вимоги.

За порушення передбачено адміністративне покарання, а саме – штраф від 17 до 25 тисяч гривень відповідно до статті 210-1 Кодексу про адміністративні правопорушення (КУпАП). Проте стаття 38 цього ж кодексу уточнює, що адміністративне стягнення під час воєнного стану може бути накладено не пізніше ніж через рік з моменту вчинення правопорушення.

Таким чином, після 17 липня 2025 року накладати штраф за неоновлення даних вже буде неможливо, адже термін відповідальності уже сплив.

Цю інформацію підтвердив речник Полтавського обласного ТЦК Роман Істомін у коментарі до видання «Telegraf». Він зазначив, що такі справи дійсно анулюються, якщо протокол не був складений протягом року. Але при цьому він наголосив, що  уникнути відповідальності повністю все одно не вийде, якщо будуть виявлені інші порушення.

«Я не можу представити ситуацію, що людина протягом усього свого життя виконувала правила військового обліку, а саме вимогу оновити військово-облікові дані проігнорувала. Якщо чоловік не виконав цю конкретну вимогу, то певно у нього є й інші порушення», – наголосив Істомін.

Також він зазначив, що штрафи винесені до 16 липня 2024 року, залишаються чинними.

Попри закінчення терміну адміністративної відповідальності за несвоєчасне оновлення даних, Істомін зазначив, що військовозобов’язані зобов’язані мати при собі військово-обліковий документ і пред’являти його за вимогою представників ТЦК або поліції.

«Штрафи ніколи не були метою ТЦК. Для нас головне, щоб дані в базах були актуальними. Але в умовах війни найголовніше – це своєчасне поповнення лав Збройних Сил України», – підсумував речник.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Xiaomi випустила розумний дзвінок Smart Doorbell 4 з розпізнаванням облич

Опубліковано

Xiaomi випустила розумний дзвінок Smart Doorbell 4 з розпізнаванням облич

Майже через чотири роки з моменту виходу Smart Doorbell 3 компанія Xiaomi анонсувала четверте покоління розумних дверних дзвінків: Smart Doorbell 4 і Smart Doorbell 4 Pro. Моделі отримали оновлені камери, покращену автономність та розширені можливості розпізнавання людей та об’єктів.

Старша модель Smart Doorbell 4 Pro оснащена подвійною камерою з роздільною здатністю 5 і 2 Мп та широким кутом огляду – понад 150° у кожної лінзи. Вбудований акумулятор на 9800 мАг забезпечує до шести місяців без підзарядки. Пристрій підтримує нічне бачення на відстані до 5 метрів, вміє розпізнавати людей, кур’єрів, посилки та навіть свійських тварин, а також пропонує безкоштовне розпізнавання хмар. Серед інших особливостей — двосторонній голосовий зв’язок, маскування голосу, вбудована пам’ять на 32 ГБ та три дні безкоштовного зберігання хмарного запису.

Базова версія Smart Doorbell 4 отримала спрощену конфігурацію: камери на 3 і 1 Мп з кутами огляду 160 і 108 відповідно, акумулятор на 5100 мАч (до чотирьох місяців автономності), один ІЧ-датчик руху, а також базові функції розпізнавання людей і активності. Також передбачено нічну зйомку, двосторонній зв’язок та базову інтеграцію з додатком Mi Home.

Ціна Xiaomi Smart Doorbell 4 у Китаї становить 299 юанів (приблизно $42), а версія 4 Pro – 499 юанів (близько $69). Продаж стартує 21 липня. Про глобальну доступність поки що не повідомляється.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
Стало відомо, як одною простою дією зробити так, щоб ваш iPhone розряжався не так швидко
MOBILZONE8 години тому

Стало відомо, як одною простою дією зробити так, щоб ваш iPhone розряжався не так швидко

У ТЦК дали офіційну відповідь, чи будуть вони штрафувати людей за неоновлення даних після 17 липня
MOBILZONE12 години тому

У ТЦК дали офіційну відповідь, чи будуть вони штрафувати людей за неоновлення даних після 17 липня

Xiaomi випустила розумний дзвінок Smart Doorbell 4 з розпізнаванням облич
MOBILZONE13 години тому

Xiaomi випустила розумний дзвінок Smart Doorbell 4 з розпізнаванням облич

Новий інструмент в ChatGPT може керувати комп'ютером та виконувати доручення
MOBILZONE14 години тому

Новий інструмент в ChatGPT може керувати комп’ютером та виконувати доручення

За останні дні тисячі чоловіків в Україні, які користуються додатком «Резерв+», отримали повідомлення про нібито адміністративне правопорушення. У повідомленнях йдеться про штраф за несвоєчасне оновлення даних.
MOBILZONE17 години тому

Тисячі чоловіків в «Резерв+» побачили повідомлення про штраф: чи потрібно його оплачувати

Київстар заявив про рекордне зниження цін на тарифи: знижка до 150 грн щомісяця
MOBILZONE18 години тому

Київстар заявив про рекордне зниження цін на тарифи: знижка до 150 грн щомісяця

lifecell пояснив українцям, як врятувати eSIM та номер за 3 кроки
MOBILZONE19 години тому

lifecell пояснив українцям, як врятувати eSIM та номер за 3 кроки

ПриватБанк змінив частину сервісів в "Приват24": що нового
MOBILZONE21 годину тому

ПриватБанк змінив частину сервісів в “Приват24”: що нового

"Резерв+" розширить перелік відстрочок: хто ще зможе отримати відстрочку без відвідування ТЦК
MOBILZONE22 години тому

“Резерв+” розширить перелік відстрочок: хто ще зможе отримати відстрочку без відвідування ТЦК

У Дії з’явиться можливість надсилати голосові запити: деталі
MOBILZONE1 день тому

У Дії з’явиться можливість надсилати голосові запити: деталі

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.