Функція “Ідентифікація абонентів” у Viber оновилася: тепер вона допомагатиме ще краще захищати особистий простір. Користувачі Viber на Android зможуть дізнаватися імена незнайомих абонентів під час вхідних дзвінків та вирішувати, чи хочуть вони відповідати на дзвінок.
Viber оголошує про розширення функції “Ідентифікація абонентів” в Україні. На додачу до ідентифікації дзвінка як потенційно безпечного чи небезпечного через спам або шахрайство, застосунок зможе підказувати, кому саме належить невідомий номер, з якого телефонують.
Функція працює під час вхідних дзвінків через Rakuten Viber та мобільну мережу. Наразі оновлена функція доступна для 10% користувачів, до кінця місяця нею зможуть скористатися всі українці з Rakuten Viber на Android.
Коли востаннє ви бачили дзвінок з незнайомого номера та проігнорували його, оскільки абонент не був у вашому списку контактів? Деякі дзвінки витрачають час і несуть ризики: як-от дзвінки від шахраїв, спамерів і нав’язливих продавців. Бувають дзвінки від незнайомих абонентів, які не хочеться пропустити – наприклад, дзвінок від кур’єра або магазину щодо замовлення. Завдяки функції ідентифікації абонентів у Rakuten Viber, можна дізнатися, хто саме вам телефонує. Ім’я користувача в підказці базується на найчастішому варіанті, як його записали інші користувачі застосунку. Після завершення виклику користувачеві будуть запропоновані інші дії: набрати номер ще раз, повідомити про спам, розпочати чат і зберегти контакт.
Згідно з опитуванням Rakuten Viber від 2024 року, в якому взяли участь 70 тисяч людей, 56% не беруть слухавку з невідомих номерів. “Ідентифікація вхідних дзвінків від незнайомих абонентів дозволяє нам надати людям додатковий контроль”, — говорить Офір Еял, генеральний директор Rakuten Viber. “Це ще один крок, який ми робимо, щоби допомогти людям захищати свій особистий простір та економити час”.
Користувачі Rakuten Viber з версії 22.7.0 можуть увімкнути ідентифікацію абонента в розділі “Виклики й повідомлення” меню налаштувань програми (Додатково->Параметри->Виклики й повідомлення). Користувачі мають контроль над усіма налаштуваннями функції: можна увімкнути й вимкнути функцію на своєму смартфоні та за потреби вимкнути ідентифікацію себе в інших користувачів.
Ідентифікація абонентів наразі доступна для користувачів Android у 97 країнах, цей список постійно розширюється.
Захист від спаму з функцією “Ідентифікація абонентів” є наступним кроком Rakuten Viber у розвитку функцій безпеки. Нагадуємо про інші функції для безпеки та приватності, які вже є у Viber:
Всі особисті та групові чати та дзвінки у Rakuten Viber захищені наскрізним шифруванням за замовчуванням. Це означає, що жодні треті особи, включно з командою месенджера, не мають доступу до інформації, якою обмінюються користувачі. Переписка та ключі дешифрування є тільки на пристроях співрозмовників. Таким чином, дзвінки та повідомлення можуть бути прочитані або прослухані лише учасниками діалогу — їх неможливо перехопити чи прослухати.
Користувачі Rakuten Viber можуть додатково захистити свій обліковий запис за допомогою двоетапної перевірки. Для цього необхідно встановити PIN-код та привʼязати електронну пошту. Цей PIN-код запитуватиметься при активації облікового запису на будь-якому новому пристрої чи при внесенні змін до запису. Крім того, двоетапна перевірка захистить від шахраїв і зловмисників у випадку викрадення телефону.
- Захист важливих чатів PIN-кодом.
Ви також можете захистити важливі листування PIN-кодом на випадок, якщо ваш телефон може потрапити до чужих рук. Так, щоб відкрити будь-який чат, потрібно буде спершу ввести пароль. Відповідно, жодна третя особа, навіть після розблокування смартфона та отримання доступу до акаунту, не зможе прочитати ваші переписки.
Зникомі повідомлення видаляються автоматично в заздалегідь визначений час. Такі повідомлення неможливо скопіювати чи переслати. Крім того, скріншот зникомого повідомлення також неможливо зробити на Android (а на iOS відправник отримає сповіщення при спробі зробити знімок екрана).