...
Connect with us

MOBILZONE

Viber допомагає краще захищати особистий простір: користувачі Viber на Android зможуть дізнаватися імена незнайомих абонентів

Опубліковано

Viber допомагає краще захищати особистий простір: користувачі Viber на Android зможуть дізнаватися імена незнайомих абонентів

Функція “Ідентифікація абонентів” у Viber оновилася: тепер вона допомагатиме ще краще захищати особистий простір. Користувачі Viber на Android зможуть дізнаватися імена незнайомих абонентів під час вхідних дзвінків та вирішувати, чи хочуть вони відповідати на дзвінок. 

Viber оголошує про розширення функції “Ідентифікація абонентів” в Україні. На додачу до ідентифікації дзвінка як потенційно безпечного чи небезпечного через спам або шахрайство, застосунок зможе підказувати, кому саме належить невідомий номер, з якого телефонують.

Функція працює під час вхідних дзвінків через Rakuten Viber та мобільну мережу. Наразі оновлена функція доступна для 10% користувачів, до кінця місяця нею зможуть скористатися всі українці з Rakuten Viber на Android. 

Коли востаннє ви бачили дзвінок з незнайомого номера та проігнорували його, оскільки абонент не був у вашому списку контактів? Деякі дзвінки витрачають час і несуть ризики: як-от дзвінки від шахраїв, спамерів і нав’язливих продавців. Бувають дзвінки від незнайомих абонентів, які не хочеться пропустити – наприклад, дзвінок від кур’єра або магазину щодо замовлення. Завдяки функції ідентифікації абонентів у Rakuten Viber, можна дізнатися, хто саме вам телефонує. Ім’я користувача в підказці базується на найчастішому варіанті, як його записали інші користувачі застосунку. Після завершення виклику користувачеві будуть запропоновані інші дії: набрати номер ще раз, повідомити про спам, розпочати чат і зберегти контакт.

Згідно з опитуванням Rakuten Viber від 2024 року, в якому взяли участь 70 тисяч людей, 56% не беруть слухавку з невідомих номерів. “Ідентифікація вхідних дзвінків від незнайомих абонентів дозволяє нам надати людям додатковий контроль”, — говорить Офір Еял, генеральний директор Rakuten Viber. “Це ще один крок, який ми робимо, щоби допомогти людям захищати свій особистий простір та економити час”.

Користувачі Rakuten Viber з версії 22.7.0 можуть увімкнути ідентифікацію абонента в розділі “Виклики й повідомлення” меню налаштувань програми (Додатково->Параметри->Виклики й повідомлення). Користувачі мають контроль над усіма налаштуваннями функції: можна увімкнути й вимкнути функцію на своєму смартфоні та за потреби вимкнути ідентифікацію себе в інших користувачів. 

Ідентифікація абонентів наразі доступна для користувачів Android у 97 країнах, цей список постійно розширюється. 

Захист від спаму з функцією “Ідентифікація абонентів” є наступним кроком Rakuten Viber у розвитку функцій безпеки. Нагадуємо про інші функції для безпеки та приватності, які вже є у Viber: 

  • Наскрізне шифрування.

Всі особисті та групові чати та дзвінки у Rakuten Viber захищені наскрізним шифруванням за замовчуванням. Це означає, що жодні треті особи, включно з командою месенджера, не мають доступу до інформації, якою обмінюються користувачі. Переписка та ключі дешифрування є тільки на пристроях співрозмовників. Таким чином, дзвінки та повідомлення можуть бути прочитані або прослухані лише учасниками діалогу — їх неможливо перехопити чи прослухати.

  • Двоетапна авторизація. 

Користувачі Rakuten Viber можуть додатково захистити свій обліковий запис за допомогою двоетапної перевірки. Для цього необхідно встановити PIN-код та привʼязати електронну пошту. Цей PIN-код запитуватиметься при активації облікового запису на будь-якому новому пристрої чи при внесенні змін до запису. Крім того, двоетапна перевірка захистить від шахраїв і зловмисників у випадку викрадення телефону. 

  • Захист важливих чатів PIN-кодом.

Ви також можете захистити важливі листування PIN-кодом на випадок, якщо ваш телефон може потрапити до чужих рук. Так, щоб відкрити будь-який чат, потрібно буде спершу ввести пароль. Відповідно, жодна третя особа, навіть після розблокування смартфона та отримання доступу до акаунту, не зможе прочитати ваші переписки.

  • Зникомі повідомлення

Зникомі повідомлення видаляються автоматично в заздалегідь визначений час. Такі повідомлення неможливо скопіювати чи переслати. Крім того, скріншот зникомого повідомлення також неможливо зробити на Android (а на iOS відправник отримає сповіщення при спробі зробити знімок екрана). 

Facebook Comments Box
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Страховий стаж для пенсії зросте в ціні: хто заплатить удвічі більше

Опубліковано

Страховий стаж для пенсії зросте в ціні: хто заплатить удвічі більше

Українцям, яким не вистачає страхового стажу для оформлення пенсії, у 2025 році доведеться сплачувати удвічі більшу суму за його придбання.

Згідно з чинним законодавством, громадяни мають право добровільно сплачувати внески до Пенсійного фонду, щоб забезпечити собі право на пенсію або збільшити її розмір. Проте ціна придбання страхового стажу залежить від того, за який період здійснюється оплата.

У 2025 році мінімальний щомісячний внесок становить 1760 гривень, що дорівнює 22% від мінімальної заробітної плати у 8000 гривень. Таким чином, один рік страхового стажу обійдеться приблизно у 21 120 гривень.

Водночас за минулі роки сума збільшується вдвічі – до 42 240 гривень за кожен рік. Крім того, існує різниця у способі сплати, якщо поточні внески здійснюються через Пенсійний фонд, то за попередні періоди оплата проводиться одноразово через податкову службу.

Ця можливість насамперед актуальна для тих, хто працював без офіційного працевлаштування, тривалий час перебував за кордоном або має невеликий брак стажу, близько одного-двох років.

Нагадаємо, щоб вийти на пенсію у 60 років у 2025 році, необхідно мати щонайменше 32 роки страхового стажу. Якщо цей показник менший, право на пенсію надається пізніше, у 63 або 65 років.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Lifecell запустив “Дружній бонус”: спілкування навіть без грошей на рахунку

Опубліковано

Lifecell запустив "Дружній бонус": спілкування навіть без грошей на рахунку

У час, коли зв’язок став життєво необхідним, lifecell запровадив ще один спосіб залишатися поруч із близькими. Завдяки новій послузі «Дружній бонус» абоненти можуть спілкуватися навіть тоді, коли на рахунку немає коштів.

Мобільний оператор lifecell представив сервіс, який дає змогу ділитися бонусами на зв’язок із друзями та рідними. Користувач може надіслати запит про допомогу або самостійно переказати бонуси тому, хто опинився у складній ситуації.

«Справжня дружба не вимірюється відстанню, а готовністю підтримати навіть тоді, коли на рахунку нуль», – зазначають у компанії.

Щоб попросити допомогу, достатньо безкоштовно надіслати SMS на номер 124 з текстом:
SOS[пробіл]380XXXXXXXXX,

де 380XXXXXXXXX – номер людини, до якої звертаєтесь. Зробити це також можна через застосунок My lifecell у розділі: «Послуги» – «Мобільна турбота» – «Попросити про Дружній бонус».

Якщо ж ви хочете підтримати іншого абонента, потрібно набрати комбінацію:
*111*380XXXXXXXXX*XXX#,

де XXX – кількість бонусів, яку бажаєте переказати.

Вартість послуги починається від 3 грн, а ціна одного бонуса – 1 грн. Оплата здійснюється з рахунку користувача, який надає допомогу.

У lifecell наголошують, що головна мета послуги «Дружній бонус», це зробити підтримку близьких легкою та доступною.

«Ніхто не залишиться без зв’язку, адже справжня дружба завжди знаходить спосіб допомогти», – підсумували у компанії.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Водії отримають особливе “бронювання”: достатньо одного кліку в “Дії”

Опубліковано

Водії отримають особливе "бронювання": достатньо одного кліку в "Дії"

Українським автомобілістам більше не доведеться їхати до Сервісних центрів МВС, аби зберегти улюблені номерні знаки під час зміни авто чи техпаспорта. Завдяки новим послугам, які незабаром з’являться у застосунку «Дія», процес управління номерними знаками повністю перейде в онлайн. Уряд уже дав зелене світло цьому нововведенню.

Головне нововведення: номер залишається у вас

Раніше, щоб залишити за собою старий номерний знак, його потрібно було здати на зберігання до Сервісного центру МВС, тобто зробити зайву поїздку та витратити час.

Тепер процедура стане значно простішою:

  • Номерний знак фізично залишається у вас вдома.
  • Уся інформація про його зберігання фіксується в державному реєстрі.

Таким чином, водії зможуть через «Дію» онлайн закріплювати свої номерні знаки після перереєстрації авто або заміни техпаспорта, а потім без зусиль прив’язувати їх до нового транспортного засобу.

Що ще стане доступним для водіїв у “Дії”

Цифрові оновлення охоплять усі сервіси, пов’язані з номерними знаками:

  1. Повний контроль: перегляд усіх збережених номерів.
  2. Зручне управління: зміна способу зберігання або продовження терміну бронювання.
    Зараз продовжити зберігання можна онлайн через Електронний кабінет водія, але оплату треба здійснити до завершення терміну.
  3. Вибір і бронювання: можливість бронювати нові номери та обирати потрібну комбінацію зі свого «резерву» для нового авто.

Поради від експертів МВС

Фахівці Головного сервісного центру МВС наголошують, що цифровізація значно полегшує життя водіям, але важливо бути уважними.

Слідкуйте за термінами, адже якщо користуєтесь платним зберіганням, обов’язково вчасно продовжуйте його, інакше можете втратити свій номер.

Використовуйте Е-Кабінет, ще до запуску нових функцій у «Дії» більшість послуг, як-от продовження зберігання чи замовлення індивідуальних номерів, уже доступні онлайн. Це економить ваш час.

Міністерство цифрової трансформації повідомить про запуск нових послуг у «Дії» на своїх офіційних ресурсах одразу після їх появи.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
Страховий стаж для пенсії зросте в ціні: хто заплатить удвічі більше
MOBILZONE4 години тому

Страховий стаж для пенсії зросте в ціні: хто заплатить удвічі більше

Lifecell запустив "Дружній бонус": спілкування навіть без грошей на рахунку
MOBILZONE6 години тому

Lifecell запустив “Дружній бонус”: спілкування навіть без грошей на рахунку

Водії отримають особливе "бронювання": достатньо одного кліку в "Дії"
MOBILZONE8 години тому

Водії отримають особливе “бронювання”: достатньо одного кліку в “Дії”

Термінове попередження від ТЦК: у Резерв+ запустили важливі зміни, як уникнути проблем
MOBILZONE9 години тому

Термінове попередження від ТЦК: у Резерв+ запустили важливі зміни, як уникнути проблем

ПриватБанк повідомив клієнтів про важливі оновлення у Приват24
MOBILZONE11 години тому

ПриватБанк повідомив клієнтів про важливі оновлення у Приват24

Samsung змінює дизайн One UI 8.5: що нового
MOBILZONE22 години тому

Samsung змінює дизайн One UI 8.5: що нового

Колишня прем’єр-міністерка Юлія Тимошенко зробила заяву, яку багато хто сприйняв як натяк на завершення війни. За її словами, ситуація на фронті поступово переходить у «стратегічну стадію», коли вирішальним стане не лише військовий, а й дипломатичний фактор.
MOBILZONE23 години тому

Тимошенко натякнула на завершення війни: “Україна входить у нову фазу”

Військовий розповів про масштаби СЗЧ в Україні: вересень б'є рекорди
MOBILZONE1 день тому

Військовий розповів про масштаби СЗЧ в Україні: вересень б’є рекорди

У "Дії" повідомили про тимчасове призупинення послуг для водіїв: подробиці
MOBILZONE1 день тому

У “Дії” повідомили про тимчасове призупинення послуг для водіїв: подробиці

Зарплати деяких військових зростуть до 50 тисяч гривень: новий закон
MOBILZONE1 день тому

Зарплати деяких військових зростуть до 50 тисяч гривень: новий закон

В тренді