Connect with us

MOBILZONE

У «Дії» з’явилася нова функція відшкодування помешкання

Опубліковано

Додаток «Дія» отримала дві дуже корисних функції

Нещодавно ми згадували про те, що незабаром у «Дії» з’явиться можливість відшкодування житла внаслідок його втрати у бойових діях. Про це повідомив журналістам Михайло Федоров.

Деталі

Віце-прем’єр зазначив, що громадяни вже скоро зможуть подати заяву у «Дії» на відшкодування майна. Отримати гроші від держави можна буде як за знищену окупантом нерухомість, так і за пошкоджену.

Федоров також наголосив, що опрацьовувати надіслані заяви через державний портал «Дія» набагато простіше та швидше, ніж звичайні. За допомогою нової функції, уряд України матиме уявлення про масштаби руйнування житлового фонду внаслідок військових дій.

Михайло Федоров також зазначив, що доя отримання коштів не потрібно жодних доказів, українцям достатньо вказати адресу об’єкта нерухомості та його стан.

Facebook Comments

MOBILZONE

Клієнти ПриватБанку не отримали нараховані в “Дії” виплати

Опубліковано

Клієнти ПриватБанку не отримали нараховані в "Дії" виплати

Клієнт ПриватБанку звинуватив банк у привласненні грошей, нарахованих за програмою єПідтримка. Так, за словами клієнта, з того моменту, як йому надійшло в Дія повідомлення про зарахування грошей за програмою є Підтримка пройшло більше місяця, проте кошти він так і не отримав.

“Доброго дня. Пройшло більше місяця з того моменту, як мені пройшло в Діі повідомлення що гроші зараховані за програмою е-підтримка. Грошей ніяких не було. Я Вам писав у особу і на пошту листи з цим питанням: де підтримка- Ваш банк відповідає мені і в принципі всім хто з такою проблемою зіткнувся своєю черговою фразою про розпорядників, податкову… але дайте відповідь мені, якщо розроблений державою додаток пише що Гроші зараховані, а їх ні… це що виходить- значить вони загубилися десь у кишенях банку? я сотні Банк крутить гроші громадян України щоб зрізати з цих грошей відсотки? мені Ваш банк”, – розповів він.

Клієнти ПриватБанку не отримали нараховані в "Дії" виплати

У відповідь на цю скаргу в ПриватБанку роз’яснили, що Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на зазначені рахунки користувачів. При цьому Банк є одержувачем коштів від Міністерства економіки та здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.

 

“На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні Мінекономіки – треба почекати. Банк одразу зарахує після отримання фінансування”, – йдеться у повідомленні.
Крім того, у ПриватБанку зазначили, що також є деякі питання щодо списків громадян, наданих Державною податковою службою. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно провела перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати.

 

Клієнти ПриватБанку не отримали нараховані в "Дії" виплати
“Ви можете звернутися до Державної податкової служби за роз’ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/”, – додали у банку.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

lifecell слідом за Київстар та Vodafone подарував абонентам безкоштовні дзвінки

Опубліковано

lifecell слідом за Київстар та Vodafone подарував абонентам безкоштовні дзвінки

Мобільний оператор lifecell за Київстаром впровадив для абонентів безкоштовні послуги, щоб підтримати своїх клієнтів у такі складні часи, адже залишатися на зв’язку дуже важливо. Про це повідомляє прес-служба компанії. Тепер абоненти lifecell зможуть отримати безкоштовні хвилини на дзвінки, що входять відразу в 12 країнах Європи. Єдина умова – оплата послуг за останні чотири тижні. Послуга активується автоматично при реєстрації в мережі або під час перебування в одній із країн Європи зі списку: Бельгія, Естонія, Латвія, Іспанія, Литва, Молдова, Люксембург, Польща, Словаччина, Румунія, Швеція, Франція.

Тривалість акції залежить від того, скільки часу сплатив абонент. Якщо оплачено 1 день користування послугами безкоштовні хвилини, абонент отримує 1 добу. lifecell наголошує, що у тарифному плані “Єдиний” послуга не працює з технічних причин.

Детальну інформацію можна знайти також у мобільному додатку “Мій lifecell”.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Київстар попередив абонентів про списання з всіх по 20 гривень

Опубліковано

"Київстар" радикально змінює умови тарифних планів

Мобільний оператор «Київстар» буде знімати з рахунків абонентів додаткові кошти. Оператор завчасно повідомив про те, що вже незабаром почне у всіх абонентів знімати по 20 гривень.

Раніше оператору вдалось зібрати 5 млн.грн. та закупити ліки й медичні вироби для 12 лікарень та 2 інтернатів в 8 областях. Решту коштів «Київстар» надіслав благодійному фонду.

Зрозуміло, що в такий час медики роблять все, що їм під силу. Оператор знову повідомив про масштабну збір коштів для допомоги медичним закладам країни. Для цього вам потрібно лише відправити SMS-повідомлення на номер 88000. В автоматичному режимі ваші кошти будуть зняті та відправлені до благодійного фонду «Опора».

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.