Connect with us

MOBILZONE

Київстар, Vodafone і Lifecell змінили ціни на зв’язок та Інтернет

Опубліковано

Київстар, Vodafone і Lifecell: як оператори підвищують ціни на зв'язок та Інтернет

Три основні мобільні оператори, які надають мобільний зв’язок і доступ до інтернету змінюють свої тарифи. Київстар, Vodafone і Lifecell в черговий раз підвищують ціни на свої тарифні пропозиції в більшу сторону.

Компанія Київстар змінює ціну тарифу “Smart” ціна на дану послугу становитиме на 50 гривень більше, але в подарунок отримають 80 хвилин на всі оператори нашої країни. Крім того, користувачі, підключені до бізнес-обслуговування “Київстару” заплатять за 1 хвилину спілкування за перенаправленим дзвінком на номер “0-800” на 10 відсотків більше, а розсилка SMS-повідомлень від “комерційного контакт-центру”, стане коштувати 0,55 гривні/повідомлення.

“Vodafone” теж іде даною тендецією підняття тарифів: “Vodafone4 GSmartXS”, можна вже не за 45 гривень, а за 55 гривень/щомісяця, а в “4GSmartS+” – за 120 гривень/щомісяця, а не як було раніше – 85 гривень. Втім, в “4G Smart S+” хоча б додали трохи більше послуг: 12 Гігабайт мобільного інтернет-трафіку замість 6, і 300 хвилин на дзвінки всередині України(раніше – 200 хвилин).

У “Lifecell” зробили трохи простіше, і не стали розполохувати постійних абонентів різким підвищенням тарифів, і поки просто закрили акцію зі знижкою в 10 відсотків, що діє в тарифі “Українці-Разом!”, але, судячи з усього, всі “позитивні” новини, ще чекають українців.

Facebook Comments

MOBILZONE

Мобільний зв’язок Київстар та Vodafone зник на деяких територіях

Опубліковано

lifecell слідом за Київстар та Vodafone подарував абонентам безкоштовні дзвінки

Деякі клієнти Київстар та Vodafone занепокоєні тим, що на окупованих територіях зникає мобільний зв’язок операторів. Перебої були помічені у Запорізькій, Херсонській та Сумській областях.

Крім того, місцеві жителі зафіксували, що у Мелітополі переміщалась армійська важтажівка окупантів. Тому, існують здогадки, що мережу спеціально глушили, через передислокацію ЗС РФ.

Після вибухів у окупованому Херсоні зв’язок зник у абонентів  Vodafone та Київстар. Першому вдалось відновити свою роботу, а от абоненти Київстару досі без зв’язку.

Представники Vodafone розповіли у чому річ. Причина тимчасової відсутності зв’язкову пов’язана з обривом волоконно-оптичної лінії зв’язку. Фахівці роблять все для того, аби якнайшвидше відновити роботу. Проте достовірно не відомо, коли мережі знову запрацює.

Жителі Сумської області також втрачали зв’язок. Vodafone інформував про аварійну ситуацію в мережі. Оператори рекомендують у таких ситуаціях скористатись опцією безкоштовного роумінгу та переключитись на мережу іншого українського мобільного оператора.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк збереже “картковий“ курс долара

Опубліковано

Приватбанк випускає нові платіжні картки: дадуть їх не всім

ПриватБанк шокував українців радісною новиною: буде збережено картковий курс валют для українців, що перебувають закордоном. Буде збереженої курс конвертації гривні в іноземну валюту з банківських карток за межами України, за курсом НБУ.

Нагадуємо, що раніше було дозволено українським банкам встановлювати свій курс, який може перевищувати 29,2 грн/долар. Це рішення дозволяє банкам списувати кошти в гривні в українців за кордоном за завищеним курсом.

Проте, ПриватБанк відмовився від спекуляції на своїх клієнтах. Банк залишив картковий курсі не збирається його збільшувати. Навіть якщо інші банки захочуть завищити курс, то це призведе тільки до збільшення клієнтів у «ПриватБанку».

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

В Приватбанка проблема з переказами коштів

Опубліковано

ПриватБанк засмутив українців новими правилами: залишилось 13 днів

У клієнтів  «ПриватБанку», які перебувають закордоном виникли проблеми з переказом коштів. Крім того, підтвердження транзакції проходить у вигляді SMS-повідомлення, які не надходять в роумінгу українцям. Громадяни навіть звертались до онлайн-чату, але все безуспішно.

В Приватбанка проблема з переказами коштів

Банк аргументував це тим, що система в автоматичному режимі відправляє СМС-повідомлення. І це вже проблема мобільного оператору, а не банку. Для вирішення проблеми рекомендовано перевірити, чи у вас ввімкнена функція доставки повідомлень та прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер. Це можна зробити звернувшись до мобілньооо оператора.

До того ж, клієнти ПриватБанку зможуть у Приват24 змінити спосіб підтвердження проведення платежу, звернувшись до служби підтримки ПриватБанку. Як і раніше, транзакцію можна підтвердити за допомогою ПІН-коду, а на повідомлення чекати не доведеться.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.