Connect with us

MOBILZONE

Київстар, Vodafone та lifecell можуть відключити від зв’язку абонентів

Опубліковано

Київстар, Vodafone та lifecell можуть відключити від зв'язку абонентів

Усіх абонентів Київстар, Vodafone та lifecell поставлять на облік або відключать від зв’язку. Так, Верховна Рада України ухвалила законопроект №6183. Найближчими роками уряд має намір взяти на облік усі смартфони та мобільні номери українців. Таким чином, операторів стільникового зв’язку Київстар, Vodafone та lifecell зобов’яжуть відключати від зв’язку всіх “підозрілих” абонентів, а іноземцям дозволять дзвонити Україною не більше 120 днів.

Головною метою документу, як стверджують автори, є захист інтересів держави та створення законодавства, яке відповідатиме всім вимогам Міністерства цифрової трансформації. На додачу до цього нардепи вважають, що ухвалення цього законопроекту приноситиме щороку до державного бюджету України по 2 мільярди гривень.

У тому числі, якщо цей документ буде прийнято та підписано президентом України, то він набуде чинності з 1 липня 2022 року. У свою чергу Київстар, Vodafone та lifecell до цього часу мають запровадити автоматизовану інформаційну систему обліку міжнародних ідентифікаторів, а також візьмуть на себе зобов’язання обмежувати доступ до мобільного зв’язку для деяких абонентів.

До того ж, проектом закону пропонується створити три списки. Зокрема, у першому “Білому списку” буде зафіксовано всі ідентифіковані пристрої, якими можна користуватися без обмежень. А у другому “Сірому списку” виявляться смартфони з тимчасовим доступом до користування. У свою чергу до третього “Чорного списку” внесуть тих, кого українські стільникові оператори повинні будуть відключити від мобільного зв’язку.

Facebook Comments

MOBILZONE

Чоловіки, які не оновили дані в ТЦК, більше не зможуть отримати бронь

Опубліковано

Чоловіки, які не оновили дані в ТЦК, більше не зможуть отримати бронь

Чоловіки, які не оновили дані в ТЦК, більше не зможуть отримати бронь. З 2 жовтня 2024 року підприємства більше не можуть бронювати військовозобов’язаних, які не уточнили свої дані в ТЦК, порушили правила військового обліку та перебувають у розшуку.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Чоловікам дали лише 7 днів: посилення мобілізації

Опубліковано

Чоловікам дали лише 7 днів: посилення мобілізації

З 1 жовтня Кабінетом міністрів було внесено зміни до Порядку проведення призову на військову службу під час мобілізації на особливий період. Постановою № 1134, було скорочено термін явки до ТЦК по повістці.

Якщо раніше діяла норма, за якою день явки за викликом резервіста або військовозобов’язаного визначався не раніше 14 дня від дня надсилання повістки.

То тепер уряд встановив, що прибути до ТЦК за повісткою потрібно з населеного пункту, що є адміністративним центром області”, протягом семи діб, а з інших населених пунктів – протягом десяти діб.

Нагадуємо, що раніше секретар РНБО Костенко Роман розповів, що мобілізацію за останні місяці уповільнилася, а армії до кінця року потрібно мобілізувати ще 200 тисяч осіб. Якщо такі темпи мобілізації продовжаться, то до кінця року вдасться мобілізувати тільки половину, тому Кабміном було прийнято рішення пришвидшити прибуття до ТЦК за повісткою.

Також Костенко розповів, що мобілізація повинна починатися з 20 років, адже середній вік армії 44 роки, а люди в такому віці не є ефективними на полі бою, як молоді здорові хлопці.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

«Нова пошта» скасувала плату за одну зі своїх популярних послуг

Опубліковано

«Нова пошта» скасувала плату за одну зі своїх популярних послуг

Українська логістична компанія «Нова пошта» відмінила плату за повернення посилок та скасувала комісію з оголошеної вартості для відправників у разі відмови отримувача від посилки. Про це повідомила пресслужба компанії.

Раніше відправники сплачували 0,5% від заявленої вартості у випадку повернення посилки, якщо отримувач відмовлявся або не забирав її. Тепер цей платіж скасовано. Крім того, відправникам більше не доведеться оплачувати повернення товару, якщо він не підійшов покупцеві.

Як наголошує компанія, нові умови будуть особливо корисними для клієнтів, які часто надсилають комерційні посилки, оскільки це допоможе суттєво знизити витрати на повернення неприйнятих відправлень. За статистикою, щомісяця близько 1,3 мільйона посилок повертається відправникам, що раніше обходилося клієнтам у 9,4 мільйона гривень.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.