Connect with us

MOBILZONE

Проблеми в месенджері Viber, які дратують користувачів

Опубліковано

Проблеми в месенджері Viber, які дратують користувачів

Месенджер Viber в Україні користується великою популярністю. Його використовують практично всі власники мобільних пристроїв. Причини, чому месенджер популярний, не до кінця зрозумілі, але перше, що можна відзначити, так це те, що Viber зумів непогано розкрутитися в інтернеті. Саме тому багато користувачів вирішили користуватися саме їм. Що стосується можливостей програми, то слід відзначити непоганий перелік функціональних можливостей Viber. Користувач може не тільки вести текстові чати, а й здійснювати аудіо- і відеодзвінки іншим користувачам.

До того ж Viber періодично отримує оновлення, розробник додає нові функції і можливості, швидко усуває помилки і недоліки, а це хороший показник. Як мінімум, це свідчення того, що месенджер не покинутий і у нього є перспективи в розвитку. Але далеко не всі користувачі вважають Viber кращим в своєму класі. Мова йде не стільки про функціонал, скільки про ті проблеми, які часом виводять з себе. Так були названі проблеми месенджера, докучають користувачам найбільше. Але є і способи, що дозволяють як мінімум нівелювати значення цих проблем.

«Перепідключення»
Останнім часом користувачі стали відзначати, що під час розмови вкрай часто з’являється напис «спроба перепідключення». Деякі користувачі відзначають, що не можуть спокійно поспілкуватися з друзями або родичами навіть 5-10 хвилин, оскільки розмова постійно перериває перепідключення. Якщо розмова триває більше 5 хвилин, і немає порушень зв’язку, з більшою часткою ймовірності, вони виникнуть через такий же проміжок часу. Особливо цікавим є той факт, що користувачі інших месенджерів не скаржаться на цю проблему. Було б не так прикро, якщо проблема викликана нестабільною підключенням до мережі, поганим зв’язком, але перепідключення відбувається навіть за умови якісного з’єднання по Wi-Fi.

Спам
Кількість шахраїв в інтернеті, і зокрема в Viber, постійно збільшується. Незважаючи на те, що компанія веде боротьбу зі спамом, складається відчуття, що бажаючих щось продати з особистих повідомленнями, заманити в пастку з кожним днем ​​тільки збільшується. Контакти, які докучають, можна блокувати, але шахраям ніщо не заважає написати з іншого номера. Можна, звичайно, поставити заборону, щоб невідомі контакти не могли вам написати, але з різних причин багато користувачів не можуть встановити подібне обмеження, наприклад, по роботі або особистих мотивів.

Переривання
Кожен користувач стикався з тим, що коли ви розмовляєте з кимось по телефону, інтенсивно розповідаєте, а вас не чують. Якщо дана проблема іноді трапляється під час розмов в месенджерах, то це не так вже й страшно, але коли по той бік постійно зникають, це проблема. Рішення тут одне – постійно вести перекличку. І це при тому, що і стільниковий зв’язок, і Wi-Fi зв’язок показують хорошу якість сигналу.

Зникаюче повідомлення
Мова йде не про функції, яка дозволяє видаляти повідомлення, а про баг, коли відправлений мессендж просто не доходить до кінцевого одержувача. Проблема в тому, що ви навіть не будете знати, що адресату не було відправлено повідомлення. Але тут варто відзначити, що подібний баг часто спостерігається в Telegram і WhatsApp. Перераховані проблеми по одній не так страшні, коли вони виникають разом і одночасно. Але є способи боротьби з ними.

Ці способи прості, але можуть дати результат:

  • перезавантажити смартфон;
  • переключитися з Wi-Fi на мобільний інтернет, а після навпаки;
  • знайти кращу якість сигналу, впритул підійти до точки Wi-Fi;
  • перевстановити месенджер;
  • перевірити роботу програми на інших пристроїв;
  • просканувати смартфон на наявність вірусів;
  • скинути налаштування девайса до заводських значень.

Але, як показує практика, результат тримається всього 1-2 дня, після чого знову перераховані проблеми дають про себе знати. Ви можете витратити багато часу на пошук універсального і ефективного вирішення, але навряд чи знайдете його. У Viber не помічають подібних проблем, або просто не бажають їх визнавати. Якщо ви стикалися з такими ж проблемами, то повідомте про них в коментарях.

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

MOBILZONE

Київстар запускає новий тариф «Випадок»: усього за 50 грн/міс

Опубліковано

Київстар запускає новий тариф «Випадок»: усього за 50 грн/міс

Як повідомляє оператор на офіційній сторінці у Facebook, акція триватиме до 1 червня 2025 року і доступна лише новим абонентам, які раніше не користувалися послугою домашнього інтернету від Київстар.

Що входить у тариф «Випадок»:

  • 50% знижки на абонплату протягом перших 6 місяців користування (замість стандартних 100 грн – лише 50 грн/міс);
  • Гігабітна швидкість інтернету протягом 3 місяців за умовами акції «Спробуй Гігабіт»;
  • Надійне з’єднання, висока стабільність та зручний сервіс.

Пропозиція стане в пригоді тим, хто щойно переїхав, шукає нового провайдера або просто хоче заощадити без втрати якості. Особливо вона буде цікавою для студентів, молодих родин і користувачів, які працюють дистанційно.

Як підключитися:

  1. Перевірити технічну можливість підключення за вашою адресою (на сайті або через застосунок Київстар).
  2. Подати заявку до 1 червня 2025 року.
  3. Дочекатися встановлення обладнання від фахівців компанії.

Процес підключення займає мінімум часу, а підтримка доступна онлайн і телефоном.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Vodafone закликає абонентів замінити SIM-карту: старі перестануть працювати в мережі 4G

Опубліковано

Vodafone закликає абонентів замінити SIM-карту: старі перестануть працювати в мережі 4G

Оператор Vodafone звернувся до своїх клієнтів із важливим повідомленням — користувачам старих SIM-карт необхідно здійснити заміну на сучасніші, які підтримують 4G або eSIM. У протилежному випадку є ризик залишитися без якісного зв’язку та доступу до інтернету.

У компанії нагадують: мобільний зв’язок і швидкісний інтернет — невід’ємна частина повсякденного життя, а використання застарілих SIM-карт з підтримкою лише 3G обмежує можливості користувачів.

Чому варто перейти на 4G або eSIM?

Vodafone наголошує, що оновлення SIM-карти дозволяє:

  • отримати стабільніший мобільний зв’язок навіть у зонах із слабким сигналом;
  • користуватись швидкісним інтернетом для перегляду відео та завантаження файлів;
  • покращити якість голосових дзвінків;
  • зменшити ризик обривів з’єднання;
  • мати повний доступ до сучасних цифрових сервісів.

Це особливо важливо для тих, хто працює віддалено, часто подорожує або перебуває у регіонах із високим навантаженням на мережу.

Як здійснити заміну SIM-карти?

Vodafone пропонує два варіанти:

  • eSIM — віртуальна SIM-картка, яку можна активувати онлайн. Підходить для більшості сучасних смартфонів.
  • Power SIM — фізична SIM-карта з підтримкою 4G, яку можна замовити з доставкою або отримати у найближчому магазині Vodafone.

Заміна займає кілька хвилин. Посилання з інструкціями доступне у профілях компанії в соцмережах.

Переваги мережі Vodafone

Оператор підкреслює, що надає якісний зв’язок навіть у віддалених населених пунктах, постійно розширює 4G-покриття, пропонує доступні тарифи та зручний онлайн-сервіс.

Перехід на нову SIM-карту — це простий крок до стабільного, швидкого та надійного зв’язку.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

В Україні знову хочуть примусово мобілізовувати з 18 років: треба було діяти рішучіше з самого початку

Опубліковано

В Україні знову хочуть примусово мобілізовувати з 18 років: треба було діяти рішучіше з самого початку

Командир 93-ї окремої механізованої бригади «Холодний Яр» полковник Павло Крутков заявив про необхідність мобілізації громадян з 18-річного віку. За його словами, ще на початку повномасштабного вторгнення слід було впровадити систему «добровільно-примусового» призову.


«Будемо мобілізовувати з 18 років. Треба було робити добровільно-примусовий призов з самого початку», — зазначив Крутков.

Його заява пролунала на тлі активного обговорення оновленого законодавства про мобілізацію, що передбачає зниження мінімального віку призову та посилення контролю за обліком військовозобов’язаних.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Київстар запускає новий тариф «Випадок»: усього за 50 грн/міс
MOBILZONE2 години тому

Київстар запускає новий тариф «Випадок»: усього за 50 грн/міс

Vodafone закликає абонентів замінити SIM-карту: старі перестануть працювати в мережі 4G
MOBILZONE4 години тому

Vodafone закликає абонентів замінити SIM-карту: старі перестануть працювати в мережі 4G

В Україні знову хочуть примусово мобілізовувати з 18 років: треба було діяти рішучіше з самого початку
MOBILZONE18 години тому

В Україні знову хочуть примусово мобілізовувати з 18 років: треба було діяти рішучіше з самого початку

Іспит на водійські права можна буде скласти в «Дії»: деталі
MOBILZONE19 години тому

Іспит на водійські права можна буде скласти в «Дії»: деталі

Іспит на водійські права можна буде скласти через «Дію»: подробиці
MOBILZONE19 години тому

Іспит на водійські права можна буде скласти через «Дію»: подробиці

З 18 квітня Київстар закриє дешевий тариф: що відомо
MOBILZONE21 годину тому

З 18 квітня Київстар закриє дешевий тариф: що відомо

Українці за кордоном можуть втратити пенсії: правила виплати змінили
MOBILZONE22 години тому

Українці за кордоном можуть втратити пенсії: правила виплати змінили

Українським чоловікам масово блокують рахунки: що відомо
MOBILZONE23 години тому

Українським чоловікам масово блокують рахунки: що відомо

Київстар потрапив під хвилю тролінгу в TikTok
MOBILZONE1 день тому

Київстар потрапив під хвилю тролінгу в TikTok

Найкращий тариф від Київстар у квітні: інтернет-користувачі у захваті
MOBILZONE1 день тому

Найкращий тариф від Київстар у квітні: інтернет-користувачі у захваті

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.