Connect with us

MOBILZONE

Vodafone, Київстар та lifecell розповіли про популярні послуги під час пандемії

Опубліковано

Vodafone, Київстар та lifecell розповіли про популярні послуги під час пандемії

Українці стали рідше відвідувати торгові точки мобільних операторів. Найбільші оператори мобільного зв’язку України використовували останній рік для поліпшення якості послуги і впровадження нових опцій для користувачів.

Директор Vodafone Retail Олена Мироненко розповіла, що за останній рік клієнти компанії стали частіше здійснювати онлайн-покупки. В цілому ця частка зросла на двадцять відсотків.

У перший локдаун, який був введений рік тому, українці ще намагалися економити. У цей час істотно знизилися продажі фітнес-браслетів і смарт-годин. У травні-серпні після припинення карантину попит на ці гаджети виріс в три рази в порівнянні з початком року. Майже в три рази підскочили продажі телевізорів і ноутбуків.

Коронавірус і перманентна робота на “удаленке” змусила українців робити офіси будинку, і багато людей купували необхідну для цього техніку. Найчастіше покупки здійснювалися онлайн, а Vodafone довелося за рік скоротити кількість магазинів з 600 до 500.

Тим часом, компанія “Київстар” запропонувала абонентам “сімейні” знижки на ряд мобільних тарифів. Також було озвучено, що лідером продажів серед брендів смартфонів в роздрібній мережі стала марка Samsung. Правда, в ряді областей України клієнти купували смартфони Xiaomi, яким більше довіряють у Вінницькій, Рівненській та Хмельницькій областях.

Компанія “Київстар” готова обслужити клієнтів в 526 торгових точок. Щороку через мережу операторських магазинів продається близько 218 тисяч мобільних пристроїв. Найбільшою популярністю користуються Xiaomi і Samsung, Nokia утримує лідерство серед кнопкових телефонів.

Найбільш популярною сервісної послугою “Київстар” є заміна SIM на USIM, що дозволяє користуватися 4G.

Загальна кількість роздрібних точок компанії lifecell становить 372 магазина. У 2020 році компанія надала можливість купувати стартові пакети ESIM, вибрати номер і поповнювати рахунок в 14 тисяч Діджитал магазинів lifecell.

Facebook Comments

MOBILZONE

У ТЦК розгромили “відмазку” ухилянтів: про що йдеться

Опубліковано

У ТЦК розгромили "відмазку" ухилянтів: про що йдеться

Мобілізація в Україні триває, а ті, хто шукає способи уникнути призову, стверджують, що ухилянтами є самі працівники ТЦК.
Про це розповів заступник директора Івано-Франківського обласного центру комплектування та соціальної підтримки, начальник відділу мобілізаційної та оборонної роботи Роман Боднар.

Він стверджував, що методи мобілізації змінюються регулярно, оскільки це вимушений процес. Бондар пояснив, що це пов’язано з тим, що органи місцевого самоврядування, які за законом зобов’язані оповіщати призовників, не виконували це завдання, а часом навіть відверто саботували.

«Ті, хто має допомагати нам у мобілізаційному процесі, або думають про майбутні вибори, або бояться розправи односельців.», – сказав військовий.

Наразі для поповнення військ, які виконують бойові завдання на передовій, працівники військкомату змушені особисто виходити на вулиці та здійснювати заходи оповіщення своїми силами.

«Основний аргумент тих, хто хоче уникнути призову, — це те, що самі працівники ТЦК є ухилянтами. На нас кричать цивільні, мовляв, чому ви самі не йдете воювати?», – прокоментував Боднар.

Він пригадав подібні «розбірки», які нещодавно відбулися на франківському вокзалі. Тоді було оприлюднено відео конфлікту, в якому брав участь працівник місцевого ТЦК, який раніше отримав поранення на фронті.

“Те, що шириться в мережі, – це лише вирваний з контексту відеоролик. Насправді солдата спровокував цивільний. У військового була очевидна травма, він був на милицях. Але люди це відверто проігнорували. В слід йому лунали стандартні наративи: що ти тут робиш, іди воюй і так далі”, – стверджує Боднар.

Він також відповів на питання, чи потрібно залучати людей до мобілізаційних процесів після важких поранень, адже вони можуть бути в нестабільному емоційному стані, що може вплинути на розгоряння громадського конфлікту.

“Скажу відверто – у нас немає вибору”, – наголосив Боднар. Він пояснив, що окрім важкопоранених та демобілізованих працівників ТЦК, решта в основному жінки та фахівці літнього віку. Жінок намагалися залучити до оповіщувальних заходів, але суспільство або ігнорує їх або провокує своїми діями.

Також читайте:

Кого з чоловіків можуть примусово доставляти до ТЦК.

В одній з областей України виявили 40000 ухилянтів від мобілізації.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Мобілізація в Україні: кого з чоловіків можуть примусово доставляти до ТЦК

Опубліковано

Мобілізація в Україні: кого з чоловіків можуть примусово доставляти до ТЦК

Понад два роки в Україні триває повномасштабна війна, і в цей період всі військовозобов’язані чоловіки віком від 18 до 60 років повинні стати на військовий облік. Але, на жаль, багато чоловіків ухиляю від військової служби і навіть отримавши повістку вони воліють заплатити штраф чим прийти та оновити дані у військкоматі. Тому особи, які проігнорували повістку і не оновили свої дані, їх можуть примусово доставляти до ТЦК.

Про це заявив заступник директора ТЦК і СП Івано-Франківської області, начальник відділу мобілізаційної та оборонної роботи Роман Боднар.

Він зазначив, що працівники ТЦК уже працюють з реєстром військовозобов’язаних «Оберіг», куди вже внесено дані приблизно 90% військовозобов’язаних. Також туди вносяться дані, чи отримував чоловік повістку. У разі, якщо чоловік не пішов у військкомат по повістці, то це буде видно в системі і при повторній перевірці документів вона покаже, що він ухилянт і його уже працівники ТЦК мають право затримати та примусово доставити до військкомату.

Бондар зазначив, що це вимушена міра, адже в країні все частіше чоловіки ігнорують свої обов’язки та оминають військкомат “десятою дорогою”.

«У грудні минулого року в Івано-Франківській області було зареєстровано 36 тисяч ухилянтів. Менш ніж за три місяці цього року до списку додано ще 3000 чоловіків. Усі ці люди відмічені в системі, тому, хай вони не дивуються, коли когось з військовозобов’язаних зупинили на вулиці, перевірили по базі «Оберіг» і відразу примусово доставили до ТЦК. Бо з початку повномасштабного вторгнення, багато чоловіків отримувало повістки й не приходили до ТЦК, думаючи ще їх ніхто не буде шукати», – прокоментував Боднар.

Раніше ми розповідали, кого можуть виключити з військового обліку уже з 1 квітня

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Нові сервіси у «Дії»: що буде доступно українцям

Опубліковано

Нові сервіси у «Дії»: що буде доступно українцям

Незабаром у додатку «Дія» запрацює кабінет пацієнта із push-повідомленнями, пізніше також з’являться послуги для ветеранів. Про це під час телемарафону заявив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

«Найближчим часом ми запустимо «кабінет пацієнта» і медичні push-повідомлення в «Дії». Це важливо з точки зору збереження персональних даних в медичній системі», — зауважив віцепремʼєр.

Крім того, Федоров нагадав, що Мінцифри працює над запуском послуги одруження онлайн.

«Це такі перші важливі нотаріальні дії, які будуть відбуватися за допомогою «Дії», — сказав він.

Також, є ймовірність, що невдовзі у застосунку з’явиться послуга розмитнення авто.

«Це важливий антикорупційний законопроєкт, однак треба дочекатись голосування у Верховній Раді, щоб його узаконити.», — зазначив Федоров.

Разом з тим міністерство цифрової трансформації активно працює над запуском послуг для ветеранів у «Дія», й «Дія” Підпис» для юридичних осіб. Це все те, що планують запустити найближчим часом, запевнив Михайло Федоров.

Також читайте:

У державному додатку “Дія” з’явилися нові документи

Військові облігації в “Дії”, як заробити та допомогти армії.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.