Connect with us

MOBILZONE

Глобальний збій “Київстар”: абонентів на 14 днів відрізали від інтернету

Опубліковано

Глобальний збій "Київстар": абонентів на 14 днів відрізали від інтернету

Клієнти компанії “Київстар” незадоволені обслуговуванням. Після відключення аналогового телебачення в Україні у українців з’явилася проблема, як продовжувати дивитися улюблені передачі. Популярний мобільний оператор “Київстар” запустив послугу телебачення і домашнього інтернету, за допомогою якого можна дивитися не тільки програми, але ще і мати доступ до Інтернету. Однак, через глобальне збою в “Київстар”, абоненти залишилися на 14 днів не тільки без телебачення, але і Інтернету. Обуренню клієнтів немає меж. Вони залишають гнівні відгуки на сторінці компанії в Facebook.

Люди з усієї України стали масово скаржитися на те, що у них немає домашнього інтернету. Мешканка Києва змогла додзвонитися до компанії і почула запис на автовідповідачі, що потрібно чекати 23 лютого, тоді все буде відремонтовано.

Однак, українка обурена такими термінами, адже багато хто зараз змушені працювати з дому та відсутність Інтернету їх просто залишить без доходу. Дівчина шокована тим, що компанії потрібно стільки часу на усунення поломки, а Інтернет зараз не розкіш, а базова необхідність.

Ще одна користувачка поскаржилася, що вже кілька днів у неї не показує телебачення від “Київстару” і немає Інтернету. У зв’язку з цим, жінка вважає, що гроші компанія не має права списувати, адже послуги клієнт так і не отримав від них.

Та ж ситуація відбувається і з заявками клієнтів, їх ніхто не розглядає, відповідно, проблема не вирішена, а гроші компанія списує.

До слова, жоден з клієнтів компанії, який залишив негативний відгук, так і не зміг додзвонитися до компанії, там працює тільки автовідповідач. Крім того, сайт компанії не працює, зазначено проведення технічних робіт.

Глобальний збій "Київстар": абонентів на 14 днів відрізали від інтернету

Facebook Comments

MOBILZONE

Повістки через “Дію”: адміністрація зробила важливе попередження

Опубліковано

Повістки через "Дію": адміністрація зробила важливе попередження

Окупанти знову вдались до невдалої провокації: в фашистських ЗМІ пишуть, що у нашому державному порталі «Дія» надходять повістки. Михайло Федоров, глава Мінцифри, пояснив у чому річ.

Федоров заявив, що жодних повісток українці не будуть отримувати у державному порталі «Дія». Він також зазначив, що такої функції взагалі не існує і існувати не буде. Міністр також спростував інформацію про відкриття адміністративних та кримінальних проваджень. Вже давно у порталі існує функція, яка дозволяє українцям перевіряти, чи немає у них кримінальних проваджень. Тому, питання повісток є лише маніпуляцією.

Міністр рекомендує громадянам не читати рашистські новини, адже й так зрозуміло, що там суцільна брехня. Не дозволяєте пропаганді проникнути у ваш розум. Ми радимо читати правдиві новини на офіційних сторінках Міністерства цифрової трансформації та на особистій сторінці Михайла Федорова.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Нова грошова допомога для українців: як отримати 33000 гривень

Опубліковано

В Дії безробітним почнуть платити по 10000 гривень

Уряд ощасливив українців: тепер громадяни зможуть отримати новий вид допомоги. Сума виплат становить 33 000 гривень на сім’ю. Виплати надійдуть від міжнародної благодійної організації. Мова йде про Естонську Раду у справах біженців спільно із Запорізьким благодійним фондом “Єдність”. Допомогу зможуть отримати мешканці таких областей:

  • Донецької;
  • Дніпропетровської;
  • Запорізької;
  • Київської;
  • Кіровоградської;
  • Луганської;
  • Миколаївської;
  • Полтавської;
  • Сумської;
  • Харківської;
  • Черкаської;
  • Чернігівської.

Сума виплат становить 2,2 тис. грн на особу, а кошти будуть надходити протягом трьох місяців. Наприклад, сім’я максимум із п’яти осіб може отримати 33 000 грн. Кошти зможуть отримати такі сім’ї:

  • сім’ї, які втратили годувальника внаслідок бойових дій;
  • сім’ї, що повністю втратили житло або житло яких зазнало значних руйнувань;
  • люди з інвалідністю чи тяжким станом здоров’я;
  • самотні матері/батьки з неповнолітніми дітьми;
  • сім’ї з новонародженими дітьми;
  • вагітні жінки та матері, що годують;
  • малозабезпечені сім’ї із неповнолітніми дітьми;
  • люди похилого віку.

Подати заявку на допомогу можна за безкоштовним номером 0-800-334-056. Дзвінки приймаються з 09:00 до 18:00. Після цього зачекайте, поки ваша заявка буде схвалена.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

“Київстар” попередив мешканців сел і міст: потрібно поміняти сім-карти

Опубліковано

Київстар підготував абонентам сюрприз

Мобільний оператор «Київстар» зробив важливе оголошення для своїх клієнтів. Річ у тім, що оператор закликає абонентів з 3500 сіл та міст замінити свої SIM-карти. Це потрібно для того, аби покращити якість зв’язку та швидкість мобільнооо Інтернету.

Оператор продовжує працювати над покращенням зв’язку. З початку війни компанія збільшила покриття мережі 4G в 19 областях нашої країни. Тепер жителі 3500 населених пунктів зможуть користуватись покращеним зв’язком. «Київстар» має на меті надати абонентам стабільний та надійний зв’язок. Компанія модернізувала майже 3000 базових станцій, які тепер мають сучасну технологію LTE-900. В основному оператор надав покращений зв’язок маленьким селищам з населенням до 2 000 осіб.

Тому,  3500 населених пунктів з 19 областей України мають кращих зв’язок. Це стосується жителів Сумської, Вінницької, Полтавської, Дніпропетровської, Одеської, Житомирської, Львівської, Закарпатської, Київської, Івано-Франківської та інших областей. Для того аби затестити швидкісний Інтернет потрібно замінити старі SIM-карти на нові. Це можна зробити у відділенні та магазині оператора безкоштовно.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.