Connect with us

MOBILZONE

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

Опубліковано

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

На тлі історії з колишнім співробітником Нової поштою, який підробляв накладні за допомогою вкраденого ноутбука і привласнював замовлення з інтернет-магазинів сплив ще один актуальний випадок. На цей раз справа пов’язана з послугами «Накладений платіж» і «Зворотній доставка», в результаті використання яких киянин Святослав Савченко позбувся власного смартфона iPhone 7, який хотів продати якомусь покупцеві.

Далі інформація зі сторінки автора поста:

«Хочу поділитися з вами одну кумедну історією, яка сталася зі мною 2 тижні тому. Вирішив я значить продати свій, змучений долею, Iphone 7 і скористатися послугою Нової Пошти «Накладений платіж». Відправив телефон покупцеві, той за класикою жанру, не з’явився, і я оформив послугу зворотна доставка EH 59000637625785.

На Новій Пошті я зустрічав всяке, пробиті коробки, битий товар всередині, але такий «бруду» ще не було. Приходжу на 179 відділення забрати телефон, а співробітник НП стверджує, що він вчора вже видав мою посилку комусь іншому. І мовляв він нічого не знає, все у нього добре, як би «сам дурень» пиши «претензію». Все ще не розуміючи, що відбувається, де мій телефон, і чому замість моєї посилки, мені тикають в обличчя листком «претензія», я взявся її заповнювати. У підсумку, провівши 2 робочих години на Новій Пошті, (природно працівник НП не мав навіть Мальше уявлення, яку саме претензію, і які поля я повинен заповнити), диво сталося! Претензія №20210127 / 04532 створена!

Але не все так просто. Це був тільки перший круг «Данте». Далі більше. Отримати інформацію від марного колл-центру немає можливості. 10 хвилин доводилося пояснювати, кожен раз новому співробітнику, чого я чекаю і що мені потрібно, а у відповідь я тільки чув: «Чекайте відповідь за рішенням протягом тридцяти днів», «Відео з моментом видачі вашої посилки ми не можемо надати без суду» , «Чекайте лист від наших юристів протягом 3-х місяців». Складалося враження, що НП намагається зробити все можливе, щоб я опустив руки і кинув затію з поверненням коштів.

Тільки через півтора тижні я отримав дзвінок, в якому представник НП повідомив: «Вам відмовлено. Співробітник Нова Пошта працює на 179 відділенні виконав свою роботу правильно ». Звідси випливає, що не маю рації я. Звичайно ж я накидав мільйон і два питання, у відповідь отримавши, «подавайте в суд», «Я не юрист», «не знаю чому так сталося» ітд. Загалом було зрозуміло, що я говорю з людиною, який може прийняти рішення (немає).
В голові не вкладається, як можна людині видати не ту посилку і чому клієнти повинні платити за помилки оператора ?! »

 

У підсумку автор поста задає ряд питань керівнику компанії Нова Пошта Володимиру Поперешнюку:

Послуга «Накладений платіж» є не ідеальною і в ній багато проломів. Чому я повинен за це платити з власного гаманця?
Як може бути відмова в поверненні коштів з боку НП, якщо клієнт приніс посилку на відділення, а назад її не повернули?
Як відділ HП проводить співбесіду, наймаючи людей на роботу, які не можуть ретельно перевірити документи у одержувача / відправника?
Незважаючи на те, що історія пройшла два тижні тому, тільки після публікації в facebook представники Нової поштою опублікували в коментарях відповідь на запит:

«Ми предметно розібраліся у ситуации за накладною 59000637625785 та повідомляємо Наступний: 25.01 клієнт звернув у відділення для Отримання цього вантажу. ВІН озвучивши оператору номер накладної та Надав паспорт (на имя отримувача Вказаним у накладній). Согласно з правилами компании, цього достаточно для Отримання посилки.

Через декілька днів, Ви звернули у відділення та повідомілі, что НЕ отримувалася цею Вантаж. Вам предложили Оформити офіційну претензію, щоб провести детальну перевірку, что й Було Зроблено. После перегляду відеозапісів з відділення, в момент Отримання товару, колеги з профільного відділу ВСТАНОВИВ, что видача здійснювалась без порушеннях, за попереднім пред’явленням Клієнтом документа, что підтверджує его особу.

Ми підготувалі для Вас офіційну письмовий відповідь относительно цієї ситуации, якові сегодня відправлять. Рекомендуємо звернути з заявили до представителей правоохороних ОРГАНІВ. После Надання копії заяви ми зможемо здійсніті компенсацію. »

Таким чином, в даному випадку Святослав Савченко все ж отримає компенсацію, не дивлячись на початкову відмову.

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

 

Facebook Comments Box

MOBILZONE

Скільки разів можуть оштрафувати за порушення військового обліку: пояснення від ТЦК

Опубліковано

Скільки разів можуть оштрафувати за порушення військового обліку: пояснення від ТЦК

На початку 2025 року до виконавчої служби вже передано понад 28 тисяч адміністративних стягнень за порушення правил військового обліку. І поки війна триває, кількість чоловіків, які намагаються уникнути виконання свого конституційного обов’язку, не зменшується.

Тому тимчасово виконуючий обов’язки заступника начальника Черкаського обласного ТЦК та СП Володимир Левченко в коментарі для Суспільного пояснив, скільки штрафів може отримати військовозобов’язана особа, якщо вона буде ухилятися від військового обліку.

За його словами, будь-яке порушення правил обліку карається штрафом у розмірі від 17 до 25,5 тисяч гривень.

«Якщо чоловік змінив місце проживання і не повідомив про це ТЦК, або проігнорував повістку, яка була надіслана поштою, він отримає штраф у розмірі від 17 до 25,5 тисяч гривень», – пояснив Левченко.

Він також зазначив, що штрафи можуть накладатися неодноразово, усе залежить від кількості зафіксованих порушень.

«У випадку, коли під час складання протоколу виявляється кілька порушень одночасно, наприклад, відсутність оновлення облікових даних та ігнорування повістки поштою, то оформлюється один штраф. Але якщо порушення вчиняються повторно, наприклад, ігнорування нової повістки, тоді це вже окреме правопорушення і підстава для другого штрафу», – додав представник ТЦК.

Нагадуємо, що в державних реєстрах було помічено, що в Одеському ТЦК наклали понад 4 штрафи за порушення правил військового обліку на одну особу і всі ці штрафи було передано до виконавчої служби. По мінімальним підрахункам, штраф уже може перевищувати 160 тисяч гривень.

Також читайте:

Військова присяга уже з 1 вересня для всіх студентів: служити будуть всі

Навіть у власному авто не все дозволено: за що можуть оштрафувати водія на 25 тисяч гривень

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Monobank спростив грошові перекази: хто тепер отримає гроші у валюті

Опубліковано

Monobank спростив грошові перекази: хто тепер отримає гроші у валюті

Український цифровий банк Monobank запровадив нову функцію, яка дозволяє клієнтам офіційно надсилати валюту своїм близьким родичам. Про це повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.

Відтепер користувачі можуть переказувати долари або євро на картки Monobank своїх родичів, надавши документи, що підтверджують сімейні зв’язки.

«Можна надсилати долари або євро своїм родичам на картку Monobank, якщо надасте фото документів про спорідненість», — зазначив Гороховський.

Послуга охоплює широкий перелік родинних зв’язків: чоловік, дружина, діти, брати й сестри, племінники, бабусі, дідусі, онуки, тітки, дядьки та кузени.

Для оформлення валютного переказу клієнтам необхідно звернутися до служби підтримки Monobank. Банк не вказав конкретні терміни перевірки наданих документів.

Monobank спростив грошові перекази: хто тепер отримає гроші у валюті

Водночас є важлива умова: переказ має здійснюватися у тій самій валюті, що й валюта картки отримувача. У разі невідповідності кошти будуть зараховані на гривневий рахунок, тобто не можна надіслати євро на доларову картку і навпаки.

Також читайте:

Можна залишитись і без картки та без грошей: як потрібно знімаючи гроші з банкомату

В МВС запустили новий мобільний додаток для водіїв: подробиці

 

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Київстар, Vodafone і Lifecell запроваджують нові пільги для українців: що відомо

Опубліковано

Київстар, Vodafone і Lifecell запроваджують нові пільги для українців: що відомо

Уряд України ухвалив рішення про запровадження пільгових умов для абонентів мобільного зв’язку, які перебувають у районах бойових дій.

Відтепер їхні SIM-картки не блокуватимуть через несплату, а при першому підключенні до мережі надаватиметься безкоштовний пакет послуг зв’язку.

Зазначається, що зміни також стосуються інтернету – відтепер оператори зобов’язані вказувати швидкість з’єднання у договорах з користувачами.

Ці нововведення є частиною широкої реформи у сфері електронних комунікацій, спрямованої на підвищення якості зв’язку та захист прав споживачів.

Реформа також передбачає боротьбу зі спамом: операторам дозволили блокувати номери, з яких здійснюються масові небажані дзвінки. Крім того, користувачі отримають можливість керувати послугами через особистий кабінет, що дасть змогу краще контролювати витрати на мобільний зв’язок.

Особливу увагу приділено прозорості у сфері надання інтернет-послуг. У договорах має бути чітко прописана фактична швидкість інтернету, а в разі її порушення користувачі можуть звертатися зі скаргами до Національної комісії з електронних комунікацій або до суду.

Також раніше ми писали про бюджетні тарифи з безлімітним інтернетом від трьох провідних операторів, прочитати про них можна перейшовши за посиланням – “порівнюємо пропозиції від Київстар, Vodafone та lifecell з безлімітним інтернетом

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
Скільки разів можуть оштрафувати за порушення військового обліку: пояснення від ТЦК
MOBILZONE26 хвилин тому

Скільки разів можуть оштрафувати за порушення військового обліку: пояснення від ТЦК

Monobank спростив грошові перекази: хто тепер отримає гроші у валюті
MOBILZONE1 годину тому

Monobank спростив грошові перекази: хто тепер отримає гроші у валюті

Київстар, Vodafone і Lifecell запроваджують нові пільги для українців: що відомо
MOBILZONE3 години тому

Київстар, Vodafone і Lifecell запроваджують нові пільги для українців: що відомо

Абоненти можуть взяти в оператора lifecell гроші у борг: скільки можна позичити
MOBILZONE4 години тому

Абоненти можуть взяти в оператора lifecell гроші у борг: скільки можна позичити

«Київстар» закрив підключення до низки популярних тарифів: кого це стосується
MOBILZONE18 години тому

«Київстар» закрив підключення до низки популярних тарифів: кого це стосується

Google почала уповільнювати YouTube для частини користувачів у всьому світі
MOBILZONE19 години тому

Google почала уповільнювати YouTube для частини користувачів у всьому світі

ПриватБанк знизив тарифи на деякі перекази: деталі
MOBILZONE23 години тому

ПриватБанк знизив тарифи на деякі перекази: деталі

Що буде з ухилянтами після закінчення війни: буде не солодко
MOBILZONE1 день тому

Що буде з ухилянтами після закінчення війни: буде не солодко

Мобілізація по-новому: скільки разів ТЦК штрафуватимуть порушників
MOBILZONE1 день тому

Мобілізація по-новому: скільки разів ТЦК штрафуватимуть порушників

Київстару запустив багато нових тарифів: ціна і що пропонують
MOBILZONE1 день тому

Київстару запустив багато нових тарифів: ціна і що пропонують

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.