Connect with us

MOBILZONE

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

Опубліковано

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

На тлі історії з колишнім співробітником Нової поштою, який підробляв накладні за допомогою вкраденого ноутбука і привласнював замовлення з інтернет-магазинів сплив ще один актуальний випадок. На цей раз справа пов’язана з послугами «Накладений платіж» і «Зворотній доставка», в результаті використання яких киянин Святослав Савченко позбувся власного смартфона iPhone 7, який хотів продати якомусь покупцеві.

Далі інформація зі сторінки автора поста:

«Хочу поділитися з вами одну кумедну історією, яка сталася зі мною 2 тижні тому. Вирішив я значить продати свій, змучений долею, Iphone 7 і скористатися послугою Нової Пошти «Накладений платіж». Відправив телефон покупцеві, той за класикою жанру, не з’явився, і я оформив послугу зворотна доставка EH 59000637625785.

На Новій Пошті я зустрічав всяке, пробиті коробки, битий товар всередині, але такий «бруду» ще не було. Приходжу на 179 відділення забрати телефон, а співробітник НП стверджує, що він вчора вже видав мою посилку комусь іншому. І мовляв він нічого не знає, все у нього добре, як би «сам дурень» пиши «претензію». Все ще не розуміючи, що відбувається, де мій телефон, і чому замість моєї посилки, мені тикають в обличчя листком «претензія», я взявся її заповнювати. У підсумку, провівши 2 робочих години на Новій Пошті, (природно працівник НП не мав навіть Мальше уявлення, яку саме претензію, і які поля я повинен заповнити), диво сталося! Претензія №20210127 / 04532 створена!

Але не все так просто. Це був тільки перший круг «Данте». Далі більше. Отримати інформацію від марного колл-центру немає можливості. 10 хвилин доводилося пояснювати, кожен раз новому співробітнику, чого я чекаю і що мені потрібно, а у відповідь я тільки чув: «Чекайте відповідь за рішенням протягом тридцяти днів», «Відео з моментом видачі вашої посилки ми не можемо надати без суду» , «Чекайте лист від наших юристів протягом 3-х місяців». Складалося враження, що НП намагається зробити все можливе, щоб я опустив руки і кинув затію з поверненням коштів.

Тільки через півтора тижні я отримав дзвінок, в якому представник НП повідомив: «Вам відмовлено. Співробітник Нова Пошта працює на 179 відділенні виконав свою роботу правильно ». Звідси випливає, що не маю рації я. Звичайно ж я накидав мільйон і два питання, у відповідь отримавши, «подавайте в суд», «Я не юрист», «не знаю чому так сталося» ітд. Загалом було зрозуміло, що я говорю з людиною, який може прийняти рішення (немає).
В голові не вкладається, як можна людині видати не ту посилку і чому клієнти повинні платити за помилки оператора ?! »

 

У підсумку автор поста задає ряд питань керівнику компанії Нова Пошта Володимиру Поперешнюку:

Послуга «Накладений платіж» є не ідеальною і в ній багато проломів. Чому я повинен за це платити з власного гаманця?
Як може бути відмова в поверненні коштів з боку НП, якщо клієнт приніс посилку на відділення, а назад її не повернули?
Як відділ HП проводить співбесіду, наймаючи людей на роботу, які не можуть ретельно перевірити документи у одержувача / відправника?
Незважаючи на те, що історія пройшла два тижні тому, тільки після публікації в facebook представники Нової поштою опублікували в коментарях відповідь на запит:

«Ми предметно розібраліся у ситуации за накладною 59000637625785 та повідомляємо Наступний: 25.01 клієнт звернув у відділення для Отримання цього вантажу. ВІН озвучивши оператору номер накладної та Надав паспорт (на имя отримувача Вказаним у накладній). Согласно з правилами компании, цього достаточно для Отримання посилки.

Через декілька днів, Ви звернули у відділення та повідомілі, что НЕ отримувалася цею Вантаж. Вам предложили Оформити офіційну претензію, щоб провести детальну перевірку, что й Було Зроблено. После перегляду відеозапісів з відділення, в момент Отримання товару, колеги з профільного відділу ВСТАНОВИВ, что видача здійснювалась без порушеннях, за попереднім пред’явленням Клієнтом документа, что підтверджує его особу.

Ми підготувалі для Вас офіційну письмовий відповідь относительно цієї ситуации, якові сегодня відправлять. Рекомендуємо звернути з заявили до представителей правоохороних ОРГАНІВ. После Надання копії заяви ми зможемо здійсніті компенсацію. »

Таким чином, в даному випадку Святослав Савченко все ж отримає компенсацію, не дивлячись на початкову відмову.

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

 

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Смартфони Xiaomi, які вже отримали MIUI 12.5

Опубліковано

Смартфони Xiaomi, які вже отримали MIUI 12.5

Покращену версію MIUI 12.5 Enhanced Edition вже встановили велика кількість користувачів. Оболонка має покращення та виправлення помилок, на які раніше жалілись власники смартофнів. Серед нововведень MIUI 12.5 Enhanced Edition: сховище, поліпшена ступінь фрагментації пам’яті, функція, що відповідає за пріоритизації певних завдань, щоб звільнити процесор і оперативну пам’ять.

Ця версія MIUI 12.5 зосереджена на виправленні помилок. Крім того, аби запропонувати кращий інтерфейс на пристроях Xiaomi, Redmi або POCO. Серед смартфонів, які отримали (або отримають оболонку найближчим часом) оновлення:
• Poco M3 Pro 5G;
• Redmi 9T;
• Xiaomi Mi 10;
• Xiaomi Mi 10 Pro;
• Xiaomi Mi 10T і Mi 10T Pro;
• Poco F3;
• Xiaomi Mi 11, Xiaomi Mi 11 Ultra, Xiaomi Mi 11i.
Крім того, припускається, що версія MIUI 12.5 в подальшому стане доступна для більш бюджетних смартфонів. А саме:
• Redmi Note 8;
• Redmi Note 9 4G, Redmi Note 9 Pro;
• Redmi Note 10, Redmi Note 10 Pro;
• POCO F2 Pro.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Як збільшити оперативну пам’ять на смартфонах Xiaomi, Redmi та POCO

Опубліковано

Як збільшити оперативну пам'ять на смартфонах Xiaomi, Redmi та POCO

Сама довгоочікувана функція MIUI вже доступна для глобальних та європейських смартфонів системи «Xiaomi». Мова йде про можливість розширення оперативної пам’яті RAM.

Нова функція дозволить вам збільшити оперативну пам’ять телефонів Xiaomi / Redmi / POCO одразу на 3 Гб. Оновлення має позитивні наслідки, адже продуктивність та робота девайсу пристрою покращиться.

Наприклад , для смартфонів Redmi Note 10 збільшити обсяг RAM до 7 Гб, +3 гігабайти. Першими смартфонами, які отримають розширення стали представники лінійки Mi 11 та Ultra. На черзі – інші представники Xiaomi.

Інструкція

  1. Відкриваємо «Налаштування» та переходимо в «Розширення».
  2. Відкриваємо розділ «Розширення пам’яті» з активацією однойменної опції.

Як збільшити оперативну пам'ять на смартфонах Xiaomi, Redmi та POCO

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

40 смартфонів-щасливчиків Xiaomi, на які можна завантажити Android 12

Опубліковано

40 смартфонів-щасливчиків Xiaomi, на які можна завантажити Android 12

Xiaomi.EU стала однією з найвідоміших і широко поширених збірок в співтоваристві користувачів Xiaomi, Redmi і POCO. Базується збірка на MIUI, в ній з’явлються всі оновлення до анонсу глобальної версії даної оболонки. Тепер можна завантажити Xiaomi EU ROM на базі Android 12 зі службами Google і повною інтеграцією з магазином додатків Google Play.

Не зважаючи на те, що  сьогодні Android 12 протестований тільки в бета-версії, яка призначена для китайських версій MIUI, команда Xiaomi EU анонсувала появу нової ОС і на глобальному ринку.
Ця перша версія на базі Android 12 додає нові функції, в тому числі поліпшення конфіденційності в смартфоні.

40 смартфонів-щасливчиків Xiaomi, на які можна завантажити Android 12

Для того, аби завантажити її, просто перейдіть за посиланням  та дотримуйтесь інструкцій.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.