Connect with us

MOBILZONE

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

Опубліковано

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

На тлі історії з колишнім співробітником Нової поштою, який підробляв накладні за допомогою вкраденого ноутбука і привласнював замовлення з інтернет-магазинів сплив ще один актуальний випадок. На цей раз справа пов’язана з послугами «Накладений платіж» і «Зворотній доставка», в результаті використання яких киянин Святослав Савченко позбувся власного смартфона iPhone 7, який хотів продати якомусь покупцеві.

Далі інформація зі сторінки автора поста:

«Хочу поділитися з вами одну кумедну історією, яка сталася зі мною 2 тижні тому. Вирішив я значить продати свій, змучений долею, Iphone 7 і скористатися послугою Нової Пошти «Накладений платіж». Відправив телефон покупцеві, той за класикою жанру, не з’явився, і я оформив послугу зворотна доставка EH 59000637625785.

На Новій Пошті я зустрічав всяке, пробиті коробки, битий товар всередині, але такий «бруду» ще не було. Приходжу на 179 відділення забрати телефон, а співробітник НП стверджує, що він вчора вже видав мою посилку комусь іншому. І мовляв він нічого не знає, все у нього добре, як би «сам дурень» пиши «претензію». Все ще не розуміючи, що відбувається, де мій телефон, і чому замість моєї посилки, мені тикають в обличчя листком «претензія», я взявся її заповнювати. У підсумку, провівши 2 робочих години на Новій Пошті, (природно працівник НП не мав навіть Мальше уявлення, яку саме претензію, і які поля я повинен заповнити), диво сталося! Претензія №20210127 / 04532 створена!

Але не все так просто. Це був тільки перший круг «Данте». Далі більше. Отримати інформацію від марного колл-центру немає можливості. 10 хвилин доводилося пояснювати, кожен раз новому співробітнику, чого я чекаю і що мені потрібно, а у відповідь я тільки чув: «Чекайте відповідь за рішенням протягом тридцяти днів», «Відео з моментом видачі вашої посилки ми не можемо надати без суду» , «Чекайте лист від наших юристів протягом 3-х місяців». Складалося враження, що НП намагається зробити все можливе, щоб я опустив руки і кинув затію з поверненням коштів.

Тільки через півтора тижні я отримав дзвінок, в якому представник НП повідомив: «Вам відмовлено. Співробітник Нова Пошта працює на 179 відділенні виконав свою роботу правильно ». Звідси випливає, що не маю рації я. Звичайно ж я накидав мільйон і два питання, у відповідь отримавши, «подавайте в суд», «Я не юрист», «не знаю чому так сталося» ітд. Загалом було зрозуміло, що я говорю з людиною, який може прийняти рішення (немає).
В голові не вкладається, як можна людині видати не ту посилку і чому клієнти повинні платити за помилки оператора ?! »

 

У підсумку автор поста задає ряд питань керівнику компанії Нова Пошта Володимиру Поперешнюку:

Послуга «Накладений платіж» є не ідеальною і в ній багато проломів. Чому я повинен за це платити з власного гаманця?
Як може бути відмова в поверненні коштів з боку НП, якщо клієнт приніс посилку на відділення, а назад її не повернули?
Як відділ HП проводить співбесіду, наймаючи людей на роботу, які не можуть ретельно перевірити документи у одержувача / відправника?
Незважаючи на те, що історія пройшла два тижні тому, тільки після публікації в facebook представники Нової поштою опублікували в коментарях відповідь на запит:

«Ми предметно розібраліся у ситуации за накладною 59000637625785 та повідомляємо Наступний: 25.01 клієнт звернув у відділення для Отримання цього вантажу. ВІН озвучивши оператору номер накладної та Надав паспорт (на имя отримувача Вказаним у накладній). Согласно з правилами компании, цього достаточно для Отримання посилки.

Через декілька днів, Ви звернули у відділення та повідомілі, что НЕ отримувалася цею Вантаж. Вам предложили Оформити офіційну претензію, щоб провести детальну перевірку, что й Було Зроблено. После перегляду відеозапісів з відділення, в момент Отримання товару, колеги з профільного відділу ВСТАНОВИВ, что видача здійснювалась без порушеннях, за попереднім пред’явленням Клієнтом документа, что підтверджує его особу.

Ми підготувалі для Вас офіційну письмовий відповідь относительно цієї ситуации, якові сегодня відправлять. Рекомендуємо звернути з заявили до представителей правоохороних ОРГАНІВ. После Надання копії заяви ми зможемо здійсніті компенсацію. »

Таким чином, в даному випадку Святослав Савченко все ж отримає компенсацію, не дивлячись на початкову відмову.

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

 

Facebook Comments Box

MOBILZONE

Samsung розкритикувала дизайн та функції iOS 26

Опубліковано

Samsung розкритикувала дизайн та функції iOS 26

Своєю нещодавньою презентацією Apple привернула увагу не лише користувачів, а й інших техногігантів. Зокрема, Samsung не втрималася від можливості потролити Apple, висміявши її «нові» розробки та не надто вражаючі ШІ-функції.

«Додатки, що настроюються? Плаваючі панелі? Цей гладкий скляний інтерфейс користувача? Виглядає … знайомо », – пише Samsung в офіційному обліковому записі в соцмережі X.

Samsung розкритикувала дизайн та функції iOS 26

Дизайн Liquid Glass дійсно в чомусь нагадує інтерфейс користувача Aero в Windows Vista, а новий стиль іконок додатків в iOS 26 і macOS 26, судячи з відгуків деяких тестувальників, ускладнює видимість значків і робить текст менш читаним.

Заодно Samsung не прогавила нагоду нагадати про набор ШІ-функцій GalaxyAI, аналоги яких у Apple ще тільки вийшли на етап бета-тестування.

«Ви новачок у галузі живих перекладів? Ласкаво просимо до борту! Ми вже використовуємо функції перекладу тексту та мови у режимі реального часу. ШІ з’явиться на вашому годиннику? Мило. Наші вже знають, коли ви надто втомилися, щоб турбуватися», – додає Samsung.

Samsung розкритикувала дизайн та функції iOS 26

На WWDC Apple мало говорила про ШІ, натомість підкреслюючи важливість питання конфіденційності даних користувачів. На думку деяких профільних ЗМІ, техногіганту з Купертіно знадобиться ще чимало часу, щоб наздогнати своїх Android-конкурентів.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

«Резерв+» запустить онлайн-сплату штрафів: більше не потрібно йти до ТЦК чи звертатися до банку

Опубліковано

«Резерв+» запустить онлайн-сплату штрафів: більше не потрібно йти до ТЦК чи звертатися до банку

В кінці цього місяця в Україні буде впроваджена нова функція в мобільному додатку «Резерв+», яка дозволить сплачувати штрафи онлайн. Тепер громадянам більше не доведеться відвідувати Територіальні центри комплектування (ТЦК) або звертатися до банків для здійснення платежів.

Про це повідомило Міністерство оборони України, зазначивши, що нововведення зробить процес сплати штрафів зручнішим і швидшим для військовозобов’язаних.

Очікується, що цей крок дозволить значно зменшити час та зусилля, необхідні для виконання фінансових зобов’язань, пов’язаних з мобілізацією. Нову опцію можна буде скористатися безпосередньо через мобільний додаток «Резерв+», що стане важливим кроком до модернізації процесу адміністрування мобілізаційних заходів в Україні.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Генштаб наказав ТЦК мобілізувати всіх добровольців без «броні» та відстрочок: деталі

Опубліковано

Генштаб наказав ТЦК мобілізувати всіх добровольців без «броні» та відстрочок: деталі

Генеральний штаб Збройних сил України доручив територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки (ТЦК) мобілізувати всіх добровольців територіальних громад, які підлягають призову за віком і станом здоров’я та не мають «броні» чи відстрочок. Про це повідомляє UMP.

Крім того, нещодавно з’явилася інформація, що тепер усі добровольці, які бажають долучитися до боротьби з ворожими дронами, можуть отримати платню у розмірі 100 тисяч гривень на місяць. Це виглядає особливо привабливо, зазначає видання.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
Samsung розкритикувала дизайн та функції iOS 26
MOBILZONE4 години тому

Samsung розкритикувала дизайн та функції iOS 26

«Резерв+» запустить онлайн-сплату штрафів: більше не потрібно йти до ТЦК чи звертатися до банку
MOBILZONE5 години тому

«Резерв+» запустить онлайн-сплату штрафів: більше не потрібно йти до ТЦК чи звертатися до банку

Генштаб наказав ТЦК мобілізувати всіх добровольців без «броні» та відстрочок: деталі
MOBILZONE6 години тому

Генштаб наказав ТЦК мобілізувати всіх добровольців без «броні» та відстрочок: деталі

Війна стимулює навчатися: шалена кількість чоловіків хочуть вступити в аспірантуру у 2025 році
MOBILZONE7 години тому

Війна стимулює навчатися: шалена кількість чоловіків хочуть вступити в аспірантуру у 2025 році

lifecell відключає VoLTE/VoWIFI: що відбувається
MOBILZONE10 години тому

lifecell відключає VoLTE/VoWIFI: що відбувається

Пенсіонери за кордоном можуть залишитись без пенсії: що варто знати
MOBILZONE11 години тому

Пенсіонери за кордоном можуть залишитись без пенсії: що варто знати

Дія почне сповіщати українців про зміну прописки
MOBILZONE12 години тому

Дія почне сповіщати українців про зміну прописки

Якщо щось продали на OLX більше трьох разів на рік - доведеться сплатити податок
MOBILZONE13 години тому

Якщо щось продали на OLX більше трьох разів на рік – доведеться сплатити податок

"Раніше вас могли зняти з місця проживання, а ви роками про це не знали. Тепер, якщо власник "випише" вас з квартири чи будинку – Дія одразу надішле сповіщення", – йдеться у дописі.
MOBILZONE15 години тому

Виселення українців із житла: до “Дії” прийде повідомлення

Мобілізація, повістки, ВЛК: ТЦК починає працювати по-новому, що це означає
MOBILZONE16 години тому

Мобілізація, повістки, ВЛК: ТЦК починає працювати по-новому, що це означає

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.