Connect with us

MOBILZONE

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

Опубліковано

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

На тлі історії з колишнім співробітником Нової поштою, який підробляв накладні за допомогою вкраденого ноутбука і привласнював замовлення з інтернет-магазинів сплив ще один актуальний випадок. На цей раз справа пов’язана з послугами «Накладений платіж» і «Зворотній доставка», в результаті використання яких киянин Святослав Савченко позбувся власного смартфона iPhone 7, який хотів продати якомусь покупцеві.

Далі інформація зі сторінки автора поста:

«Хочу поділитися з вами одну кумедну історією, яка сталася зі мною 2 тижні тому. Вирішив я значить продати свій, змучений долею, Iphone 7 і скористатися послугою Нової Пошти «Накладений платіж». Відправив телефон покупцеві, той за класикою жанру, не з’явився, і я оформив послугу зворотна доставка EH 59000637625785.

На Новій Пошті я зустрічав всяке, пробиті коробки, битий товар всередині, але такий «бруду» ще не було. Приходжу на 179 відділення забрати телефон, а співробітник НП стверджує, що він вчора вже видав мою посилку комусь іншому. І мовляв він нічого не знає, все у нього добре, як би «сам дурень» пиши «претензію». Все ще не розуміючи, що відбувається, де мій телефон, і чому замість моєї посилки, мені тикають в обличчя листком «претензія», я взявся її заповнювати. У підсумку, провівши 2 робочих години на Новій Пошті, (природно працівник НП не мав навіть Мальше уявлення, яку саме претензію, і які поля я повинен заповнити), диво сталося! Претензія №20210127 / 04532 створена!

Але не все так просто. Це був тільки перший круг «Данте». Далі більше. Отримати інформацію від марного колл-центру немає можливості. 10 хвилин доводилося пояснювати, кожен раз новому співробітнику, чого я чекаю і що мені потрібно, а у відповідь я тільки чув: «Чекайте відповідь за рішенням протягом тридцяти днів», «Відео з моментом видачі вашої посилки ми не можемо надати без суду» , «Чекайте лист від наших юристів протягом 3-х місяців». Складалося враження, що НП намагається зробити все можливе, щоб я опустив руки і кинув затію з поверненням коштів.

Тільки через півтора тижні я отримав дзвінок, в якому представник НП повідомив: «Вам відмовлено. Співробітник Нова Пошта працює на 179 відділенні виконав свою роботу правильно ». Звідси випливає, що не маю рації я. Звичайно ж я накидав мільйон і два питання, у відповідь отримавши, «подавайте в суд», «Я не юрист», «не знаю чому так сталося» ітд. Загалом було зрозуміло, що я говорю з людиною, який може прийняти рішення (немає).
В голові не вкладається, як можна людині видати не ту посилку і чому клієнти повинні платити за помилки оператора ?! »

 

У підсумку автор поста задає ряд питань керівнику компанії Нова Пошта Володимиру Поперешнюку:

Послуга «Накладений платіж» є не ідеальною і в ній багато проломів. Чому я повинен за це платити з власного гаманця?
Як може бути відмова в поверненні коштів з боку НП, якщо клієнт приніс посилку на відділення, а назад її не повернули?
Як відділ HП проводить співбесіду, наймаючи людей на роботу, які не можуть ретельно перевірити документи у одержувача / відправника?
Незважаючи на те, що історія пройшла два тижні тому, тільки після публікації в facebook представники Нової поштою опублікували в коментарях відповідь на запит:

«Ми предметно розібраліся у ситуации за накладною 59000637625785 та повідомляємо Наступний: 25.01 клієнт звернув у відділення для Отримання цього вантажу. ВІН озвучивши оператору номер накладної та Надав паспорт (на имя отримувача Вказаним у накладній). Согласно з правилами компании, цього достаточно для Отримання посилки.

Через декілька днів, Ви звернули у відділення та повідомілі, что НЕ отримувалася цею Вантаж. Вам предложили Оформити офіційну претензію, щоб провести детальну перевірку, что й Було Зроблено. После перегляду відеозапісів з відділення, в момент Отримання товару, колеги з профільного відділу ВСТАНОВИВ, что видача здійснювалась без порушеннях, за попереднім пред’явленням Клієнтом документа, что підтверджує его особу.

Ми підготувалі для Вас офіційну письмовий відповідь относительно цієї ситуации, якові сегодня відправлять. Рекомендуємо звернути з заявили до представителей правоохороних ОРГАНІВ. После Надання копії заяви ми зможемо здійсніті компенсацію. »

Таким чином, в даному випадку Святослав Савченко все ж отримає компенсацію, не дивлячись на початкову відмову.

Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone Нова почта знову потрапила в скандал де втратила ще один iPhone

 

Facebook Comments Box

MOBILZONE

Що потрібно знати про “Пакет школяра” на 5000 гривень з Дії: смартфон купити не вийде

Опубліковано

Що потрібно знати про "Пакет школяра" на 5000 гривень з Дії: смартфон купити не вийде

Українським батькам розповіли, як саме можна використати 5000 гривень із програми “Пакет школяра”.

Про це в ефірі “Київ 24” розповіла перший заступник міністра соціальної політики Дар’я Марчак.

За її словами, кошти з “Пакету школяра” не можна буде витратити на покупку смартфона, гроші надаватимуться через спеціальний рахунок і будуть доступні виключно для придбання шкільних приладів, одягу та взуття для дітей.

Якщо батьки не можуть дозволити собі купити смартфон першокласнику, це звичайно погано, але телефон це не є критичною необхідною витратою для підтримки школяра“, – наголосила чиновник.

Чиновниця зазначила, що гроші можна буде витрачати за чотирма кодами товарів: канцелярським приладдям, дитячим одягом (за кількома кодами) та взуттям.

Також вона підкреслила, що допомогу зможуть отримати всі діти, які вперше йдуть до школи. У разі двійнят або кількох дітей, які йдуть в перший клас з одної сім’ї, кожна дитина отримає по 5000 гривень.

Отримати допомогу в 5000 грн можна буде двома шляхами:

  • через додаток “Дія”;
  • через Пенсійний фонд України після подання відповідної заяви.

У той же час грошова допомога надається лише одному з батьків.

Подати заяву можуть і ті батьки, які перебувають за кордоном, проте критично важливо, щоб сама дитина перебувала на території України“, – наголосила Марчак.

Крім того, “Пакет школяра” може бути призначений і офіційному опікуну дитини.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Nokia випустила кнопковий телефон із штучним інтелектом

Опубліковано

Nokia випустила кнопковий телефон із штучним інтелектом

Компанія HMD розширила асортименти фірмових кнопкових телефонів, випустивши модель 101 4G. Ключовою особливістю “дзвонилки” став нехарактерний для такого типу пристроїв вбудований ШІ-помічник на базі нейромережі DeepSeek.

Телефон виконаний у класичному дизайні з невеликим дисплеєм та великими кнопками, включаючи виділену для запуску ШІ-помічника. Останній підтримує голосове керування та вміє виконувати ряд корисних функцій, включаючи здійснення дзвінків, перевірку прогнозу погоди, встановлення будильників та відповіді на запитання.

В іншому пристрій нічим не відрізняється від традиційних кнопочників. Для заряджання використовується порт USB Type-C, а для підключення навушників передбачено 3,5-мм роз’єм. У промоматеріалах також згадується наявність модуля FM-радіо.

Ціна HMD 101 4G у Китаї становить $21, а модифікація 102 4G з тильною камерою коштуватиме покупцям $23.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк оновив послуги: що змінилося для клієнтів

Опубліковано

ПриватБанк оновив послуги: що змінилося для клієнтів

З 15 липня 2025 року ПриватБанк запустив нові функції в мобільному застосунку “Приват24 для бізнесу”, орієнтуючи оновлення на потреби українських підприємців.

Що змінилося для бізнес-клієнтів?

Оновлення до версії 3.30.0 на платформах Android та iOS надає нові можливості, які полегшують доступ до банківських послуг. Зокрема, з’явився ряд нових функцій, що спрощують управління фінансами для бізнесу:

  • Оформлення кредитів
    Тепер підприємці можуть оформляти кредитний ліміт “Підприємницький” безпосередньо через застосунок. Відтепер доступні такі функції, як перегляд умов, подання заявки та підписання кредитної угоди. Крім того, підприємці можуть керувати вже наявними кредитами: змінювати суму ліміту, призупиняти або відновлювати угоди, а також повністю погашати кредити.
  • Виписка про операції
    З’явилася можливість переглядати інтерактивні повідомлення про операції, що забезпечує вищу прозорість та інформованість клієнтів щодо здійснених транзакцій.
  • Відкриття депозитів
    Підприємці можуть відкривати депозити за допомогою нових документів для підписання. Фізичні особи-підприємці (ФОП) тепер мають змогу оформляти договори з необхідними для цього документами, такими як анкета CRS та довідка про гарантування вкладів.

Інші можливості “Приват24 для бізнесу”

У мобільному застосунку на підприємців чекають інші корисні функції:

  • Створення та обмін шаблонними документами онлайн.
  • Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі.
  • Робота з податками та виставлення рахунків між юрособами та підприємцями.
  • Миттєві платежі з автоматично заповненими реквізитами.
  • Подання звітності до державних органів онлайн.
  • Безкоштовна техпідтримка 24/7.

Завдяки цим змінам бізнес-клієнти ПриватБанку отримали можливість зручніше й ефективніше управляти фінансами через мобільний застосунок.

Також варто відзначити, що з 2026 року в ПриватБанку деякі послуги стануть платними, зокрема, за міжнародну перевипуск пластикових карт. Додатково буде введена плата за послугу “Всі SMS” для інформування про операції в разі відсутності інтернет-з’єднання.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
Що потрібно знати про "Пакет школяра" на 5000 гривень з Дії: смартфон купити не вийде
MOBILZONE59 хвилин тому

Що потрібно знати про “Пакет школяра” на 5000 гривень з Дії: смартфон купити не вийде

Nokia випустила кнопковий телефон із штучним інтелектом
MOBILZONE14 години тому

Nokia випустила кнопковий телефон із штучним інтелектом

ПриватБанк оновив послуги: що змінилося для клієнтів
MOBILZONE15 години тому

ПриватБанк оновив послуги: що змінилося для клієнтів

Водії шоковані: штраф до 34 тисяч гривень за перевезення пасажира - на дорогах масово перевіряють
MOBILZONE19 години тому

Водії шоковані: штраф до 34 тисяч гривень за перевезення пасажира – на дорогах масово перевіряють

У Міноборони знайшли понад 100 тисяч військовозобов'язаних, яких не можуть мобілізувати
MOBILZONE20 години тому

У Міноборони знайшли понад 100 тисяч військовозобов’язаних, яких не можуть мобілізувати

Резерв+ та штрафи: як не втратити знижку та уникнути подвоєння суми
MOBILZONE21 годину тому

Резерв+ та штрафи: як не втратити знижку та уникнути подвоєння суми

Після сплати штрафу чоловіки мають оновити свої персональні дані, навіть у разі онлайн-оплати: деталі
MOBILZONE22 години тому

Після сплати штрафу чоловіки мають оновити свої персональні дані, навіть у разі онлайн-оплати: деталі

Київстар знизив вартість тарифів для абонентів: що відомо
MOBILZONE23 години тому

Київстар знизив вартість тарифів для абонентів: що відомо

Тисячі чоловіків у «Резерв+» побачили повідомлення про штраф
MOBILZONE1 день тому

Тисячі чоловіків у «Резерв+» побачили повідомлення про штраф

Київстар знизив ціни на тарифи: хто може скористатися найбільшими знижками вже зараз
MOBILZONE2 дні тому

Київстар знизив ціни на тарифи: хто може скористатися найбільшими знижками вже зараз

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.