Connect with us

MOBILZONE

Новий скандал з “Ощадбанком” потрібно міняти свої рахунки

Опубліковано

Новий скандал з "Ощадбанком" потрібно міняти свої рахунки

Один з найпопулярніших державних банків “Ощадбанк”, регулярно потрапляє в скандали, українці часто скаржаться на сервіс банку. Цього разу терпець увірвався у жінки, яка отримує в цьому банку зарплату. Свій негативний відгук дівчина розмістила на тематичному порталі Мінфін.

Клієнтка банку пише, що їй доводиться користуватися цим банком, інакше вже давно б відмовилася, від їхніх послуг. За словами українки, тут найогидніший сервіс. Раніше, пише жінка, вона отримувала СМС-розсилку тільки в разі надходжень на карту зарплати і авансу. За ці повідомлення, як було раніше обумовлено, вона платила по 7 грн, тобто 14 грн на місяць.

Тепер банк, за словами розсердженої клієнтки став надсилати повідомлення, після того, як вона розплачується карткою в магазині понад 1001 грн.

Жінка пише: “Якщо я витрачаю гроші розраховуючись карткою або знімаю гроші менш 1001, мені смс-повідомлення не приходить, але якщо розраховується в магазині, то доводиться платити ще й за смс-повідомлення по 7 грн кожен раз.

Крім того, вирішила видати все наболіле клієнтка, в минулому році видали картки з чіпом, які через три місяці розмагнітилася.

Представники банку заявили: “Міняй за свій рахунок!”.

Жінка обурюється, виявляється, для того, щоб поміняти неякісну карту необхідно витратити свій вихідний для того, щоб вистояти в черзі або в робочий час відпрошуючись з роботи.

Мабуть у клієнтки зовсім увірвався терпець, вона заявила, що такіте ж проблеми існують у її колег. Наприклад, жінка поскаржилася, що простояла в черзі більше години.
Novyy skandal z “Oshchadbankom”

Facebook Comments Box
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

ПриватБанк звернувся до клієнтів: важлива інформація для власників банківських карток

Опубліковано

ПриватБанк звернувся до клієнтів: важлива інформація для власників банківських карток

Все більше шахраїв телефонують клієнтам ПриватБанку, представляються працівниками банку та виманюють у людей чесні зароблені гроші. Тому в ПриватБанку попередили, що тепер дзвінки від фінансової установи буде проходити за одним номером, а саме – 3700.

Про це повідомила пресслужба банку.

Мета нововведення – ефективніше боротися з телефонним шахрайством, коли зловмисники видають себе за працівників фінансової установи, щоб заволодіти грошима клієнтів. Запровадження єдиного номера також має зміцнити довіру клієнтів до телефонної комунікації з банком, – зазначили в ПриватБанку

Також в ПриватБанку наголосили, що корпоративні клієнти, як і раніше, отримуватимуть дзвінки від своїх персональних менеджерів.

В ПриватБанку також підкреслили, що їхні представники не здійснюють дзвінків через месенджери такі як: Telegram, Viber та інші. Якщо клієнт отримує подібне звернення, це однозначно ознака шахрайства, мета якого отримати доступ до грошей.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Київстар підключився до Starlink: як тепер зміняться якість зв’язку та тарифи для абонентів

Опубліковано

Київстар підключився до Starlink: як тепер зміняться якість зв'язку та тарифи для абонентів

Оператор Київстар об’єднав свою основну мережу з супутниковою інфраструктурою Starlink у рамках ініціативи Direct to Cell.

Про це мобільний оператор повідомив на своєму офіційному сайті.

В компанії зазначили, що вони здійснили перший крок до запуску в Україні прямого супутникового зв’язку Direct to Cell, успішно протестувавши сумісність власної SIM-карти з мережею Starlink.

Тестування відбулося в лабораторії партнера у США. У процесі перевірки SIM-карта «Київстар» синхронізувалася з мережею Starlink, система коректно розпізнала абонента та обробила сигнали, що підтверджує технічну готовність до подальшої інтеграції супутникового зв’язку.

Наступним кроком стане перевірка роботи Direct to Cell у польових умовах на території України. Початок тестування заплановано на літо 2025 року. На першому етапі фахівці компанії перевірятимуть можливість надсилання текстових повідомлень, а в подальшому і здійснення телефонних дзвінків.

Технологія Direct to Cell дозволяє передавати мобільний сигнал прямо із супутника на стандартні смартфони без потреби у додатковому обладнанні. У майбутньому ця система має стати доповненням до наземної інфраструктури Київстар і забезпечувати зв’язок у разі повного знеструмлення або в регіонах із ускладненим доступом – таких як гірські райони чи сільська місцевість.

Скористатися послугою зможуть усі абоненти Київстар, які мають смартфон і SIM-карту з підтримкою 4G. У компанії наголошують, що супутниковий зв’язок не замінює основну наземну мережу, проте стане важливим елементом у випадках надзвичайних ситуацій.

Також читайте:

Найдешевші тарифи українських мобільних операторів: що пропонує велика трійця у червні 2025 року

Найвигідніші тарифи для пенсіонерів: якого оператора обрати

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк почав вимагати у клієнтів паспорт і телефон при обміні валюти від $100: що відомо

Опубліковано

ПриватБанк почав вимагати у клієнтів паспорт і телефон при обміні валюти від $100: що відомо

Клієнти ПриватБанку стикаються з новими умовами валютних операцій — тепер під час обміну навіть незначних сум, зокрема $100, банк може вимагати паспорт, номер телефону і пояснення щодо джерела походження валюти.

Що сталося

@ruda_vivcharkaМайте на увазі

♬ оригінальний звук – Margo


За словами жінки, коли вона звернулась до каси з метою обміну 100 доларів, співробітник банку запитав у неї:

  • паспортні дані;
  • номер телефону;
  • пояснення, звідки у неї іноземна валюта.

Банк пояснив це необхідністю фінансового моніторингу, згідно з чинними вимогами, — мовляв, у такий спосіб збирається статистика та відстежується походження готівкових коштів.

Реакція клієнтів

Жінка у відео емоційно відреагувала на ситуацію, зазначивши, що працює неофіційно, як і багато українців, і отримує оплату в іноземній валюті. У відповідь на вимоги банку вона відмовилась від операції і звернулась до альтернативного обмінного пункту.

Її історія викликала активне обговорення у соцмережах — частина користувачів вважає дії банку виправданими через необхідність контролю фінансових потоків, інші — обурюються надмірною бюрократією для простих клієнтів.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
ПриватБанк звернувся до клієнтів: важлива інформація для власників банківських карток
MOBILZONE35 хвилин тому

ПриватБанк звернувся до клієнтів: важлива інформація для власників банківських карток

Київстар підключився до Starlink: як тепер зміняться якість зв'язку та тарифи для абонентів
MOBILZONE2 години тому

Київстар підключився до Starlink: як тепер зміняться якість зв’язку та тарифи для абонентів

ПриватБанк почав вимагати у клієнтів паспорт і телефон при обміні валюти від $100: що відомо
MOBILZONE3 години тому

ПриватБанк почав вимагати у клієнтів паспорт і телефон при обміні валюти від $100: що відомо

Мобільний зв'язок для українських пенсіонерів: який тариф обрати в червні
MOBILZONE5 години тому

Мобільний зв’язок для українських пенсіонерів: який тариф обрати в червні

Тупер офіційно: українці отримають гроші після повернення додому
MOBILZONE13 години тому

Тепер офіційно: українці отримають гроші після повернення додому

У Windows 11 з'явиться функція самовідновлення після збоїв
MOBILZONE19 години тому

У Windows 11 з’явиться функція самовідновлення після збоїв: як включити

Перше мобілізація 18 річних, а потім санкції проти Росії: Зеленський шокував заявою
MOBILZONE20 години тому

Перше мобілізація 18 річних, а потім санкції проти Росії: Зеленський шокував заявою

Шпалери для iOS 26, iPadOS 26 та macOS стали доступними для завантаження
MOBILZONE20 години тому

Шпалери для iOS 26, iPadOS 26 та macOS стали доступними для завантаження

У “Резерв+” до кінця року з’являться смартконтракти - Міноборони
MOBILZONE23 години тому

У “Резерв+” до кінця року з’являться смартконтракти – Міноборони

Найбюджетніші тарифи від Київстар, Vodafone та Lifecell: що обрати у червні 2025 року
MOBILZONE24 години тому

Найбюджетніші тарифи від Київстар, Vodafone та Lifecell: що обрати у червні 2025 року

В Україні стартувала онлайн-мобілізація: як працює нова платформа
MOBILZONE7 днів тому

В Україні стартувала онлайн-мобілізація: як працює нова платформа

Рада дозволила мобілізацію чоловіків 60+: ухвалено новий законопроєкт
MOBILZONE7 днів тому

Рада дозволила мобілізацію чоловіків 60+: ухвалено новий законопроєкт

У Київстар пояснили, що означає повідомлення "Абонент не відповідає"
MOBILZONE7 днів тому

У Київстар пояснили, що означає повідомлення “Абонент не відповідає”

Замінити права змусять усіх: безстрокові документи зібралися скасувати
MOBILZONE7 днів тому

Замінити права змусять усіх: безстрокові документи зібралися скасувати

Що чекає "обмежено придатних" чоловіків, які до 5 червня не пройдуть ВЛК
MOBILZONE7 днів тому

Що чекає “обмежено придатних” чоловіків, які до 5 червня не пройдуть ВЛК

Найдешевші тарифи українських мобільних операторів: що пропонує велика трійця у червні 2025 року
MOBILZONE6 днів тому

Найдешевші тарифи українських мобільних операторів: що пропонує велика трійця у червні 2025 року

Адмінпослуги більше не безкоштовні: скільки буде коштувати державні послуги
MOBILZONE6 днів тому

Державні послуги більше не безкоштовні: скільки буде коштувати

15 мільйонів за загибель, полон та поранення: у Верховній Раді схвалили нові умови виплат
MOBILZONE6 днів тому

15 мільйонів за загибель, полон та поранення: у Верховній Раді схвалили нові умови виплат

Українських водіїв штрафуватимуть автоматично: за що саме
MOBILZONE5 днів тому

Українських водіїв штрафуватимуть автоматично: за що саме

ЄС закликав українців готуватися до повернення додому: чи продовжать захист
MOBILZONE6 днів тому

ЄС закликав українців готуватися до повернення додому: чи продовжать захист

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.