На компанію «Нова пошта» поскаржилися в мережі. «Нова пошта» – одна з найпопулярніших компаній в своїй сфері на території України. Зрозуміло, що і клієнтів у цій пошти досить багато по всіх містах країни. У соціальній мережі люди часто діляться своєю думкою про обслуговування. Цього разу українець Олександр Бурий вирішив поскаржитися на «Нову пошту», і у нього на те є свої причини.
У соціальній мережі житель Київської області зазначив, що найкращим способом виразити своє невдоволення буде припинити користуватися послугами цієї компанії. За словами Олександра, якщо раніше його влаштовувала політика ціни і якості в «Новій пошті», то тепер, на думку клієнта, ціна підвищується, а якість або стоїть на місці, або стає тільки гірше.
Раніше, поділився Олександр, траплялися тільки дрібні непорозуміння, які були сильно важливі, проте в 2020 році настав кошмар, зізнався чоловік. Клієнт зазначив, що упаковки повинні бути без написів і будь-яких рекламних символів. Якщо ж співробітникам «Нової пошти» упаковка клієнта не підійде, то вони самостійно її замінять, а на нього перекладуть оплату за це, пише чоловік.
Також Олександр Бурий зазначив, що коли посилка відразу з декількох позицій, то співробітники можуть плутатися. За якісь подібні помилки, за словами Олександра, платить теж клієнт. Крім того, чоловік зазначив, що він був неприємно здивований змінами габаритів відправок прямо під час того, як вони знаходяться в дорозі. В результаті клієнтові довелося заплатити 446 гривень, замість початкової суми – 130 гривень. Тобто, різниця в 316 гривень.
Тільки за останній рік через «Нової пошти», зазначив Бурий, у нього налічується більше двох тисяч гривень збитку. Таких клієнтів, як він, переконаний чоловік, чимало. З цієї причини він опублікував це звернення в соціальній мережі, зазначивши при цьому профілі компанії «Нової пошти». Ймовірно, в подальшому вони дадуть відповідь на цю скаргу, і пояснять ситуацію зі свого боку.