Connect with us

MOBILZONE

Підвищення тарифів мобільного зв’язку, що задумав оператор lifecell

Опубліковано

Підвищення тарифів мобільного зв'язку, що задумав оператор lifecell

Останнім часом мобільні оператори все частіше радують своїх абонентів новими акціями та унікальними пропозиціями. Тепер в мережі знову з’явилася важлива інформація про мобільний зв’язок в країні.

Уже на початку листопада абоненти мобільного оператора lifecell будуть повідомлені про те, що компанія змінює свої тарифи на надання послуг. Представники компанії прокоментували ситуацію. За їх словами, основними причинами таких змінами є інвестиції, а також процес роботи щодо розширення 4G-мережі. Також в мобільному операторі підкреслили, що крім цього вони займаються і підключенням нових населених пунктів до високошвидкісного інтернету.

Отже, абонентська плата стане вище в таких тарифах:

  • Тарифний план “хайп”;
  • Тарифний план “Лайфхак 2020”;
  • Тарифний план “Лайфхак 2019”;
  • Тарифний план “Десятка”;
  • Тарифний план “4 безліміту”;
  • Тарифний план “Смарт L”;
  • Тарифний план “Зроби сам”;
  • Тарифний план “Смарт М”;
  • Тарифний план “Практичний”;
  • Тарифний план “Лайфхак Контракт”;
  • Тарифний план “Абсолютна Свобода M”;
  • Тарифний план “Пільговий”;
  • Тарифний план “Особливий Розмови”;
  • Тарифний план “Гаджет Смаерт”;
  • Тарифний план “Гаджет Планшет”;
  • Тарифний план “Гаджет Роутер”;
  • Тарифний план “Божевільний рік”;
  • Тарифний план “Гіга Майнінг”.

Саме поки невідомо, що зміниться ще крім абонентської плати. Однак на прикладі тарифного плану “Гаджет Смарт” представники мобільного оператора пояснили, що, наприклад, з цього пакету замість 500 СМС-повідомлень на місяць, стануть надавати 30 СМС-повідомлень на кожен день.

Є і тарифи, які будуть закриті. Наприклад, “Все включено Ultra 79”, “Все включено L”, “Залікова S”, “Залікова M”. Їх в компанії з часом будуть міняти на більш актуальні пропозиції.

Facebook Comments

MOBILZONE

Мобільний зв’язок Київстар та Vodafone зник на деяких територіях

Опубліковано

lifecell слідом за Київстар та Vodafone подарував абонентам безкоштовні дзвінки

Деякі клієнти Київстар та Vodafone занепокоєні тим, що на окупованих територіях зникає мобільний зв’язок операторів. Перебої були помічені у Запорізькій, Херсонській та Сумській областях.

Крім того, місцеві жителі зафіксували, що у Мелітополі переміщалась армійська важтажівка окупантів. Тому, існують здогадки, що мережу спеціально глушили, через передислокацію ЗС РФ.

Після вибухів у окупованому Херсоні зв’язок зник у абонентів  Vodafone та Київстар. Першому вдалось відновити свою роботу, а от абоненти Київстару досі без зв’язку.

Представники Vodafone розповіли у чому річ. Причина тимчасової відсутності зв’язкову пов’язана з обривом волоконно-оптичної лінії зв’язку. Фахівці роблять все для того, аби якнайшвидше відновити роботу. Проте достовірно не відомо, коли мережі знову запрацює.

Жителі Сумської області також втрачали зв’язок. Vodafone інформував про аварійну ситуацію в мережі. Оператори рекомендують у таких ситуаціях скористатись опцією безкоштовного роумінгу та переключитись на мережу іншого українського мобільного оператора.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк збереже “картковий“ курс долара

Опубліковано

Приватбанк випускає нові платіжні картки: дадуть їх не всім

ПриватБанк шокував українців радісною новиною: буде збережено картковий курс валют для українців, що перебувають закордоном. Буде збереженої курс конвертації гривні в іноземну валюту з банківських карток за межами України, за курсом НБУ.

Нагадуємо, що раніше було дозволено українським банкам встановлювати свій курс, який може перевищувати 29,2 грн/долар. Це рішення дозволяє банкам списувати кошти в гривні в українців за кордоном за завищеним курсом.

Проте, ПриватБанк відмовився від спекуляції на своїх клієнтах. Банк залишив картковий курсі не збирається його збільшувати. Навіть якщо інші банки захочуть завищити курс, то це призведе тільки до збільшення клієнтів у «ПриватБанку».

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

В Приватбанка проблема з переказами коштів

Опубліковано

ПриватБанк засмутив українців новими правилами: залишилось 13 днів

У клієнтів  «ПриватБанку», які перебувають закордоном виникли проблеми з переказом коштів. Крім того, підтвердження транзакції проходить у вигляді SMS-повідомлення, які не надходять в роумінгу українцям. Громадяни навіть звертались до онлайн-чату, але все безуспішно.

В Приватбанка проблема з переказами коштів

Банк аргументував це тим, що система в автоматичному режимі відправляє СМС-повідомлення. І це вже проблема мобільного оператору, а не банку. Для вирішення проблеми рекомендовано перевірити, чи у вас ввімкнена функція доставки повідомлень та прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер. Це можна зробити звернувшись до мобілньооо оператора.

До того ж, клієнти ПриватБанку зможуть у Приват24 змінити спосіб підтвердження проведення платежу, звернувшись до служби підтримки ПриватБанку. Як і раніше, транзакцію можна підтвердити за допомогою ПІН-коду, а на повідомлення чекати не доведеться.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.