Connect with us

MOBILZONE

Київстар, Vodafone і lifecell змогли запустити зв’язок 4G на додаткових 23 підземних станціях київського метрополітену

Опубліковано

Київстар, Vodafone і lifecell змогли запустити зв'язок 4G на додаткових 23 підземних станціях київського метрополітену

Оператори стільникового зв’язку запустили 4G відразу на 23 станціях київського метро, ​​тепер покриття є на 45 з 46 підземних станцій.

Компанії «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell спільно змогли запустити зв’язок 4G на додаткових 23 підземних станціях київського метрополітену. В результаті, з 28 жовтня швидкісний мобільний інтернет трьох українських операторів стільникового зв’язку працює вже на 45 з 46 підземних станціях київського метро і в тунелях між ними. Таким чином, мобільний інтернет покриває майже всю «підземку». На останній зупинці – «Теремки» – зв’язок 4G з’явиться протягом грудня.

Нагадаємо, що запуск 4G-мережі в метро Києва почався в березні цього року зі станції «Академмістечко» і тривав поетапно. Останній раз про розширення мережі покриття в київському метро повідомлялося в кінці літа. Цікаво, що вже зараз кожен день 4G-інтернетом в середньому користується майже 300 тис. Абонентів всіх трьох операторів.

Разом абоненти мобільних операторів вже використовували в метро більше 400 ТБ трафіку. Такого обсягу вистачило б, наприклад, на 30 років безперервного перегляду відео у високій якості.

Запуск 4G в метро Києва став результатом тривалої і злагодженої роботи всіх учасників проекту: мобільних операторів, технологічного партнера Huawei, міської влади, профільних державних органів і громадських організацій.

Для роботи мережі 4G в метро компанії «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell використовують спільне обладнання від компанії Huawei, але власні частоти відповідно до ліцензій. Частоти використовуються в двох діапазонах: 1800 МГц і 2600 МГц, що дозволяє забезпечити кращу якість і швидкість мобільного інтернету. Так, за даними операторів, середня швидкість 4G в метро Києва перевищує 40 МБ / с.

Facebook Comments

MOBILZONE

Мобільний зв’язок Київстар та Vodafone зник на деяких територіях

Опубліковано

lifecell слідом за Київстар та Vodafone подарував абонентам безкоштовні дзвінки

Деякі клієнти Київстар та Vodafone занепокоєні тим, що на окупованих територіях зникає мобільний зв’язок операторів. Перебої були помічені у Запорізькій, Херсонській та Сумській областях.

Крім того, місцеві жителі зафіксували, що у Мелітополі переміщалась армійська важтажівка окупантів. Тому, існують здогадки, що мережу спеціально глушили, через передислокацію ЗС РФ.

Після вибухів у окупованому Херсоні зв’язок зник у абонентів  Vodafone та Київстар. Першому вдалось відновити свою роботу, а от абоненти Київстару досі без зв’язку.

Представники Vodafone розповіли у чому річ. Причина тимчасової відсутності зв’язкову пов’язана з обривом волоконно-оптичної лінії зв’язку. Фахівці роблять все для того, аби якнайшвидше відновити роботу. Проте достовірно не відомо, коли мережі знову запрацює.

Жителі Сумської області також втрачали зв’язок. Vodafone інформував про аварійну ситуацію в мережі. Оператори рекомендують у таких ситуаціях скористатись опцією безкоштовного роумінгу та переключитись на мережу іншого українського мобільного оператора.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк збереже “картковий“ курс долара

Опубліковано

Приватбанк випускає нові платіжні картки: дадуть їх не всім

ПриватБанк шокував українців радісною новиною: буде збережено картковий курс валют для українців, що перебувають закордоном. Буде збереженої курс конвертації гривні в іноземну валюту з банківських карток за межами України, за курсом НБУ.

Нагадуємо, що раніше було дозволено українським банкам встановлювати свій курс, який може перевищувати 29,2 грн/долар. Це рішення дозволяє банкам списувати кошти в гривні в українців за кордоном за завищеним курсом.

Проте, ПриватБанк відмовився від спекуляції на своїх клієнтах. Банк залишив картковий курсі не збирається його збільшувати. Навіть якщо інші банки захочуть завищити курс, то це призведе тільки до збільшення клієнтів у «ПриватБанку».

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

В Приватбанка проблема з переказами коштів

Опубліковано

ПриватБанк засмутив українців новими правилами: залишилось 13 днів

У клієнтів  «ПриватБанку», які перебувають закордоном виникли проблеми з переказом коштів. Крім того, підтвердження транзакції проходить у вигляді SMS-повідомлення, які не надходять в роумінгу українцям. Громадяни навіть звертались до онлайн-чату, але все безуспішно.

В Приватбанка проблема з переказами коштів

Банк аргументував це тим, що система в автоматичному режимі відправляє СМС-повідомлення. І це вже проблема мобільного оператору, а не банку. Для вирішення проблеми рекомендовано перевірити, чи у вас ввімкнена функція доставки повідомлень та прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер. Це можна зробити звернувшись до мобілньооо оператора.

До того ж, клієнти ПриватБанку зможуть у Приват24 змінити спосіб підтвердження проведення платежу, звернувшись до служби підтримки ПриватБанку. Як і раніше, транзакцію можна підтвердити за допомогою ПІН-коду, а на повідомлення чекати не доведеться.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.