22 жовтня 2020 «Укрпошта» і програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили серію освітніх роликів про можливість торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках: Amazon, ETSY, Shopify і eBay.
Як повідомила прес-служба «Укрпошта», освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео і коротких довідок, які можна буде знайти на Facebook-сторінці E-Export school.
Ініціатори впевнені, що він стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе українцям почати або масштабувати свій бізнес на світових ринках.
У самих відео підприємці, які вже відкрили власну справу, коротко розповідають про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн торгівлі. Курс доступний онлайн для всіх бажаючих в рамках E-Export school.
Маркетплейс ETSY
Перший блок курсу, представлений сьогодні, стосується маркетплейса ETSY. Зараз там представлені тисячі українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів – понад 1 млн одиниць.
Наступні частини відеокурсу будуть про Amazon, Shopify, Ebay і особливості просування товарів в соціальних мережах. Ролики будуть виходити щотижня протягом наступного місяця на YouTube-каналі «Укрпошта».
«В Україні живе понад 25 000 дрібних експортерів, обсяг продажів яких в 2019 склав більше $ 350 млн. E-Export school від« Укрпошта »за 4 роки допомогла близько 10 000 початківців відкрити власну справу на світових ecom-майданчиках. В цьому році ми планували провести 24 навчальних сесії-інтенсиву по всій Україні, але через пандемію і карантину офлайн-заходи перенесли до більш сприятливих умов », – зазначила Юлія Павленко, директор Департаменту міжнародних операцій« Укрпошта ».
Електронний експорт
Як повідомляє «Укрпошта», обсяг продажів електронної роздрібної торгівлі в 2019 році в світі досяг $ 3,5 трильйона. У 2019 частка онлайн-продажів в Україні зросла на 17% (в порівнянні з 2018 роком) і склала $ 2,9 мільйона.
«Досить новий феномен електронного експорту пропонує унікальну можливість продавати свої товари на міжнародних ринках навіть дуже малому бізнесу. Особливо важливо, щоб українські МСП скористалися перевагами і знайшли нових клієнтів за кордоном. Це не тільки принесе додаткові доходи, а й допоможе їм стати більш конкурентоспроможними і зрілими », – каже Душан Кулка, керівник напрямку по просуванню експорту програми USAID« Конкурентоспроможна економіка України ».
Навчальний курс є продовженням проекту «Електронна комерція в дії», який спрямований на допомогу українським мікро- і малих підприємств (МСП) вийти на міжнародні ринки. У травні цього року партнери створили покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських підприємців «E-Export: як почати бізнес з Україною: юридичні, податкові та митні аспекти» і відеопроект «E-Export – твій ключ до успіху і розширення власної справи» про реальні людях, які спробували і досягли успіху.