Connect with us

MOBILZONE

Шахраї обійшли систему безпеки ПриватБанку

Опубліковано

ПриватБанк не зміг захистити свою клієнтку від шахраїв і вимагає погасити борг. Клієнти ПриватБанку поскаржилися на марну систему безпеки банку і можливу участь у змові з шахраями.

ПриватБанк не зміг захистити свою клієнтку від шахраїв і вимагає погасити борг. Клієнти ПриватБанку поскаржилися на марну систему безпеки банку і можливу участь у змові з шахраями.

«Система безпеки в банку не відповідає своїй назві !!! У ніч на 26.08. 2020 на моїй карті були здійснені шахрайські дії, тобто було піднято кредитний ліміт з 5000 тис на 35000 грн і була оформлена оплата частинами на суму 10 700. кошти шахраї повідправляли на різні рахунки », – повідомила клієнтка Привату.

За її словами, вранці 26.08 вона помітила що на її карті баланс пішов у мінус і звернулася на гарячу лінію ПриватБанку. Співробітник банку порекомендувала закрити рахунок способом оплати заборгованості по карті.

ПриватБанк не зміг захистити свою клієнтку від шахраїв і вимагає погасити борг. Клієнти ПриватБанку поскаржилися на марну систему безпеки банку і можливу участь у змові з шахраями.
«Тобто допомоги з банку не отримала взагалі. Ніяких даних своєї карти нікому не давала, карта перебувала у мене в гаманці. Зараз відкрито в поліції справа про шахрайство, і кинула заявку в ПриватБанк на зупинку нарахування відсотків по моєму рахунку, чекаю відповіді », – додала потерпіла.

Однак співробітники банку щодня дзвонять клієнтці і вимагають погасити заборгованість.

«Скажіть, чому ж не дзвонити вночі 26.08, коли піднімали шахраї кредитний ліміт, банк не дзвонив щоб почути я це, а зараз дзвонить кожен день», – підсумувала клієнтка Привату.

У свою чергу співробітники ПриватБанку відреагували на пост постраждалої і заявили, що:

 

«Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку ».
ПриватБанк не зміг захистити свою клієнтку від шахраїв і вимагає погасити борг. Клієнти ПриватБанку поскаржилися на марну систему безпеки банку і можливу участь у змові з шахраями.

Facebook Comments

MOBILZONE

Чоловіки, які не оновили дані в ТЦК, більше не зможуть отримати бронь

Опубліковано

Чоловіки, які не оновили дані в ТЦК, більше не зможуть отримати бронь

Чоловіки, які не оновили дані в ТЦК, більше не зможуть отримати бронь. З 2 жовтня 2024 року підприємства більше не можуть бронювати військовозобов’язаних, які не уточнили свої дані в ТЦК, порушили правила військового обліку та перебувають у розшуку.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Чоловікам дали лише 7 днів: посилення мобілізації

Опубліковано

Чоловікам дали лише 7 днів: посилення мобілізації

З 1 жовтня Кабінетом міністрів було внесено зміни до Порядку проведення призову на військову службу під час мобілізації на особливий період. Постановою № 1134, було скорочено термін явки до ТЦК по повістці.

Якщо раніше діяла норма, за якою день явки за викликом резервіста або військовозобов’язаного визначався не раніше 14 дня від дня надсилання повістки.

То тепер уряд встановив, що прибути до ТЦК за повісткою потрібно з населеного пункту, що є адміністративним центром області”, протягом семи діб, а з інших населених пунктів – протягом десяти діб.

Нагадуємо, що раніше секретар РНБО Костенко Роман розповів, що мобілізацію за останні місяці уповільнилася, а армії до кінця року потрібно мобілізувати ще 200 тисяч осіб. Якщо такі темпи мобілізації продовжаться, то до кінця року вдасться мобілізувати тільки половину, тому Кабміном було прийнято рішення пришвидшити прибуття до ТЦК за повісткою.

Також Костенко розповів, що мобілізація повинна починатися з 20 років, адже середній вік армії 44 роки, а люди в такому віці не є ефективними на полі бою, як молоді здорові хлопці.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

«Нова пошта» скасувала плату за одну зі своїх популярних послуг

Опубліковано

«Нова пошта» скасувала плату за одну зі своїх популярних послуг

Українська логістична компанія «Нова пошта» відмінила плату за повернення посилок та скасувала комісію з оголошеної вартості для відправників у разі відмови отримувача від посилки. Про це повідомила пресслужба компанії.

Раніше відправники сплачували 0,5% від заявленої вартості у випадку повернення посилки, якщо отримувач відмовлявся або не забирав її. Тепер цей платіж скасовано. Крім того, відправникам більше не доведеться оплачувати повернення товару, якщо він не підійшов покупцеві.

Як наголошує компанія, нові умови будуть особливо корисними для клієнтів, які часто надсилають комерційні посилки, оскільки це допоможе суттєво знизити витрати на повернення неприйнятих відправлень. За статистикою, щомісяця близько 1,3 мільйона посилок повертається відправникам, що раніше обходилося клієнтам у 9,4 мільйона гривень.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.