Connect with us

MOBILZONE

ПриватБанк потрапив в новий скандал, гроші зникають з рахунків

Опубліковано

Банк зняв гроші з карти. Клієнт Приватбанку поскаржився на роботу ПриватБанку. За словами чоловіка, він знімав гроші в банкоматі, однак зробивши дві операції, на екрані показало, що грошей недостатньо. Однак з карти гроші все-таки зняли, але на руки клієнт їх не отримав.

Банк зняв гроші з карти. Клієнт Приватбанку поскаржився на роботу ПриватБанку. За словами чоловіка, він знімав гроші в банкоматі, однак зробивши дві операції, на екрані показало, що грошей недостатньо. Однак з карти гроші все-таки зняли, але на руки клієнт їх не отримав.

«Знімав гроші в банкоматі, зробив 2 операції, на екрані недостатньо грошей, два рази, в результаті з карти гроші зняли, 2 рази, але на руки я їх не отримав, то говорили до 11 днів, то після 11 подамо на розблокування, зараз до 120 днів очікувати, не банк а суцільна ***, кожен оператор говорить різну інформацію. Ніколи не було, проблеми з даним банком, мені про них тільки говорили, але як з’ясувалося – це правда, не раджу мати з ними справу », – поскаржився клієнт ПриватБанку.

У свою чергу, працівники банку відзначили, що випадок потрібно розглянути більш докладно.

«Дозвольте нам розглянути ваш випадок більш докладно. Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані », – йдеться в повідомленні банку.

 

Facebook Comments

MOBILZONE

ПриватБанк почне блокувати рахунки в Приват24: клієнтам поставили умову

Опубліковано

ПриватБанк почне блокувати рахунки в Приват24: клієнтам поставили умову

Багато клієнтів ПриватБанку поскаржилися на масові блокування рахунків і розірвання договорів, залишивши численні скарги на порталі “Мінфін”. Офіційною причиною таких дій називають необхідність актуалізації персональних даних, проте через технічні збої в системі “Приват24” багато користувачів не змогли своєчасно оновити інформацію, що й призвело до обмеження доступу до їхніх рахунків.

ПриватБанк офіційно роз’яснив ситуацію та спростував чутки про масштабне блокування рахунків через збій у Приват24. За словами Антона Розумного, члена правління банку, всі клієнти повинні актуалізація дані, якщо це попросить їх банк.

У ПриватБанку наголосили, що клієнти повинні проходити актуалізацію даних у таких ситуаціях:

  • Раз на п’ять років – якщо клієнт активно користується послугами банку.
  • При зміні персональних даних – наприклад, зміна прізвища чи адреси.
  • За ініціативою банку – якщо ПриватБанк офіційно запитує актуалізацію даних.
  • Якщо термін оновлення даних ще не настав або клієнт не змінював особисті відомості, необхідність у проходженні процедури відсутня.

У разі ігнорування запиту від банку клієнти можуть зіткнутися з тимчасовими обмеженнями в користуванні деякими послугами Приват24. Особливо це стосується тих, хто досяг встановлених банком фінансових лімітів за рахунками або транзакціями. У таких випадках ПриватБанк може запросити додаткову інформацію про фінансовий стан.

Як дізнатися, чи потрібно оновлювати дані

Банк зв’язується з клієнтами лише через офіційні канали:

  • Інтернет-банкінг Приват24;
  • Мобільний додаток Приват24;
  • Офіційні телефонні дзвінки.

Якщо ви не отримували відповідних повідомлень, хвилюватися не варто – ваша інформація актуальна, і жодних дій від вас не потрібно.

У ПриватБанку запевнили, що головний пріоритет – забезпечення комфорту клієнтів та мінімізація бюрократичних процедур. Водночас клієнтам, які отримали запит на актуалізацію даних, варто вчасно виконати цю вимогу, щоб уникнути можливих обмежень у використанні банківських послуг.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Один тариф відразу на 5 номерів: неймовірна економія на мобільному зв’язку

Опубліковано

Один тариф відразу на 5 номерів: неймовірна економія на мобільному зв’язку

Українці можуть значно зекономити на мобільному зв’язку, якщо оберуть тарифний план, що дозволяє підключати кілька номерів до одного пакета послуг. Це особливо вигідно для великих сімей, які хочуть контролювати витрати на мобільний зв’язок без зайвих переплат.

Найкращим варіантом для родин є лінійка тарифів “Смарт Сім’я” від lifecell, яка дозволяє підключати до 5 номерів і користуватися спільним пакетом послуг.

Що включають лінійка тарифів “Смарт Сім’я”

Тариф “S” включає в себе:

  • 20 ГБ мобільного інтернету,
  • 500 хвилин на всі мережі України,
  • безліміт на lifecell,
  • 500 SMS.
  • Ціна тарифу 375 грн.

Тариф “M” включає в себе:

  • 30 ГБ мобільного інтернету
  • 750 хвилин на всі мережі
  • безліміт на lifecell
  • 1 000 SMS.
  • Ціна тарифу 425 грн

Тариф “L”:

  • 50 ГБ мобільного інтернету,/
  • 1 500 хвилин на всі мережі
  • безліміт на lifecell
  • 1 500 SMS
  • ціна тарифу 500 грн

Додаткові переваги лінійки тарифів “Смарт Сім’я”:

  • Безлімітний доступ до соцмереж, месенджерів та освітніх платформ (інтернет-трафік на них не витрачається).
  • Гнучке управління витратами – головний номер може встановлювати ліміти на використання інтернету та хвилин для кожного учасника групи через *250# або застосунок “Мій lifecell”.
  • Контроль доступу до інтернету для дітей – батьки можуть обмежити кількість трафіку на смартфонах своїх дітей.

Таким чином, замість того, щоб підключати 3-4 окремих тарифи для кожного члена сім’ї, можна оформити один спільний пакет “Смарт Сім’я” і значно зекономити на мобільному зв’язку.

Раніше наша редакція розповідала про найбюджетніші тарифи від Київстар та lifecell , які можна підключити у лютому – Київстар чи lifecell – у кого найвигідніші тарифи.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк розриває співпрацю з клієнтами через збій у “Приват24”: що відомо

Опубліковано

ПриватБанк розриває співпрацю з клієнтами через збій у "Приват24": що відомо

Державний “ПриватБанк” без попереджень припинив співпрацю з клієнткою після оновлення її персональних даних. Причиною виявився збій у застосунку “Приват24”, через який банк помилково розірвав договір.

На порталі “Мінфін”, де користувачі залишають відгуки про роботу банків, з’явилася історія клієнтки, яка після тривалої співпраці з “ПриватБанком” втратила доступ до свого рахунку.

Жінка отримала повідомлення про необхідність оновити дані. Вона внесла всю необхідну інформацію, проте невдовзі їй надійшов ще один запит на актуалізацію. Повторно заповнивши анкету, клієнтка отримала неприємний сюрприз – банк без пояснень припинив співпрацю.

Через тиждень після першого оновлення мені знову надійшло аналогічне повідомлення про актуалізацію. Я знову внесла всі дані та натиснула кнопку збереження. Проте в січні, коли намагалася розрахуватися карткою у ветклініці, платіж не пройшов. Я зайшла в “Приват24”, але мене викинуло з системи. На гарячій лінії відповіли, що банк розірвав зі мною договір без попередження та без пояснення причин. Понад 10 років роботи з “ПриватБанком” — і ось така ситуація!“, – розповіла постраждала клієнтка.

Співробітники “ПриватБанку” так і не пояснили, яке саме порушення було допущено з її боку. Згодом у службі підтримки повідомили, що у застосунку “Приват24” стався технічний збій, через який внесені дані просто не збереглися.

У банку мені пояснили, що система не зберегла мою анкету, хоча я оновлювала її кілька разів. Але в підсумку мене визнали винною. Помилка у їхньому додатку призвела до блокування мого рахунку, – додала клієнтка.

У “ПриватБанку” коментарів щодо конкретного випадку не надали. Проте раніше у подібних ситуаціях установа зазначала, що всі дії проводяться відповідно до внутрішніх правил фінансового моніторингу.

Після блокування клієнтам надається можливість перевести залишок коштів на рахунок в іншому банку. Для цього необхідно надати:

  • реквізити рахунку в іншому банку, відкритого на ім’я клієнта;
  • документи, що підтверджують право розпоряджатися рахунком;
  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • ідентифікаційний код;
  • заяву на перерахування залишку коштів.

Ця ситуація вкотре демонструє, що навіть великі банки можуть допускати технічні збої, які суттєво впливають на клієнтів. Тому користувачам варто уважно стежити за своїми банківськими операціями та у разі будь-яких підозрілих ситуацій негайно звертатися до служби підтримки.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
ПриватБанк почне блокувати рахунки в Приват24: клієнтам поставили умову
MOBILZONE5 хв. тому

ПриватБанк почне блокувати рахунки в Приват24: клієнтам поставили умову

Один тариф відразу на 5 номерів: неймовірна економія на мобільному зв’язку
MOBILZONE2 години тому

Один тариф відразу на 5 номерів: неймовірна економія на мобільному зв’язку

ПриватБанк розриває співпрацю з клієнтами через збій у "Приват24": що відомо
MOBILZONE5 години тому

ПриватБанк розриває співпрацю з клієнтами через збій у “Приват24”: що відомо

Мобілізація за новими правилами: як тепер ловитимуть ухилянтів
MOBILZONE6 години тому

Мобілізація за новими правилами: як тепер ловитимуть ухилянтів

Xiaomi 15 Ultra з'явився на нових рендерах та отримав дату глобальної презентації
MOBILZONE17 години тому

Xiaomi 15 Ultra з’явився на нових рендерах та отримав дату глобальної презентації

Українські чоловіки можуть видихнути: на ВЛК тепер тягнути не будуть точно
MOBILZONE21 годину тому

Українські чоловіки можуть видихнути: на ВЛК тепер тягнути не будуть точно

lifecell запропонував абонентам пограти в гру і отримати 17000 гривень: як отримати
MOBILZONE21 годину тому

lifecell запропонував абонентам пограти в гру і отримати 17000 гривень: як отримати

Мобілізація в Україні: в Резерв будуть відображатися нові дані
MOBILZONE1 день тому

Мобілізація в Україні: в Резерв будуть відображатися нові дані

Vodafone здивував абонентів несподіваним тарифом: пів року буде безкоштовний мобільний зв'язок
MOBILZONE1 день тому

Vodafone здивував абонентів несподіваним тарифом: пів року буде безкоштовний мобільний зв’язок

Польща запроваджує нову карту побуту CUKR для українців: умови та деталі
MOBILZONE1 день тому

Польща запроваджує нову карту побуту CUKR для українців: умови та деталі

Київстар пропонує контрактні тарифи: безліміт і вигідна ціна від 140 гривень на місяць
MOBILZONE4 дні тому

Київстар пропонує нові тарифи: безліміт і вигідна ціна від 140 гривень на місяць

Vodafone здивував абонентів несподіваним тарифом: пів року буде безкоштовний мобільний зв'язок
MOBILZONE1 день тому

Vodafone здивував абонентів несподіваним тарифом: пів року буде безкоштовний мобільний зв’язок

В Україні підвищать зарплату, пенсії та прожитковий мінімум: до 11 тисяч гривень
MOBILZONE3 дні тому

В Україні підвищать зарплату, пенсії та прожитковий мінімум: до 11 тисяч гривень

Київстар змінює правила гри: нові абоненти отримують безліміт за 100 грн, а постійні 300 гривень
MOBILZONE6 днів тому

Київстар змінює правила гри: нові абоненти отримують безліміт за 100 гривень, а постійні 300 гривень

lifecell запустив вигідну акцію: деталі
MOBILZONE3 дні тому

lifecell запустив вигідну акцію: деталі

Найкращі мобільні тарифи від Київстар, Vodafone і Lifecell для тих, хто майже не телефонує
MOBILZONE1 день тому

Найкращі мобільні тарифи від Київстар, Vodafone і Lifecell для тих, хто майже не телефонує

Після подорожчання Київстар дав доступ абонентам до економних тарифів: як підключити
MOBILZONE3 дні тому

Після подорожчання Київстар дав доступ абонентам до економних тарифів: як підключити

Вбивця Монабанка офіційно запустився в Україні: що пропонує Revolut
MOBILZONE5 днів тому

Вбивця Монабанка офіційно запустився в Україні: що пропонує Revolut

Українські чоловіки можуть видихнути: на ВЛК тепер тягнути не будуть точно
MOBILZONE21 годину тому

Українські чоловіки можуть видихнути: на ВЛК тепер тягнути не будуть точно

Автономність шести поколінь смартфонів Samsung Galaxy S порівняли на відео
MOBILZONE2 дні тому

Автономність шести поколінь смартфонів Samsung Galaxy S порівняли на відео

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.