Connect with us

MOBILZONE

ПриватБанк знову потрапив в центр скандалу

Опубліковано

ПриватБанк знову потрапив в центр скандалу

Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув.

Як передає новинний портал Айтіпедія, в мережі клієнтка банку на ім’я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів.

Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з’ясується.

Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки.

Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу:

«За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », – розповів чоловік.

Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання:

Гроші вже не повернуть: неприємності з банківськими рахунками, ПриватБанк зробив заяву Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув. Як передає новинний портал ПОЛІТЕК, в мережі клієнтка банку на ім'я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів. Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з'ясується. Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки. Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу: «За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », - розповів чоловік. Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання: Фото: ПОЛІТЕК Фото: ПОЛІТЕК Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З'явилися подробиці. Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов'язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З'явилися подробиці ситуації. Hroshi vzhe ne povernutʹ: nepryyemnosti z bankivsʹkymy rakhunkamy, PryvatBank Гроші вже не повернуть: неприємності з банківськими рахунками, ПриватБанк зробив заяву  Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув.  Як передає новинний портал ПОЛІТЕК, в мережі клієнтка банку на ім'я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів.  Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з'ясується.  Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки.   Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу:  «За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », - розповів чоловік.  Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання:   Фото: ПОЛІТЕК     Фото: ПОЛІТЕК Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З'явилися подробиці.  Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов'язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З'явилися подробиці ситуації. Hroshi vzhe ne povernutʹ: nepryyemnosti z bankivsʹkymy rakhunkamy, PryvatBank
Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З’явилися подробиці.

Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов’язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З’явилися подробиці ситуації.

Facebook Comments

MOBILZONE

Щоб оновити дані, достатньо буде скористатися застосунком, не відвідуючи ТЦК

Опубліковано

Щоб оновити дані, достатньо буде скористатися застосунком, не відвідуючи ТЦК

Уже з 18 травня повинен запрацювати новий мобілізаційний закон, який зобов’язує всіх чоловіків оновити військово облікові дані. Про це розповіла заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку Катерина Черногоренко.

Зараз іде активна робота над застосунком, щоб до 18 травня він був уже готовий. Тому всі чоловіки, які не хочуть стояти в черзі у військкоматах зможуть користатися даним додатком“, – зазначали Черногоренко.

Також вона додала, щоб оновити військово облікові дані потрібно буде скачати додаток та заповнити відповідні поля.

З 18 травня, всі чоловіки повинні будуть оновити свої дані — номер телефону, електронну пошту та фактичну адресу проживання. Це можна буде зробити через ЦНАП, електронний кабінет військовозобов’язаного та безпосередньо через ТЦК та СП. Це буде мобільний застосунок, його можна буде завантажити в App Store і в Google Play Market. Працюємо над тим, щоб в застосунку можна було авторизуватися, заповнити ці три „поля“ і отримати одразу інформацію з бази військовозобов’язаних „Оберіг“ для того, щоб передивитися, які ваші дані знаходяться в реєстрі, — сказала заступниця міністра оборони.

Після уточнення даних з військовозобов’язаним зв’яжеться представник ТЦК і надасть інструкцію, що потрібно робити чоловіку.

Нагадую, що проходження ВЛК це одна з частин військового обліку, тому всі чоловіки повинні бути готові пройти медичну комісію – зазначила чиновниця.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

У Німеччині шукають рішення щодо повернення чоловіків в Україну

Опубліковано

У Німеччині шукають рішення щодо повернення чоловіків в Україну

Україні потрібно більше солдатів і в Німеччині це прекрасно розуміють. Тому міністр внутрішніх справ Гессена Романа Позека запропонував допомогти Україні вербувати українських призовників, які перебувають у Німеччині.

На сьогодні у нас нараховується приблизно 200 тисяч чоловіків призивного віку, які б могли захищати свою державу. Тому потрібно так зробити, щоб Україна могла покластися на людей, які втекли за кордон. – сказав політик

Також він додав, що вимоги України щодо повернення військовозобов’язаних чоловіків справедливі та виправдані.

Україна зазнала сильного тиску у війні проти Росії і хоче призвати більше чоловіків. Україна також хоче спиратися на тих, хто живе за кордоном. Країна не видаватиме їм нові паспорти через свої закордонні консульства, якщо вони не стануть на військовий облік.

Посек сказав, що бачить мало шансів отримати документи на заміну в Німеччині. Є багато аргументів проти: «Я скептично налаштований, бо не бачу для цього умов. Україна не є несправедливою державою».

За інформацією столичної студії ARD, наступного вівторка штати та Федеральне міністерство внутрішніх справ обговорять, як впоратися з цією проблемою. Кілька штатів підтвердили, що шукають загальнонаціональне рішення.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Абоненти Київстару скаржаться на раптову зміну вартості тарифів

Опубліковано

Абоненти Київстару скаржаться на раптову зміну вартості тарифів

Компанія “Київстар” обслуговує значну кількість користувачів, в тому числі мільйони абонентів, кількість яких постійно зростає. Вона пропонує якісні послуги та багатий вибір тарифних планів. Проте в травні з’явилася неприємна новина: абоненти почали скаржитись на те, що після поповнення рахунку на звичайну суму тарифний план не активувався. З’явилася інформація, що більшість тарифних планів значно збільшили свою ціну, в деяких випадках навіть на 50 гривень.

Деякі тарифні плани зазнали підвищення вартості, і також відбулися зміни у програмі “Суперсила”.

З початку травня 2024 року Суперсила Домашнього Інтернету буде доступна для користувачів, які підписані на тарифи ТВІЙ Оптимум та LOVE UA Сила. Однак для тарифу ТВІЙ Максимум ця послуга не буде доступна. Компанія не надала жодних коментарів щодо збільшення вартості тарифів. Представники компанії зазначили, що дізнатися поточну ціну свого тарифу та, за бажанням, перейти на інший можна через додаток Київстар або зателефонувавши на гарячу лінію. Крім того, можна дізнатися кількість нарахованих хвилин, гігабайтів та інших даних, натиснувши комбінацію: *100*01*2#.

У компанії було оголошено про введення ще одного оновлення. Тепер деякі абоненти Київстару матимуть номери телефонів, що починаються на 77, а саме (+380 77). У компанії пояснили, що довго мріяли про цю можливість, оскільки не вистачає номерів для всіх користувачів. Наявний номерний ресурс навіть на найближчі два роки не вистачить, тому впровадження нового коду допоможе вирішити цю проблему. Для тих абонентів, які вже користуються послугами компанії, їх номер залишиться незмінним. Нові користувачі, які приєднуються до Київстару, матимуть номер, який починається на 077.
Зазначимо, що наразі всі номери компанії мають початок на 67, 68, 96, 97 та 98.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Щоб оновити дані, достатньо буде скористатися застосунком, не відвідуючи ТЦК
MOBILZONE4 години тому

Щоб оновити дані, достатньо буде скористатися застосунком, не відвідуючи ТЦК

У Німеччині шукають рішення щодо повернення чоловіків в Україну
MOBILZONE6 години тому

У Німеччині шукають рішення щодо повернення чоловіків в Україну

Абоненти Київстару скаржаться на раптову зміну вартості тарифів
MOBILZONE18 години тому

Абоненти Київстару скаржаться на раптову зміну вартості тарифів

OnePlus викотила прощальний апдейт для старих популярних смартфонів
MOBILZONE22 години тому

OnePlus викотила прощальний апдейт для старих популярних смартфонів

Офіційно представлений смартфон Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition
MOBILZONE24 години тому

Офіційно представлений смартфон Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition

Приватбанк безкоштовно доставлятиме картки Новою поштою по Україні та Європі, але часу мало
MOBILZONE1 день тому

ПриватБанк безкоштовно доставлятиме картки Новою поштою по Україні та Європі, але часу мало

Дешевий монітор Redmi A27Q 2025 надійшов у продаж
MOBILZONE1 день тому

Дешевий монітор Redmi A27Q 2025 надійшов у продаж

Штрафи для ухилянтів переглянули: що загрожує за неявку до ТЦК
MOBILZONE1 день тому

Штрафи для ухилянтів переглянули: що загрожує за неявку до ТЦК

На ВЛК викликатимуть окремою повісткою: що відомо
MOBILZONE1 день тому

На ВЛК викликатимуть окремою повісткою: що відомо

Оприлюднено рейтинг польських банків, яким довіряють свої гроші українці
MOBILZONE1 день тому

Оприлюднено рейтинг польських банків, яким довіряють свої гроші українці

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.