Connect with us

MOBILZONE

ПриватБанк знову потрапив в центр скандалу

Опубліковано

ПриватБанк знову потрапив в центр скандалу

Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув.

Як передає новинний портал Айтіпедія, в мережі клієнтка банку на ім’я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів.

Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з’ясується.

Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки.

Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу:

«За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », – розповів чоловік.

Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання:

Гроші вже не повернуть: неприємності з банківськими рахунками, ПриватБанк зробив заяву Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув. Як передає новинний портал ПОЛІТЕК, в мережі клієнтка банку на ім'я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів. Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з'ясується. Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки. Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу: «За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », - розповів чоловік. Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання: Фото: ПОЛІТЕК Фото: ПОЛІТЕК Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З'явилися подробиці. Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов'язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З'явилися подробиці ситуації. Hroshi vzhe ne povernutʹ: nepryyemnosti z bankivsʹkymy rakhunkamy, PryvatBank Гроші вже не повернуть: неприємності з банківськими рахунками, ПриватБанк зробив заяву  Важлива інформація для українців. Пандемія коронавируса внесла корективи в плани українців. Особливо це торкнулося поїздок. Так, деякі громадяни заявили, що вони набували квитки на потяги за допомогою додатка ПриватБанку. Ось тільки рейси зі зрозумілих причин були скасовані, а кошти так ніхто і не повернув.  Як передає новинний портал ПОЛІТЕК, в мережі клієнтка банку на ім'я Катерина розповіла, що вона через «Приват24» купила квитки на поїзд 14 березня. Рейс, зрозуміло, був скасований. Після цього жінка відправила заявку на повернення коштів. Ось тільки якщо спочатку вона отримала інформацію про те, що гроші повернуть протягом декількох діб, то потім термін збільшувався аж до 90 днів.  Далі, пише Катерина, почалася повна тиша. В результаті грошей вона досі назад не отримала. Влаштовувати скандал, пише клієнтка, не хотілося б, проте, ймовірно, іншого виходу, крім як написати скаргу, немає. У відповідь на її повідомлення представники ПриватБанку написали, що питання взяли в обробку, і повідомлять їй, коли щось з'ясується.  Однак виявилося, що був ще один подібний випадок. Відзначається, що клієнт Дмитро купив квитки на поїзд. Правда, за сім днів до рейсу йому довелося повернути квитки. Весь цей час йому нічого не повідомляли про повернення грошей. В результаті, каже чоловік, він сам подзвонив в службу підтримки.   Там, вже за день до рейсу, йому заявили, що гроші потрібно забирати самостійно через касу залізничного вокзалу:  «За добу до відбуття поїзда, я про це дізнаюся. Відповідно, ні про яке 100% -м повернення коштів не може вже йти мова, тому як я поки доберуся до вокзалу, буде вже менше доби, відповідно, якщо і мені і повернуть гроші за квиток, то тільки половину в кращому випадку », - розповів чоловік.  Представники ПриватБанку вибачилися перед клієнтом, уточнили всі правила процедури, а також запропонували йому уточнити його дані для більш детального розгляду питання:   Фото: ПОЛІТЕК     Фото: ПОЛІТЕК Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З'явилися подробиці.  Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов'язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З'явилися подробиці ситуації. Hroshi vzhe ne povernutʹ: nepryyemnosti z bankivsʹkymy rakhunkamy, PryvatBank
Нагадаємо, раніше портал Стіна писав про те, що в «ПриватБанку» вирішили змінити деякі тарифи. Представники фінансової установи пояснюють причини карантином і реальністю, на яку вплинула пандемія. Так, деякі відсотки були скасовані зовсім. З’явилися подробиці.

Також повідомлялося, що останнім часом нерідко трапляється так, що гроші з банківської картки при перекладі на іншу «йдуть» не надто швидко, як звикли клієнти. Так, відзначається, що фінансові установи можуть порівнювати переклади з доходами, які українці вказують в анкеті. Це пов’язано з тими, що банківські карти нерідко використовують для того, щоб отримувати «тіньові зарплати». З’явилися подробиці ситуації.

Facebook Comments

MOBILZONE

Заброньованого чоловіка було незаконно мобілізовано: що вирішив суд

Опубліковано

Заброньованого чоловіка було незаконно мобілізовано: що вирішив суд

У Львівській області військовозобов’язаний, який мав право на відстрочку від мобілізації через бронювання, виграв суд у територіального центру комплектування (ТЦК). Суд визнав мобілізацію незаконною та зобов’язав виключити його зі списків особового складу військової частини.

Суть справи

Чоловік, який працював у мережі супермаркетів «АТБ», був заброньований від призову до кінця січня 2025 року, згідно з наказом Мінекономіки. Проте в липні 2024 року його мобілізували.

Позивач звернувся до суду з вимогою визнати мобілізацію протиправною та скасувати її. Представник ТЦК на судовому засіданні заявив, що інформація про бронювання від роботодавця до них не надходила, тому підстав не призивати громадянина на службу вони не мали.

Рішення суду

Львівський окружний адміністративний суд встановив, що бронювання військовозобов’язаного було чинним на момент його мобілізації.

Суддя наголосив, що перед призовом громадянина працівники ТЦК повинні перевіряти підстави для відстрочки. Також Міноборони, яке видає накази про бронювання, має повідомляти ТЦК про наявність відстрочок.

Суд постановив, що необізнаність ТЦК про бронювання не може слугувати підставою для мобілізації. Відсутність комунікації між роботодавцем та ТЦК не повинна створювати негативних наслідків для працівника. Тому суд визнав мобілізацію незаконною та зобов’язав виключити його зі списків особового складу військової частини.

Також читайте:

57-річний вдівець та батько двох синів, які воюють, відмовився від мобілізації: що вирішив суд.

У тисяч українців з’явиться нова позначка в «Резерв+»: як діяти.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Співробітників ТЦК та ВЛК карають за порушення мобілізаційних: що відомо

Опубліковано

Співробітників ТЦК та ВЛК карають за порушення мобілізаційних: що відомо

Народний депутат Максим Бужанський ухвалив плани впровадження відповідальності працівників територіальних центрів комплектування (ТЦК) та військово-лікарських комісій (ВЛК) за порушення, пов’язані з мобілізацією.

Що передбачає ініціатива
Відповідно до його заявки, співробітники ТЦК будуть нести покарання за спроби мобілізації громадян, які мають бронювання або не підлягають мобілізації за законом.

Відповідальність для ВЛК
Також передбачена відповідальність для працівників ВЛК за фальсифікацію висновків медичних обстежень. Йдеться про спроби визнати хворих людей, придатними до військової служби.

Підготовка законопроєкту
За словами депутата, цю ініціативу прийме начальник Генерального штабу Сергію Баргілевичу. Наразі законопроєкт переходить на етапі підготовки. Очікується, що впровадження цих змін допоможе уникнути зловживань у системі мобілізації та посилити контроль над дотриманням норм законодавства.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Онлайн трасляція інавгурації Дональда Трампа

Опубліковано

Онлайн трасляція інавгурації Дональда Трампа

Дональд Трамп офіційно став 47-м президентом США 20 січня. Інавгураційна церемонія традиційно проходить біля західного фасаду Капітолія у Вашингтоні.

Основним елементом церемонії є президентська присяга, яку приймає головний суддя США. Це єдиний обов’язковий пункт програми інавгурації, який символізує офіційний початок нового президентського терміну.

Інавгурацію транслюють у прямому ефірі на YouTube та. Глядачі можуть спостерігати за подією в режимі реального часу, отримуючи найактуальнішу інформацію з місця подій.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Заброньованого чоловіка було незаконно мобілізовано: що вирішив суд
MOBILZONE2 години тому

Заброньованого чоловіка було незаконно мобілізовано: що вирішив суд

Співробітників ТЦК та ВЛК карають за порушення мобілізаційних: що відомо
MOBILZONE11 години тому

Співробітників ТЦК та ВЛК карають за порушення мобілізаційних: що відомо

Онлайн трасляція інавгурації Дональда Трампа
MOBILZONE14 години тому

Онлайн трасляція інавгурації Дональда Трампа

Чоловіки, які повернулися в Україну, будуть отримати відстрочку від служби в армії: що відомо
MOBILZONE17 години тому

Хороші новини для біженців: Чоловікам, які повернуться в Україну, нададуть відстрочку від армії

57-річний вдівець та батько двох синів, які воюють, відмовився від мобілізації: що вирішив суд
MOBILZONE18 години тому

57-річний вдівець та батько двох синів, які воюють, відмовився від мобілізації: що вирішив суд

На абонентів Vodafone через тиждень чекає нове подорожчання тарифів: що відомо
MOBILZONE21 годину тому

На абонентів Vodafone через тиждень чекає нове подорожчання тарифів: що відомо

Українцям роздають нову грошову допомогу по 7500 гривень на дитину: як отримати
MOBILZONE22 години тому

Українцям роздають нову грошову допомогу по 7500 гривень на дитину: як отримати

Користувачі Київстар обурені новою ініціативою: компанія запустила тарифи для обраних
MOBILZONE23 години тому

Користувачі Київстар обурені новою ініціативою: компанія запустила тарифи для обраних

У тисяч українців з’явиться нова позначка в «Резерв+»: як діяти
MOBILZONE1 день тому

У тисяч українців з’явиться нова позначка в «Резерв+»: як діяти

Мем-токен Melania від дружини Трампа злетів на 6,000%: неймовірні заробітки
MOBILZONE1 день тому

Мем-токен Melania від дружини Трампа злетів на 6,000%: неймовірні заробітки

Українці обурені умовами пільгового тарифу від "Київстар": що відомо
MOBILZONE4 дні тому

Українці обурені умовами пільгового тарифу від “Київстар”: що відомо

Київстар запустив для нових абонентів тарифи за 100 гривень: як підключитися
MOBILZONE2 дні тому

Київстар запустив для нових абонентів тарифи за 100 гривень: як підключитися

До 15 січня українців отримають гроші на картку: хто отримає по 3000 гривень на картку
MOBILZONE7 днів тому

До 15 січня українців отримають гроші на картку: хто отримає по 3000 гривень на картку

Пільговий тариф для пенсіонерів від "Київстар" викликав хвилю критики
MOBILZONE3 дні тому

Пільговий тариф для пенсіонерів від “Київстар” викликав хвилю критики

За переведення гривень з картки на картку Нацполіція блокуватиме рахунки та хоче запровадити відповідальність: що відомо
MOBILZONE2 дні тому

За переведення гривень з картки на картку Нацполіція блокуватиме рахунки та хоче запровадити відповідальність: що відомо

У січні в “Резерв+” стане доступна функція на яку чекали всі українці
MOBILZONE6 днів тому

У січні в “Резерв+” стане доступна функція на яку чекали всі українці

Київстар запровадив нові ціни на мобільний інтернет: повна тарифна сітка
MOBILZONE4 дні тому

Київстар запровадив нові ціни на мобільний інтернет: повна тарифна сітка

ПриватБанк виплатить клієнтам по 1500 гривень: як оформити через Приват24
MOBILZONE3 дні тому

ПриватБанк виплатить клієнтам по 1500 гривень: як оформити через Приват24

ПриватБанк запроваджує обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку
MOBILZONE4 дні тому

ПриватБанк запроваджує обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку

Київстар запустив для чужих абонентів тарифи за 100 гривень: чим хочуть приманювати клієнтів
MOBILZONE3 дні тому

Київстар запустив для чужих абонентів тарифи за 100 гривень: чим хочуть приманювати клієнтів

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.