Оператор мобільного зв’язку Vodafone Україна оголосив про поліпшення основних фінансових показників за результатами 2 кварталу 2020 року. Зокрема, дохід компанії в квітні-червні 2020 року склав 4,1 млрд грн, що на 9% більше, ніж за аналогічний період минулого року. За даними прес-служби, Vodafone демонструє найвищу на ринку динаміку збільшення доходу, пов’язану з ростом споживання дата-послуг і збільшенням покриття швидкісного мобільного інтернету.
Обсяг інтернет-трафіку в мережі Vodafone в першому півріччі 2020 року збільшився на 42%. До основних причин зростання швидкості і трафіку в компанії відносять збільшення покриття 4G, ємності мережі та кількості дата-користувачів.
Під час карантину Vodafone не припинив будувати нове покриття і розширювати ємність із застосуванням нового обладнання та технологій, таких як AirScale, CloudAIR, LTE1800 4 × 4 MIMO + LTE2600 4 × 4 MIMO Carrier Aggregation. За цей період Vodafone розширив ємність мережі в Закарпатській області, Одесі та Одеській області, в Дніпрі і Дніпропетровській області, Житомирської області, Херсонській, Харківській, Чернівецькій областях, Полтавській, Волинській областях, в місті Умань Черкаської області, в Києві, Сумах, Чернігові, Івано-Франківську, Запоріжжі та Кропивницького. В цілому, модернізація охопила понад 10 тисяч секторів базових станцій на 4 тисячах майданчиків. У підсумку за результатами 2 кварталу 4G-мережу Vodafone доступна 74% українців, 86% населення може користуватися 3G-покриттям.
Vodafone інвестував в розвиток мережі в 1 півріччі 2020 року близько 1,9 млрд грн, включаючи вартість ліцензії в діапазоні 900 МГц – 265 млн грн. Загальні інвестиції компанії в будівництво мереж швидкісного мобільного інтернету склали 27,3 млрд грн.
Зростання дата-доходів збалансував негативні чинники, що вплинули на роботу компанії в 2 кварталі: істотне зниження доходів від роумінгу і скорочення доходів від власної роздрібної мережі, викликане частковим закриттям магазинів на карантині. Показник ARPU у 2 кварталі склав 68,4 грн і залишається найнижчим на ринку, що свідчить про доступність тарифних лінійок Vodafone.
Показники операційної ефективності демонструють зростання: показник OIBDA збільшився на 11% в порівнянні з 2 кварталом 2019 року і перевищив 2,1 млрд грн. Маржа OIBDA збільшилася до 52,6%. Показники операційної ефективності вдалося поліпшити завдяки оптимізації витрат і збільшення доходів від дата-послуг.
У першому кварталі чистий прибуток Vodafone Україна виросла на 97% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і перевищила 1 млрд грн. За результатами другого кварталу 2020 року абонентська база компанії склала 19 млн, річні коливання склали -3,2%, що пов’язано зі зменшенням динаміки нових підключень в результаті часткового закриття роздрібних точок на карантині. При цьому спостерігається зростання в сегменті контрактних і корпоративних підключень, а також збільшення підключених IoT-карт.