У середини 2020 року українське дослідницьке агентство InMind провело маркетингове дослідження сегмента месенджерів, в якому виявило найпопулярніше додаток для обміну повідомленнями в Україні. Згідно з результатами опитування серед жителів міст, 97% респондентів користуються Viber, що робить додаток найпопулярнішим на ринку. У віковому сегменті від 25 до 34 років (одному з найбільших сегментів) 99% опитаних користуються додатком. Більшість респондентів стверджує, що користується Viber для спілкування з родиною, сусідами, іншими батьками і для навчання.
Згідно з отриманими результатами дослідження, Viber популярний як у великих містах з населенням понад 500 тис. Чоловік, в тому числі і в Києві, так і в містах з населенням менше, ніж 500 тис. – 98% і 95% відповідно. Японська комунікаційна платформа стверджує і про збільшення кількості випадків використання версії додатка для комп’ютера на 28% в травні в порівнянні з січнем 2020 року. Функціями для групового спілкування в Viber також почали користуватися частіше: середня кількість повідомлень на користувача в групових чатах зросла на 18%, а кількість групових дзвінків на користувача – на 50% за той же період. Якщо говорити глобально, то у всьому світі за 60 секунд в Viber відправляють 3 мільйони повідомлень, 300 000 стікерів і понад 1,5 мільйона зображень.
Друге і третє місце в опитуванні InMind зайняли Facebook Messenger і Telegram, а ось WhatsApp і Skype знаходяться в рейтингу нижче – ними користуються менше 50% українців (у віці від 25 до 34 років).
«Нам дуже важливо бути ближче до мільйонів наших користувачів в Україні, а також до українців в різних куточках світу, надаючи їм можливості, які будуть корисними представникам кожного покоління. У 2020 році ми успішно запустили багато оновлень. Деякі з них пов’язані з ситуацією з COVID-19, але також є функції, які зробили спілкування між людьми в усьому світі краще – групові аудіо- і відеодзвінки, можливість створення GIF і стікерів, мої поради, зникаючі сполучення тощо.
Ми з нетерпінням очікуємо появи локальних і міжнародних сервісів, які будуть доступні за допомогою чат-ботів, грошових переказів, функцій програми і державних послуг. Ми активно працюємо над розробкою нових стратегічних партнерств в Україні, які будуть корисними в сучасних умовах життя – починаючи з дистанційної освіти та охорони здоров’я і закінчуючи партнерствами з волонтерськими і неурядовими організаціями », – зазначив Атанас Райков, старший директор Rakuten Viber в регіоні EEMENA.
Раніше в цьому році Viber був визнаний одним з основних інструментів для онлайн-навчання згідно з результатами опитування, проведеного Службою освітнього омбудсмена – додатком користуються в 94% випадків дистанційного навчання в школі.
Відзначимо, що опитування InMind проводився серед населення України, що проживає в містах з населенням понад 50 тис. Осіб, які є користувачами інтернету у віці від 13 до 55 років за статтю, віком, регіоном, типом поселення. Розмір вибірки – 525 респондентів. Дати проведення опитування: 26-28 червня 2020 року. Використання месенджерів визначається на основі частоти користування і включає в себе частоту використання раз на місяць, частіше і рідше, ніж один раз на місяць.