Багато людей знають компанію Xiaomi як виробника якісної електроніки, проте навіть в самій ідеальній техніці іноді може зустрічатися прокол. Саме на такий випадок у всіх виробників мобільних пристроїв і існують підрозділи, які займаються питаннями гарантійного обслуговування, а також відповідають за ремонт техніки вже після того, як гарантія закінчилася. Сьогодні, 20 листопада 2019 року, в мережі з’явилася інформація про те, що даний виробник електроніки «кидає» власників своїх смартфонів на гарантію, вступаючи дуже негарно. Про цю ситуацію розповів щонайменше один з потерпілих, який за свої гроші купив телефон, але в кінцевому підсумку міняти йому на новий його ніхто не став, також як і забезпечувати ремонт.
Колишній шанувальник техніки Xiaomi Чавхан Ішвар з Індії розповів про те, що на початку жовтня 2019 роки купив собі смартфон Redmi Note 7S в офіційному магазині, а є дана модель копією глобальної міжнародної Redmi Note 7, призначеної виключно для індійського ринку. Він активно користувався телефоном цілий місяць, не гублячи його і не експлуатуючи будь-яким забороненим чином, хоча уявити собі такий важко. Проте, сталося те, чого житель Індії не очікував. Так, 2 листопада 2019 року його мобільний пристрій несподівано загорілося, причому без будь-якої на те причини. Власник, який знаходився в цей момент в сусідній кімнаті, відчув запах гару і побачив дим.
Телефон в момент загоряння просто лежать на столі, причому він не заряджався, запевняє потерпілий. Мобільний пристрій не привело до спалаху приміщення, так як воно знаходилося на вогнестійкому покритті. Саме за рахунок цього вдалося обійтися без жертв і сильних пошкоджень. Відзначається, що телефон знаходився в прозорому захисному чохлі, який входив в комплект поставки, але він повністю розплавився від вкрай високої температури. Потерпілий звернувся в сервісний центр Xiaomi, де йому видали висновок про те, що мобільний пристрій не може бути відремонтований, так як воно постраждало дуже сильно. При цьому там сказано про те, що причиною самозаймання телефону стала батарея, а якщо бути точним, то щось всередині неї.
З цим висновком Чавхан Ішвар звернувся в офіційне представництво Xiaomi, але йому відмовилися надавати новий смартфон, пославшись на те, що гарантія виробника не поширюється на акумуляторну батарею. На тлі такого несподіваного повороту незадоволений житель Індії вирішив поділитися своєю історією в соціальних мережах, щоб попередити всіх про те, що вони можуть опинитися в такій ситуації. Виходить, що Xiaomi «кидає» власників смартфонів на гарантію, так як при будь-якому невдалому розкладі вона може просто заявити про те, що гарантія виробника не діє на батарею телефону, тому будь-які збитки через неї класифікується як «шкоду, заподіяну замовником». Вся ця ситуація – зайвий привід задуматися про те, чи варто купувати техніку від цього виробника, а також від дочірнього бренду Redmi.
You must be logged in to post a comment Login