Connect with us

Інтернет

Google попросила співробітників не обговорювати політику у внутрішніх чатах

Опубліковано

Американська компанія Google оновила рекомендації зі спілкування всередині компанії. Про це повідомив телеканал CNBC з посиланням на документ, що підтверджує нові правила. 

Співробітники корпорації тепер не повинні говорити про політику і останні новини. Головний обов’язок «ґуґлерів» – виконувати роботу, а не витрачати робочий час на дискусії з відволікаючими темами, пояснюється у нових правилах.

Також, Google попросила не принижувати колег, підрядників або партнерів. Якщо співробітник помітив обговорення невідповідне рекомендації, то його вже будуть розглядати менеджери і модератори, які можуть забрати права на коментування або вжити дисциплінарних заходів.

Нові правила суперечать відомій культурі Google, доповнює CNBC. Компанія традиційно підтримує свободу слова і дебати всередині неї, а співробітники часто вступали в гарячі розмови про політичні та соціальні проблеми.

Раніше в цьому місяці видання Wired розповіло, що «гуглери» втратили довіру роботодавця, «яку звикли сприймати як належне». Це призвело до серйозних заворушень всередині компанії у 2018 році, коли співробітники Google влаштували протести по всьому світу.

Facebook Comments
Prostotech google play
Читати далі
Advertisement

Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Інтернет

Що подарувати на день народження, коли погано знаєш людину

Опубліковано

Отримати запрошення на день народження завжди приємно, але що робити, якщо знаєш людину зовсім мало або недавно? Перший імпульс залишити запрошення без уваги найчастіше доводиться відкинути – є такі заходи, які не можна ігнорувати. Якщо у вас з’явився новий партнер, клієнт, приїхав дальній родич або чекає зустріч з батьками майбутнього зятя, відмовитися, швидше за все, не вийде.

Доведеться збиратися на день народження, а значить – шукати подарунок. І складність полягає в тому, що про людину вам нічого не відомо. Шукати вітання по магазинах – зовсім не той випадок, адже вам потрібно піднести щось нейтральне, але приємне, корисне, але не надто особисте, оригінальне, що запам’ятовується.

Насправді знайти таке привітання зовсім не складно, якщо точно знати, де шукати. І головне – не треба збирати інформацію про іменинника і складати психологічний портрет, – такі подарунки підходять всім і кожному.

Сертифікат – рішення в скрутних ситуаціях

Дарувати особисті подарунки, або тим більше, гроші, не завжди зручно і не завжди доречно. Проблему вирішують сертифікати – якщо ви не знаєте, який подарунок вибрати, вони вам точно допоможуть. Винайдені в Америці, в другій половині 20 століття вони потрапили до Європи, а в Україні вони стали поширеними не так давно. Але встигли стати популярними, а часом – і незамінними. Вибрати потрібний сертифікат на день народження можна тут: https://giftmall.com.ua/on/podarki-na-den-rozhdeniya.

Чому сертифікат – оптимальний вибір для ситуацій, що вимагають обережності і такту? Тому що він:

  • Нейтральний, якщо йому необхідно бути таким, емоційний, якщо дарується в тісному колі друзів і коханих.
  • Він завжди відображає елегантність, гарний смак і стриманість, а те, яким стане подарунок, залежить від іменинника.
  • Він не псується, не б’ється і не ламається.
  • Він завжди актуальний і завжди створює хороше враження.

Не знаєте, що подарувати малознайомій людині? Сміливо купуйте сертифікат. І вашій елегантності позаздрять чимало людей.

Як вибрати сертифікат: правила дотримання нейтралітету

Йдете на день народження до малознайомої особи та збираєтеся купити сертифікат? Це правильно, але не поспішайте слідувати своїм емоціям. Вибирайте такі картки, які стануть виключно стриманим, але корисним і приємним презентом:

  • Залиште особисте для особистого життя. Не варто витрачатися на картки магазинів білизни і одягу в принципі.
  • Парфумерія доречна завжди. Але – вона повинна бути дорогою і якісною. Краще купити сертифікат – так шансів помилитися з ароматом не буде ніяких.
  • Картка магазину дорогих аксесуарів – чудовий презент, незалежно від статі. Даруйте його сміливо і продовжуйте знайомство.
  • Товари для будинку, інтер’єру, роботи – доречні завжди і скрізь. Хочете бути влучним на 100%? Купуйте сертифікат. Він не помиляється.

Ви отримали запрошення на день народження до незнайомої людини? Тепер ви точно не проігноруєте його і з задоволенням проведете час в новій компанії.

Facebook Comments
Читати далі

Інтернет

Глава Instagram пояснив, чому соцмережа не випускає додаток для iPad

Опубліковано

Генеральний директор Instagram, Адам Моссера, в Stories свого профілю пояснив, чому в соціальній мережі немає офіційного додатку для iPad.

За словами Моссера, причина полягає в нестачі ресурсів для розробки та підтримки обох платформ.

Ми хотіли б створити додаток для iPad, але у нас є стільки справ, і поки [це завдання] не стало для нас найкращим, що ми можемо зробити, – Адам Моссера, гендиректор Instagram

Чи розробляє Instagram насправді додаток для iPad, невідомо. У команді соцмережі працює щонайменше 400 осіб, а власник компанії, Facebook, показує чистий прибуток за 2019 рік у 18,5 млрд доларів.

У 2018 році Instagram відключив доступ до API сервісу, через що стороннім додаткам, в тому числі для iPad, довелося закритися.

Facebook Comments
Читати далі

Інтернет

Google Chrome блокуватиме настирливу відеорекламу

Опубліковано

Організація Coalition for Better Ads анонсувала нові стандарти для реклами, які відображаються під час перегляду відеоконтенту. Google, як учасник коаліції, оголосила про підтримку нових правил і контролю їх виконання для користувачів браузера Chrome.

На основі опитування 45 000 чоловік по всьому світу, Coalition for Better Ads виявила три типи настирливої ​​відеореклами:

  • Рекламні оголошення перед основним відео тривалістю відображення понад 31 секунди без можливості пропустити
  • Реклама в середині ролика будь-якої тривалості, яка перериває взаємодію користувача
  • Графічні або текстові оголошення, які з’являються поверх відтвореного відео і знаходяться в середині вікна або закривають більше 20% відеоконтенту

Починаючи з 5 серпня 2020 року, Google Chrome почне блокувати всі рекламні оголошення на сайтах з виявленою настирливою ​​відеорекламою. Google також проведе аналіз платформи YouTube на відповідність новим стандартам.

Власники веб-сайтів можуть перевірити статус своїх ресурсів у розділі Google Webmasters.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2019 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.