Connect with us

Бізнес

Apple витратила 6 млрд доларів на випуск шоу і фільмів для сервісу TV +

Опубліковано

Apple збільшила бюджет на виробництво власних серіалів і фільмів для майбутнього стрімінгового сервісу Apple TV + з 1 до 6 млрд доларів. Про це повідомляє джерело Financial Times.

Компанія витратила «сотні мільйонів доларів» на серіал за участю Дженніфер Еністон, Різ Уізерспун і Стіва Карелла під назвою «Ранкове шоу». Знайомі з питанням люди повідомляють, що вартість одного епізоду перевищила витрати на кожну серію останнього сезону «Ігри престолів». Джерела повідомляють, що HBO витрачала в середньому 15 млн доларів на епізод.

Трейлер «Ранкового шоу»

 

Представники Apple відмовилися від коментарів.

Apple планує обігнати аналогічні сервіси Netflix, HBO і попередити вихід стрімінгового продукту Disney +, запуск якого відбудеться 12 листопада за ціною 6,99 доларів на місяць.

За інформацією джерела Bloomberg, запуск Apple TV + призначений на листопад, а місячна підписка обійдеться американським користувачам в 9,99 доларів. Перші 30 днів доступу будуть надані безкоштовно. Стільки ж коштують підписки на Apple News + і Apple Music. Офіційно про вартість сервісу не оголошувалася.

Раніше стало відомо з внутрішніх файлів API, що ігрова підписка Apple Arcade буде коштувати 4,99 доларів на місяць.

Facebook Comments
Prostotech google play
Читати далі
Advertisement

Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Бізнес

Підсумки продажів смарт-годин за третій квартал року: Apple Watch лідирують

Опубліковано

Згідно з новим звітом Strategy Analytics, обсяги відвантажень розумних годинників за третій квартал 2019 року зросли на 42 відсотки у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року і склали 14 млн пристроїв.

Найбільше пристроїв вдалося реалізувати Apple: компанія відвантажила 6,8 млн Apple Watch, зайнявши частку ринку 47,9%. У минулому році виробник відвантажив 4,5 млн годинників, зростання обсягів склав 51%.

На другому місці Samsung Electronics, яка в третьому кварталі поточного року відвантажила 1,9 млн розумних годинників проти 1,1 млн у минулому році. Частка виробника на ринку досягла 13,4%. Слідом йде Fitbit, про поглинання якої недавно оголосила Google. Компанія продала 1,6 млн розумних годинників серій Versa і Ionic.

Інші виробники, включаючи Huawei, Xiaomi (Amazfit), Garmin, зайняли частку в 27,5% з обсягом 3,9 млн носимих пристроїв.

Facebook Comments
Читати далі

Бізнес

Білл Гейтс розповів, чому Windows Mobile провалилася

Опубліковано

Засновник Microsoft Білл Гейтс звинуватив антимонопольне розслідування Мін’юсту США в тому, що користувачі не використовують сьогодні операційну систему Windows Mobile. Про це підприємець розповів на конференції DealBook, організованій газетою The New York Times.

Немає сумнівів в тому, що антимонопольний позов тільки погіршив становище Microsoft. Без нього ми були б зосереджені на створенні операційної системи для смартфонів, і сьогодні ви б використовували Windows Mobile замість Android.

Гейтс зізнався, що «занадто відволікався» захистом прав Microsoft, поки Android ставав популярним по всьому світу: «Ми були так близькі, а я просто відволікся». «Зараз ніхто не знає про Windows Mobile, але то таке. Кілька сотень мільярдів тут або там», – пояснив він.

Колишній керівник також прокоментував упущену можливість Microsoft стати партнером Motorola для створення смартфонів на базі Windows Mobile. Про які пристрої йде мова, невідомо. Однак, у 2009 році американський бренд випустив лінійку смартфонів DROID з оболонкою Android, яка стала популярною, пояснює видання The Verge.

У 1994 році Мін’юст США уклав угоду з Microsoft, за якою їм заборонили використовувати свою домінуючу роль на ринку операційних систем і тиснути на сторонніх розробників.

Це не перший випадок, коли Гейтс висловив своє розчарування з приводу того, що мобільні амбіції Microsoft не виправдалися. Раніше в червні підприємець зізнався, що операційна система Windows Phone – «мертвонароджена», тому від її розробки довелося відмовитися.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Мін-Чі Куо: Apple продасть 30 млн iPhone SE 2 в 2020 році

Опубліковано

Аналітик TFI Securities Мін-Чі Куо у своїй новій дослідницькій замітці для інвесторів прогнозує, що Apple випустить не менше 20 млн одиниць наступника iPhone SE в 2020 році. Оптимістичний прогноз становить 30 млн пристроїв.

Раніше Куо заявив, що новий бюджетний iPhone буде схожий зовні на iPhone 8. Смартфон отримає 4,7-дюймовий дисплей, основну камеру на 12 Мпікс і кнопку Home з Touch ID. Він буде оснащений чіпом A13, 3 ГБ оперативної і 64 ГБ або 128 ГБ вбудованої пам’яті. Ймовірно, новий смартфон отримає назву iPhone 9.

Очікується, що Apple представить наступника iPhone SE в березні 2020 року. Вартість смартфона складе $ 399 за версію на 64 ГБ і $ 449 за 128 ГБ вбудованої пам’яті.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2019 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.