Connect with us

Статті

Материнська плата iPhone XI засвітилася на фото

Опубліковано

На сайті SlashLeaks з’явилися перші зображення вмісту iPhone 2019 року. Судячи з фотографії, материнська плата iPhone XI отримає прямокутну конструкцію, як в більш ранніх моделях смартфонів Apple.

В iPhone X, XS та XR встановлені материнські плати у формі латинської букви L. Імовірно, Apple змінив розмір і форму, щоб збільшити обсяг батареї і звільнити місце для нової системи камер з трьома об’єктивами.

Раніше аналітик TFI Мінг-Чі Куо заявив, що ємність батареї iPhone XI збільшиться на 20%, XI Max – на 10%, а iPhone XIR – на 5%. Батарея більшої місткості потрібна, щоб підтримувати двосторонню бездротову зарядку для AirPods і нові Apple Watch.

Зовні нові моделі iPhone будуть відрізнятися від поточного покоління тільки модулями камер і матовим склом на задній панелі. Очікується, що Apple проведе презентацію 10 вересня.

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

iPhone 11 Pro Max програв Redmi K30 Pro по найважливішому показнику

Опубліковано

iPhone 11 Pro Max програв Redmi K30 Pro по найважливішому показнику

Флагманський сегмент ринку смартфонів хоч і єдиний, але в ньому знаходяться моделі значно різняться за вартістю. Припустимо, Redmi K30 Pro аж в цілих три рази дешевше iPhone 11 Pro Max. Різниця з-за якості, помітите ви, і можливо виявитеся праві, адже «яблучні» гаджети славляться саме цим. Однак, крім топової збірки, хотілося б щоб і по продуктивності смартфон виявляв себе гідно, але не тут-то було. Відомий блогер TechNick практичним методом порівняв продуктивність китайського та американського флагманів.

Варто зауважити, що iPhone 11 Pro «під капотом» оснащений 3-гігабайтами оперативної пам’яті, тоді як Redmi K30 Pro має 8 Гб оперативної пам’яті. Чіпсети порівнюваних апаратів – Apple A13 Bionic і Snapdragon 865 відповідно.

 

У першому раунді тестів блогер порівняв швидкість запуску обох смартфонів, де K30 Pro відразу ж вибився в лідери. На дисплеї iPhone 11 Pro Max висвітилося вікно блокування через 25 секунд, тоді як «китаєць» запустився за 16.

У другому раунді вимірювалася швидкість роботи додатків і ігор. Найбільш примітним на даному етапі стало порівняння швидкості запуску фронтальної камери. Незважаючи на те, що в Redmi K30 Pro використовується висувний модуль, це не завадило йому виграти в цій частині батла. Та й взагалі, більшість софта швидше запускалося на Redmi K30 Pro. iPhone 11 Pro швидше працює з більш ресурсоємними додатками, що при 3-гигабайтах оперативки вельми вражає.

Останній етап суперництва полягав у виведенні запущених додатків з трея. Лише тільки тут iPhone 11 Pro помітно обставив Redmi K30 Pro, вигравши раунд з рахунком 2: 7. Загальний результат тесту: 23:15 на користь флагмана Xiaomi.

Facebook Comments
Читати далі

Авто

Geely випустить електромобіль вдвічі доступнішим Tesla

Опубліковано

Geely випустить електромобіль вдвічі доступнішим Tesla

У китайський автоконцерн Geely входить дочірня компанія, що випускає електромобілі бренду Geometry. Минулий рік ознаменувався для «дочки» запуском в масове виробництво першої моделі – Geometry A. Буквально на днях була презентована ще одна новинка. Її побудували на базі попередника, ось тільки тепер це не седан, а хетчбек – Geometry C.

Geely випустить електромобіль вдвічі доступнішим TeslaСедан Geometry A, випущений в 2019 році, послужив базою в створенні Geometry C

Geometry C, в порівнянні, має очікувано більший коефіцієнт аеродинамічного опору: 0,273 – новий хетчбек; 0,2375 – минулорічний седан. Відстань між осями коліс не змінилося – 2,7 м. Параметри габаритів Geometry C, мм: 4432х1822х1560.

Із зовнішніх чинників виробник звертає особливу увагу на оптику. Спереду Geometry C розташовані сучасні матричні фари, оснащені 80-світлодіодами кожна. У задній частині електромобіля органічно розташувалася світлодіодна смуга з 216 елементів, по краях якої знаходяться основні габарити. Завершують цю композицію обважування, типові для кросоверів.

Geometry C, v sravnenii, imeyet ozhidayemo bol'shiy koeffitsiyent aerodinamicheskogo soprotivleniya: 0,273 – novyy khetchbek; 0,2375 – proshlogodniy sedan. Rasstoyaniye mezhdu osyami koles ne izmenilos' – 2,7 m. Parametry gabaritov Geometry C, mm: 4432kh1822kh1560. Byudzhetnyy elektrokhetchbek Geely Geometry C vyydet v iyuleIz vneshnikh faktorov proizvoditel' obrashchayet osoboye vnimaniye na optiku. Speredi Geometry C raspolozheny sovremennyye matrichnyye fary, osnashchennyye 80-svetodiodami kazhdaya. V zadney chasti elektromobilya organichno raspolozhilas' svetodiodnaya polosa iz 216 elementov, po krayam kotoroy nakhodyatsya osnovnyye gabarity. Zavershayut etu kompozitsiyu obvesy, tipichnyye dlya krossoverov. Byudzhetnyy elektrokhetchbek Geely Geometry C vyydet v iyule - salonKakim budet salon Geometry C my mozhem videt' lish' po rendernym zarisovkam dizaynerov. V tselom, mozhno skazat', chto stil' oformleniya sedanovskiy: rul' na dvukh spitsakh, tsifrovaya pribornaya panel' i bol'shoy tachskrin-displey dlya upravleniya mul'timedia. Khetchbek ot Geely stal zametno moshchneye sedana: 204 l.s. (310 N∙m) protiv 163 l.s. (250 N∙m). Pri pokupke Geometry C vam predlozhat dve versii, raznyashchikhsya zapasom khoda – 400 ili 550 km po yezdovomu tsiklu NEDC. Kompaniya Geely planiruyet prodazhi na iyul', ne nazyvaya tochnoy daty. Izvestno, chto dlya kitayskikh potrebiteley Geometry C vyydet s boleye dorogim tsennikom, chem model' “A”, kotoruyu mozhno kupit' minimum za 17 tys. dollarov. Ne isklyucheno, chto elektrokhetchbek budet postavlyat'sya i dlya yevropeyskogo regiona. Показати більше 1481/5000 Geometry C, в порівнянні, має очікувано більший коефіцієнт аеродинамічного опору: 0,273 - новий хетчбек; 0,2375 - минулорічний седан. Відстань між осями коліс не змінилося - 2,7 м. Параметри габаритів Geometry C, мм: 4432х1822х1560. Бюджетний електрохетчбек Geely Geometry C вийде в іюлеІз зовнішніх чинників виробник звертає особливу увагу на оптику. Спереду Geometry C розташовані сучасні матричні фари, оснащені 80-світлодіодами кожна. У задній частині електромобіля органічно розташувалася світлодіодна смуга з 216 елементів, по краях якої знаходяться основні габарити. Завершують цю композицію обважування, типові для кросоверів. Бюджетний електрохетчбек Geely Geometry C вийде в липні - салонКакім буде салон Geometry C ми можемо бачити лише по рендерним зарисовкам дизайнерів. В цілому, можна сказати, що стиль оформлення седановской: кермо на двох спицях, цифрова приладова панель і великий тачскрін-дисплей для управління мультимедіа. Хетчбек від Geely став помітно могутніше седана: 204 к.с. (310 Н ∙ м) проти 163 к.с. (250 Н ∙ м). При покупці Geometry C вам запропонують дві версії, що відрізняються запасом ходу - 400 або 550 км по їздовому циклу NEDC. Компанія Geely планує продажу на липень, не називаючи точної дати. Відомо, що для китайських споживачів Geometry C вийде з більш дорогим цінником, ніж модель "A", яку можна купити мінімум за 17 тис. Доларів. Не виключено, що електрохетчбек буде поставлятися і для європейського регіону.

Бюджетний електрохетчбек Geely Geometry C вийде в липні – салон. Яким буде салон Geometry C ми можемо бачити лише по рендерним зарисовкам дизайнерів. В цілому, можна сказати, що стиль оформлення седановской: кермо на двох спицях, цифрова приладова панель і великий тачскрін-дисплей для управління мультимедіа.

Хетчбек від Geely став помітно могутніше седана: 204 к.с. (310 Н ∙ м) проти 163 к.с. (250 Н ∙ м). При покупці Geometry C вам запропонують дві версії, що відрізняються запасом ходу – 400 або 550 км по їздовому циклу NEDC.

Компанія Geely планує продажу на липень, не називаючи точної дати. Відомо, що для китайських споживачів Geometry C вийде з більш дорогим цінником, ніж модель “A”, яку можна купити мінімум за 17 тис. Доларів. Не виключено, що електрохетчбек буде поставлятися і для європейського регіону

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Флагманський смартфон Xiaomi впав в ціні до рекордно низького рівня

Опубліковано

Флагманський смартфон Xiaomi впав в ціні до рекордно низького рівня

Компанія Xiaomi офіційно зробила Xiaomi Mi 10 в Китаї більш дешевим. Якщо раніше це були короткочасні акційні пропозиції, то зараз новий вигідний цінник буде зберігатися постійно.

Подробиці

Нагадаємо, що Xiaomi Mi 10 – це флагманський смартфон компанії Xiaomi, який вийшов буквально кілька місяців тому. Даний смартфон отримав флагманський чіпсет Qualcomm Snapdragon 865 з підтримкою роботи в мережах п’ятого покоління, AMOLED-дисплей діагоналлю 6.67 дюймів з роздільною здатністю FullHD + з частотою оновлення 90 Гц. Об’єм акумулятора складає 4780 мАг, який можна швидко зарядити за допомогою швидкої зарядки потужністю швидкої зарядки і модуль NFC для здійснення безконтактних платежів.

Раніше коштував на 42 долара коштував дорожче, ніж зараз.

Даний флагман став одним з перших повноцінних флагманів Xiaomi, у яких є буквально все, і завдяки цьому був відчутно підвищений цінник, що дуже не сподобалося багатьом фанатам компанії. Тепер же стає зрозуміло, що після здешевлення (а воно, я впевнений, буде не одне), смартфон можна буде купити за більш адекватною ціною.

Джерело china-review.com.ua

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.