Connect with us

Бізнес

Google хоче продавати товари через YouTube

Опубліковано

На даному етапі компанія тестує додавання в відео посилань з товарами з сервісу покупок Google Express.

Google розглядає варіанти збільшення чистого прибутку в сервісі YouTube. Один з них пов’язаний з розміщенням партнерських посилань з різними товарами в самих відео. За даними видання The Information, зараз пошуковий гігант проводить тестування нової функції.

Джерело стверджує, що таке нововведення можна помітити в відеороликах Nike, там відображаються товари і їх вартість. Якщо користувач клацне по такому посиланню, то його перенаправляють на сервіс покупок Google Express, де він зможе придбати рекламований товар. Останнім часом все більше компаній приєднуються до майданчика Google Express, а на початку цього року пошуковий гігант почав тестувати рекламу товарів в пошуковій видачі картинок. Не виключено, що на такий крок Google спонукали успіхи Amazon, яка суттєво наростила прибуток в рекламному бізнесі.

У цьому місяці Google планує провести захід під назвою Google Marketing Live, де будуть представлені рекламні продукти, а також конференцію розробників Google I / O, тому найближчим часом можна очікувати офіційного анонса, пов’язаного з рекламою товарів на YouTube.

До слова, раніше у компанії були спроби реалізувати подібні ініціативи. Так, в минулому році Google дозволила авторам додавати під своїми відео посилання на товари, що по суті стало передумовою до нинішніх змін. Як би там не було, компанії слід бути обережною в сфері електронної комерції, враховуючи, що за останні два роки антимонопольні органи вже не раз штрафували Google на мільярди доларів за зловживання своїм становищем на ринку онлайн-реклами.

Facebook Comments
Prostotech google play
Читати далі
Advertisement

Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Huawei виплатить гроші всім власникам смартфонів

Опубліковано

Китайська корпорація Huawei намагається робити все можливе для того, щоб якомога ширше коло людей використовувало її фірмові продукти, починаючи зі смартфонів і закінчуючи ноутбуками. Проте, в останні роки особливо великою популярністю користуються саме мобільні пристрої. Утім, влада США ще в першій половині 2019 року заявила на весь світ про те, що ці електронні пристрої масово збирають особисті дані користувачів і, після цього, передають їх в руки третіх осіб, в тому числі, китайській розвідці. Усе це негативно позначилося на репутації бренду, тому, він вирішив піти на цілком очікуваний крок, хоча на такий йому звичайно ж варто було піти ще раніше.

Так, дана компанія запросила відомих хакерів на спеціальну закриту конференцію в Мюнхені, на якій вона представила свою спеціальну програму заохочення за допомогу в поліпшенні свого програмного забезпечення. Справа в тому, що тепер, починаючи з грудня 2019 року, компанія Huawei платить цілих 200 тисяч євро кожному, хто виявить в її операційній системі для смартфонів на базі Android критичну уразливість. Якщо така знайдена, користувач повинен повідомити про неї службі підтримки, описавши принцип роботи, а ще краще – його потрібно наочно показати. Важливо, щоб ця інформація не публікувалася де-небудь, тобто, її потрібно тримати в секреті до тих самих пір, поки наявність проблеми не буде підиверджена і поки для її усунення не випустять спеціальну латку. На все це компанія відводить собі 90 днів.

Точно такі ж правила стосуються і менш істотних недоліків у програмному забезпеченні. Так, зокрема, компанія Huawei готова заплатити 100 тисяч євро за уразливості високого рівня, а також 50 тисяч євро за проломи, які є небезпечними, але не дуже сильно, дозволяючи, наприклад, лише вкрасти якісь персональні дані. За невеликі уразливості і баги, що дозволяють обійти найпростіший захист, обіцяють заплатити 1 тисячу євро. Про всі такі знахідки потрібно повідомляти службі підтримки китайської корпорації, яка присвоїть заявці спеціальний номер і по ньому можна буде дізнатися ступінь усунення вразливості. Закривати такі будуть шляхом випуску оновлень для фірмових мобільних пристроїв.

За допомогою такої програми Huawei хоче довести всьому світові, що вона приділяє багато уваги безпеці у своїх смартфонах, витрачаючи на неї не менш, ніж всі інші всесвітньо відомі компанії, на кшталт Apple і Samsung. Тепер, коли всі користувачі можуть навмисно намагатися зламати прошивку китайської корпорації для її смартфонів, весь світ зможе переконатися в тому, що вона насправді надійно захищена, не утримуючи в собі ніяких дірок, призначених для «зливу» особистих даних користувачів. Залишається вірити, що задумка китайської корпорації виправдається, адже, на неї будуть витрачатися великі суми грошей, спрямовані на заохочення хакерів за злом фірмової електроніки.

Facebook Comments
Читати далі

Бізнес

Apple купила компанію Spectral Edge для поліпшення якості нічної зйомки у майбутніх iPhone

Опубліковано

Компанія Apple купила британського розробника алгоритмів для обробки фотографій Spectral Edge, повідомляє видання Bloomberg.

У 2014 році інженери Spectral Edge розробили алгоритм, здатний покращувати фотографії, зняті на смартфони при слабкому освітленні. Імовірно, Apple планує використовувати цю технологію для поліпшення нічного режиму та інших можливостей зйомки в майбутніх iPhone.

Технологія Spectral Edge отримує інфрачервоний знімок, а потім накладає на нього звичайну фотографію, щоб зробити зображення більш чітким і підвищити точність передачі кольору.

За даними Bloomberg, Apple звільнила всіх керівників Spectral Edge і тепер сама контролює компанію. Виробник iPhone поки не прокоментував цю інформацію.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Samsung реалізувала 1 млн смартфонів Galaxy Fold

Опубліковано

Президент Samsung Electronics Янг Сон розповів на конференції Techcrunch Disrupt Berlin, що компанії вдалося продати 1 млн складних смартфонів Galaxy Fold.

І я думаю, справа в тому, що ми продаємо мільйон таких продуктів. Є 1 мільйон чоловік, які хочуть використовувати цей продукт за 2000 доларів, – Янг Сон, президент Samsung Electronics

У жовтні повідомлялося, що Samsung Galaxy Fold розійшовся тиражем в 500 000 одиниць.

Після презентації Galaxy Fold на MWC 2019 початку поточного року, Samsung довелося відкласти старт продажів через часті випадки поломок пристрою. У вересні компанія перевипустила смартфон з посиленою конструкцією.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2019 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.