Connect with us

Ігри

Specdrums перетворить навколишні кольори в музику

Опубліковано

Компанія Sphero випустила інтерактивну іграшку Specdrums. Кільце визначає колір предмета, якого торкається користувач, і програє музичну ноту через смартфон.

Для цього на кільці передбачено датчик освітленості, акселерометр і Bluetooth. Зарядка здійснюється через microUSB, акумулятора повинно вистачити на дві години ігрового часу.

Разом з кожним Specdrums поставляється майданчик Play Pad. Він виглядає як клавіатура, але, замість клавіш – кольорові поля. Кільце підключається до будь-якого ПЗ із підтримкою Bluetooth MIDI, в тому числі, Ableton Live і GarageBand.

Specdrums оцінені в 69,99 доларів. Відправка іграшки покупцям уже розпочалася.

Facebook Comments

Компанія Sphero випустила інтерактивну іграшку Specdrums. Кільце визначає колір предмета, якого торкається користувач, і програє музичну ноту через смартфон.

Для цього на кільці передбачено датчик освітленості, акселерометр і Bluetooth. Зарядка здійснюється через microUSB, акумулятора повинно вистачити на дві години ігрового часу.

Разом з кожним Specdrums поставляється майданчик Play Pad. Він виглядає як клавіатура, але, замість клавіш – кольорові поля. Кільце підключається до будь-якого ПЗ із підтримкою Bluetooth MIDI, в тому числі, Ableton Live і GarageBand.

Specdrums оцінені в 69,99 доларів. Відправка іграшки покупцям уже розпочалася.

Facebook Comments
Advertisement

Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ігри

Google створила ресурс для розробників ігор під Android

Опубліковано

Google додала розділ про ігри на власному сайті для розробників. У ньому компанія зібрала всю інформацію для тих, хто займається або планує почати займатися розробкою ігор під Android.

На сайті зібрані текстові та відеоматеріали про розробку, оптимізації і запуску ігор. Крім детальних пояснень і скріншотів є приклади коду, які можна використовувати у своїх продуктах.

Сайт покликаний спростити розробку ігор під Android, адже платформа Google за кількістю ігор і ексклюзивів досі відстає від iOS. А його створення може бути приурочено до ігрової конференції розробників (Game Developers Conference), яка буде проходити з 18 по 22 березня в Сан-Франциско. 

Facebook Comments
Читати далі

Ігри

В Індії заарештували 16 підлітків за гру в PUBG

Опубліковано

В Індії поліція затримала як мінімум 16 осіб за незаконну гру в мобільну версію PlayerUnknown’s Battlegrounds. Про це повідомляє видання Times of India.

Їх смартфони були вилучені та перевірені на предмет використання забороненої гри. На момент написання новини, деяких із затриманих випустили під заставу без пред’явлення звинувачень. 

Молоді люди грали в гру PUBG кожен день по кілька годин біля одного магазину в Акот [місто в індійському штаті Махараштра]. У п’ятницю поліція прийшла туди і схопила їх на гарячому.

Вперше указ про заборону популярних «королівських битв», таких як PUBG і Fortnite, випустили в січні 2019 року. Влада кількох індійських штатів вважають, що гра негативно впливає на поведінку молоді, визнавши її винною в зростанні агресивного поводження та насильства серед дітей. 

Минулого місяця Bluehole, материнська компанія PUBG, опублікувала заяву для індійських ЗМІ, в якій говорилося, що розробники будуть продовжувати спілкуватися з батьками, педагогами, державними органами і прислухатися до їх відгуків про гру.

Facebook Comments
Читати далі

Гаджети

Анонсовано Xbox Live для ігор на Android та iOS

Опубліковано

Microsoft давно намагається інтегрувати Xbox Live на всілякі платформи, щоб створити єдине співтовариство для усіх гравців світу. Щоб програмістам було простіше інтегрувати їх систему в свої продукти, компанія анонсувала власні пакети ПО: SDK і Microsoft Game Stack (MSD).

Xbox Live для Android та iOS

Спершу презентували набір для розробки кроссплатформенного ПО (SDK) для творців ігор на iOS та Android, щоб додати повний функціонал Xbox Live в мобільний геймінг. Сюди входять: статистика та досягнення, списки друзів, клуби гравця, а також додаткові сімейні параметри.

Розробникам надана свобода вибирати, що саме вони захочуть додати у свої продукти з Xbox Live. Для гарантії конфіденційності та збереження даних Microsoft буде використовувати власну мережу для входу в систему.

Деякі мобільні продукти вже підтримують Xbox Live, але все це поки дітища Microsoft Studios. Карім Чоудрі, виконавчий директор, який відповідає за розвиток хмарних технологій, сумнівається в успішній інтеграції з PlayStation і ще не має попередніх домовленостей з Nintendo щодо Switch.

Microsoft Game Stack (MGS)

Перед щорічною конференцією розробників ігор GDC компанія також анонсує Microsoft Game Stack (MGS) – об’єднання найпотужніших інструментів і сервісів компанії з Azure і PlayFab – платформою, що допомагає створювати і запускати ігри через хмарні системи. PlayFab в минулому році перейшла до Microsoft. Це дозволить удосконалити розраховані на багато користувачів сервери, голосові чати і стабільність матчів.

MGS включає в себе: DirectX, Mixer, Power BI, Havok, Visual Studio, Simplygon, Windows, Xbox Live і Xbox Game Studios.

Заявлено, що Microsoft і далі продовжить робити акцент потокової передачі ігор через xCloud.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді


© 2018-2019 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.