Connect with us

Авто

Polestar випустить електричний хетчбек із системою Android HMI

Опубліковано

Шведська компанія Polestar, створена на базі спортивного підрозділу Volvo, опублікувала тизер своєї другої серійної моделі – чотирьохдверного Фастбек з повністю електричною силовою установкою.

Технічні характеристики автомобіля не називаються. Однак, в компанії обіцяють, що віддача машини складе близько 400 к.с. з максимальною швидкістю 140 миль на годину, а однієї зарядки вистачить приблизно на 480 кілометрів.

На особливу увагу заслуговує мультимедійна система. Автомобіль буде працювати з Google Android HMI, яка використовує аналогічні Android Auto функції, але без підключення до смартфону. Найбільш важливими з них є підтримка голосового помічника «Google Асистент» і наявність «Google Карти».

Виробник також повідомив, що нова модель за ціною буде порівнянна з Tesla Model 3, яка зараз продається в США в середньому за 44 тис. доларів. Polestar обіцяє поділитися іншими подробицями про новий Фастбек в найближчі тижні.

Перша модель Polestar дебютувала в жовтні 2017 року на автосалоні в Женеві. Автомобіль оснастили активною підвіскою та гібридною силовою установкою потужністю 600 кінських сил.

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Авто

Nissan показав конкурента Tesla Model Y

Опубліковано

Nissan показав конкурента Tesla Model Y

«Ніссан» готується показати світу серійний е-кросовер Ariya. Прем’єра новинки запланована на післязавтра. Презентація пройде в онлайн-форматі. Для підігріву інтересу до заходу японці показали рекламний ролик з обрисами свого дітища.

Вперше «Арія» була показана широкій публіці на торішньому Токійському автофестивалі. Присутні тим експерти заявили про подібність японського концепту з тесловской Model Y.

Серійна Ariya візуально не відрізняється від її концептуального побратима. Новинка обладнана такими ж світлодіодними фарами і фальшрадиаторной рішіткою, має схожі вирізи в бампері і «спідниці» з боків.

Збирати «Арію» будуть на ніссановськом заводі в префектурі Тотігі (о. Хонсю). Перші серійні зразки з’являться на ринку Країни висхідного сонця. Після задоволення попиту місцевих споживачів, постачання електрокара почнуться в сусідній Китай, країни Європи та в рідну вотчину конкурента Model Y. Конкретні терміни появи Ariya в Старому світі, Піднебесної і США не називаються.

Джерело

Facebook Comments
Читати далі

Авто

Geely випустить електромобіль вдвічі доступнішим Tesla

Опубліковано

Geely випустить електромобіль вдвічі доступнішим Tesla

У китайський автоконцерн Geely входить дочірня компанія, що випускає електромобілі бренду Geometry. Минулий рік ознаменувався для «дочки» запуском в масове виробництво першої моделі – Geometry A. Буквально на днях була презентована ще одна новинка. Її побудували на базі попередника, ось тільки тепер це не седан, а хетчбек – Geometry C.

Geely випустить електромобіль вдвічі доступнішим TeslaСедан Geometry A, випущений в 2019 році, послужив базою в створенні Geometry C

Geometry C, в порівнянні, має очікувано більший коефіцієнт аеродинамічного опору: 0,273 – новий хетчбек; 0,2375 – минулорічний седан. Відстань між осями коліс не змінилося – 2,7 м. Параметри габаритів Geometry C, мм: 4432х1822х1560.

Із зовнішніх чинників виробник звертає особливу увагу на оптику. Спереду Geometry C розташовані сучасні матричні фари, оснащені 80-світлодіодами кожна. У задній частині електромобіля органічно розташувалася світлодіодна смуга з 216 елементів, по краях якої знаходяться основні габарити. Завершують цю композицію обважування, типові для кросоверів.

Geometry C, v sravnenii, imeyet ozhidayemo bol'shiy koeffitsiyent aerodinamicheskogo soprotivleniya: 0,273 – novyy khetchbek; 0,2375 – proshlogodniy sedan. Rasstoyaniye mezhdu osyami koles ne izmenilos' – 2,7 m. Parametry gabaritov Geometry C, mm: 4432kh1822kh1560. Byudzhetnyy elektrokhetchbek Geely Geometry C vyydet v iyuleIz vneshnikh faktorov proizvoditel' obrashchayet osoboye vnimaniye na optiku. Speredi Geometry C raspolozheny sovremennyye matrichnyye fary, osnashchennyye 80-svetodiodami kazhdaya. V zadney chasti elektromobilya organichno raspolozhilas' svetodiodnaya polosa iz 216 elementov, po krayam kotoroy nakhodyatsya osnovnyye gabarity. Zavershayut etu kompozitsiyu obvesy, tipichnyye dlya krossoverov. Byudzhetnyy elektrokhetchbek Geely Geometry C vyydet v iyule - salonKakim budet salon Geometry C my mozhem videt' lish' po rendernym zarisovkam dizaynerov. V tselom, mozhno skazat', chto stil' oformleniya sedanovskiy: rul' na dvukh spitsakh, tsifrovaya pribornaya panel' i bol'shoy tachskrin-displey dlya upravleniya mul'timedia. Khetchbek ot Geely stal zametno moshchneye sedana: 204 l.s. (310 N∙m) protiv 163 l.s. (250 N∙m). Pri pokupke Geometry C vam predlozhat dve versii, raznyashchikhsya zapasom khoda – 400 ili 550 km po yezdovomu tsiklu NEDC. Kompaniya Geely planiruyet prodazhi na iyul', ne nazyvaya tochnoy daty. Izvestno, chto dlya kitayskikh potrebiteley Geometry C vyydet s boleye dorogim tsennikom, chem model' “A”, kotoruyu mozhno kupit' minimum za 17 tys. dollarov. Ne isklyucheno, chto elektrokhetchbek budet postavlyat'sya i dlya yevropeyskogo regiona. Показати більше 1481/5000 Geometry C, в порівнянні, має очікувано більший коефіцієнт аеродинамічного опору: 0,273 - новий хетчбек; 0,2375 - минулорічний седан. Відстань між осями коліс не змінилося - 2,7 м. Параметри габаритів Geometry C, мм: 4432х1822х1560. Бюджетний електрохетчбек Geely Geometry C вийде в іюлеІз зовнішніх чинників виробник звертає особливу увагу на оптику. Спереду Geometry C розташовані сучасні матричні фари, оснащені 80-світлодіодами кожна. У задній частині електромобіля органічно розташувалася світлодіодна смуга з 216 елементів, по краях якої знаходяться основні габарити. Завершують цю композицію обважування, типові для кросоверів. Бюджетний електрохетчбек Geely Geometry C вийде в липні - салонКакім буде салон Geometry C ми можемо бачити лише по рендерним зарисовкам дизайнерів. В цілому, можна сказати, що стиль оформлення седановской: кермо на двох спицях, цифрова приладова панель і великий тачскрін-дисплей для управління мультимедіа. Хетчбек від Geely став помітно могутніше седана: 204 к.с. (310 Н ∙ м) проти 163 к.с. (250 Н ∙ м). При покупці Geometry C вам запропонують дві версії, що відрізняються запасом ходу - 400 або 550 км по їздовому циклу NEDC. Компанія Geely планує продажу на липень, не називаючи точної дати. Відомо, що для китайських споживачів Geometry C вийде з більш дорогим цінником, ніж модель "A", яку можна купити мінімум за 17 тис. Доларів. Не виключено, що електрохетчбек буде поставлятися і для європейського регіону.

Бюджетний електрохетчбек Geely Geometry C вийде в липні – салон. Яким буде салон Geometry C ми можемо бачити лише по рендерним зарисовкам дизайнерів. В цілому, можна сказати, що стиль оформлення седановской: кермо на двох спицях, цифрова приладова панель і великий тачскрін-дисплей для управління мультимедіа.

Хетчбек від Geely став помітно могутніше седана: 204 к.с. (310 Н ∙ м) проти 163 к.с. (250 Н ∙ м). При покупці Geometry C вам запропонують дві версії, що відрізняються запасом ходу – 400 або 550 км по їздовому циклу NEDC.

Компанія Geely планує продажу на липень, не називаючи точної дати. Відомо, що для китайських споживачів Geometry C вийде з більш дорогим цінником, ніж модель “A”, яку можна купити мінімум за 17 тис. Доларів. Не виключено, що електрохетчбек буде поставлятися і для європейського регіону

Facebook Comments
Читати далі

Авто

Tesla запатентувала лазерні «двірники»

Опубліковано

Tesla запатентувала технологію очищення лобового скла і сонячних панелей своїх автомобілів. Сторонні елементи будуть знищуватися лазерами.

В опублікованому відомством з патентів і товарних знаків США документі описується принцип роботи технології: спеціальні датчики фіксують сміття на стеклах і кузові автомобіля, після чого лазери усувають перешкоду прицільними променями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Потужність лазерів регулюється таким чином, щоб не нашкодити пасажирам і оточуючим, а сенсори зможуть відрізняти небажані об’єкти від наклейок і сонячних козирків. Такий метод не вимагає часу на висихання після очищення за допомогою звичайних склоочисників, а також не пошкоджує чутливу оптику камер і датчиків, зазначено в документі.

Представники Tesla не дають коментарів щодо патенту і того, чи буде технологія реалізована в доступному для огляду майбутньому.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.