Connect with us

Інтернет

Windows 10 стежить за користувачами всупереч налаштуванням приватності

Опубліковано

Незабаром після релізу Windows 10 компанія Microsoft зазнала критики з боку користувачів. Софтверного гіганта звинуватили в примусовому зборі діагностичної інформації з комп’ютерів користувачів без їхнього відома. У результаті інтернет заполонили інструкції з ручного відключення нещасливої телеметрії, та й сама корпорація пообіцяла стримати свої інформаційні апетити і надала можливість відмовитися від дратівної функції. Але, як з’ясувалося, крапку в історії зі «шпигунськими» службами операційної системи ставити ще рано.

Одне з налаштувань приватності Windows 10 надає можливість відмовитися від відправки журналів активності в Microsoft. За замовчуванням ця опція завжди включена, однак, власник комп’ютера вільний самостійно її деактивувати. Але ентузіастам вдалося з’ясувати, що дана функція операційної системи працює не зовсім так, як заявляє її розробник.

Користувачі Reddit виявили, що навіть після заборони на синхронізацію журналу дій операційної системи з хмарною службою і виходу зі свого облікового запису передача даних все одно триває. Ця інформація зберігається в панелі моніторингу активності на сайті Microsoft. Виявилося, що система просто не вважає багато типів даних конфіденційними, привласнюючи їм статус діагностичних, а вхід в будь-який з фірмових сервісів, включаючи магазин Windows, активує збір і відправку даних про дії користувача.

Навіть після очищення журналу дій просто відключити функцію синхронізації також виявилося недостатньо. У налаштуваннях конфіденційності необхідно вибрати меню діагностики і зворотного зв’язку, потім змінити тип діагностики на «базовий» (за замовчуванням цей параметр змінений на «повний»). Але і такий спосіб не припиняє відправку відомостей повністю.

Незважаючи на наявний в розпорядженні користувачів інструментарій, що дозволяє настроїти політику конфіденційності, розробники досить розпливчасто формулюють призначення того чи іншого параметра. Про те, що дані продовжують відправлятися на сервери розробника, власник комп’ютера в результаті може просто не знати.

Користувачі впевнені, що дії Microsoft порушують прийнятий Європейським союзом регламент GDPR . Представники компанії ситуацію не коментують.

 

Facebook Comments

Інтернет

Додаток Приват24 не працює по всій Україні

Опубліковано

Додаток Приват24 не працює по всій Україні

Сьогодні з ранку користувачі найпопулярнішого банку в Україні зіткнулися з великою проблемою – пройти авторизацію в додатку Приват24 виявилося неможливо. При цьому авторизація не проходить як в додатку, так і на сайті ПриватБанку.

Подробиці
У прес-службі банку повідомили, що знають про цю проблему. В даний момент ведеться робота над відновленням коректної роботи програми, але користуватися картками і терміналами банку можна без проблем.

Додаток Приват24 не працює по всій Україні

Правда представник банку вказав, що на “ремонтні” роботи знадобиться не більше 30 хвилин, але програма не працює вже набагато більший проміжок часу. Також не зовсім зрозуміло, чи можуть користувачі здійснювати платежі за безконтактними оплаті за допомогою NFC.

Оновлене:

13:00: Ситуація на даний момент змінилася, авторизацію можна провести, але подивитися баланс карт і провести інші операції залишається неможливо

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

В роботі мережі «Київстар» стався великий збій

Опубліковано

A major failure occurred in the Kyivstar network

Вранці 21 травня в користувачі домашнього інтернету «Київстар» поскаржилися на недоступність послуги – скарги стали масово з’являтися в соцмережах приблизно в 9:00 за Києвом. Крім недоступності домашнього інтернету, судячи зі скарг, не працює телефон підтримки та особистий кабінет.

Оновлене: приблизно о 11:00 послуга домашнього інтернету «Київстару» заробила у частини користувачів. Це підтвердили і в компанії, пообіцявши компенсації всім постраждалим.

Незабаром після появи скарг в «Київстарі» підтвердили проблеми, пославшись на технічний збій. На сайті компанії можна знайти повідомлення наступного змісту: «Сайт« Київстар »зараз на технічному обслуговуванні. Незабаром ми повернемося. Спасибі за терпіння”.

У той же час в соцмережах представники компанії відповідають всім незадоволеним користувачам однаково:


Причини збою в «Київстарі» поки ніяк коментувати не стали, пообіцявши усунути до 18:00 21 травня.

Facebook Comments
Читати далі

Інтернет

Укрпошта і Rozetka до кінця поточного року відкриють 130 партнерських відділень для безкоштовної доставки товарів

Опубліковано

Національний поштовий оператор Укрпошта і інтернет-магазин Rozetka збираються до кінця року відкрити більше 130 партнерських відділень для доставки товарів по всій країні. Доставка придбаних на сайті Rozetka товарів в такі відділення є безкоштовною, незалежно від суми замовлення.

Національний поштовий оператор Укрпошта і інтернет-магазин Rozetka збираються до кінця року відкрити більше 130 партнерських відділень для доставки товарів по всій країні. Доставка придбаних на сайті Rozetka товарів в такі відділення є безкоштовною, незалежно від суми замовлення.

На сьогоднішній день партнерська мережа від Rozetka і Укрпошти налічує 19 точок в 17 містах України. Зокрема, два відділення в Києві (вул. Костянтинівська, 71 і вул. Боголюбова, 36), а також в містах Сміла, Ірпінь, Вараш, Бахмут, Бровари, Кам’янець-Подільський, Кам’янське, Краматорськ, Кропивницький, Маріуполь, Нетішин, Славута , Сокаль, Суми, Умань, Чернігів.

Найближчим часом мережа буде розширена, а всього в рамках цієї співпраці планується відкриття більш 130 партнерських відділень до кінця року.

«Покупки онлайн – це зручність і комфорт. Не менш важливо для клієнтів отримувати придбаний товар швидко і з вигідної доставкою. Міжнародні дослідження показують, що понад 60% користувачів найімовірніше відмовляться від покупки онлайн, якщо сервіс не передбачає безкоштовної доставки. Протягом останніх 2 років ми здійснюємо за низькими тарифами доставку придбаних на Rozetka товарів в 27,000 населених пунктів по всій Україні. І обсяги нашої співпраці з цим інтернет-магазином постійно зростають, а відповідно ми продовжуємо шукати і пропонувати клієнтам нові, ще більш вигідні формати отримання товарів », – зазначив Валентин Олещенко, заступник генерального директора Укрпошти з розвитку бізнесу.

 

Національний поштовий оператор Укрпошта і інтернет-магазин Rozetka збираються до кінця року відкрити більше 130 партнерських відділень для доставки товарів по всій країні. Доставка придбаних на сайті Rozetka товарів в такі відділення є безкоштовною, незалежно від суми замовлення.

Щоб скористатися послугами безкоштовної доставки слід додати вибрані на сайті Rozetka товари в кошик і в поле «Вибір способів доставки і оплати» натиснути опцію «Самовивіз Rozetka + Укрпошта». Далі потрібно вибрати відділення в місті, де ви хочете отримати покупку. Максимальна вага замовлення не повинен перевищувати 30 кг, а найдовша сторона придбаного товару – 90 см. Скористатися послугою можна для товарів вартістю не більше 50 000 грн. Чи не доставляються також тендітні товари і ювелірні вироби.

«Карантин показав, що клієнт як ніколи чекає від компаній швидкого і якісного сервісу, – прокоментував директор з маркетингу Rozetka Євген Образок. – За останні два місяці в Rozetka прийшло багато клієнтів, які раніше не купували онлайн, зокрема в регіонах. Ми робимо все, щоб їх досвід був максимально комфортним. Завдяки новим відділенням з «Укрпоштою» сотні тисяч клієнтів по всій Україні отримають зручний сервіс, де б вони не були ».

Відзначимо, що розвиток мережі партнерських відділень – це ще один напрямок співпраці інтернет-магазину і національного поштового оператора, яке почалася ще влітку 2018 року. Тоді Укрпошта почала доставляти товари з Rozetka в 11000 своїх відділень в 27,000 населених пунктів країни.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.