Connect with us

Статті

NVIDIA довірить створення віртуальних світів нейромережі

Опубліковано

Штучний інтелект не тільки продовжує освоювати творчі професії, а й загрожує скласти конкуренцію розробникам ігор. На недавній конференції фахівці NVIDIA представили нейромережу, здатну створювати віртуальні інтерактивні світи на основі реального оточення.

Для навчання алгоритму використовувалися матеріали, відзняті в декількох містах камерами безпілотних автомобілів. Потім йому надали можливість самостійно відтворити «побачене» за допомогою графічного движка Unreal Engine 4, застосовуваного в розробці багатьох сучасних хітів. У результаті комп’ютера вдалося створити нескладний автосимулятор на основі запису, отриманого з відеореєстратора.

При створенні віртуального оточення розробники часто стикаються з дорожнечею виробництва чергового блокбастера – адже, кожен об’єкт доводиться спочатку малювати вручну. Створені ж штучним інтелектом елементи можна змінювати і модифікувати в традиційному редакторі ресурсів, скорочуючи час створення ігрових локацій.

                         Зліва – кадр з відеореєстратора, праворуч – згенеровані нейромережею об’єкти

Такий підхід дозволить значно спростити процес розробки, автоматизувавши його і частково поклавши рутинні обов’язки дизайнерів на нейромережу, яка безперервно навчається в процесі вивчення реального світу.

«NVIDIA винаходить нові способи створення інтерактивної графіки вже 25 років, і вперше ми можемо зробити це з нейронною мережею. Нейромережі змінять спосіб створення графіки. Це дозволить розробникам створювати нові сцени значно дешевше», – заявив Брайан Катандзаро, віце-президент відділу NVIDIA з прикладного глибокого навчання.

У демонстраційному відеоролику розробники розповіли і про інші можливості алгоритму. Наприклад, один з його авторів створив тривимірну модель свого колеги, який танцює популярний танець Gangnam Style. Фахівець відзначив, що віртуальна копія його напарника танцює набагато краще, ніж це міг би зробити справжній програміст, що послужив для штучного інтелекту прототипом.

Терміни комерційного запуску нейромережі поки невідомі.

Facebook Comments
Prostotech google play
Читати далі
Advertisement

Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Sony вирішила не зупиняти виробництво смартфонів

Опубліковано

Новий генеральний директор Sony Кенічіро Йошида заявив Reuters, що компанія не буде закривати збитковий підрозділ з випуску смартфонів.

Колишній глава Sony Каз Хіра прагнув позбутися збиткових напрямків. Sony Mobile чекав своєї черги, але новий бос вирішив дати йому шанс. 

За перший квартал 2019 року Sony реалізувала лише 1,1 млн смартфонів (продажі Samsung, для порівняння, склали 72 млн пристроїв, Huawei – 59,1 млн, Apple – 42 млн), що є найнижчим показником за 10 років. В останньому фінансовому році, який закінчився в березні, збиток Sony Mobile перевищив $ 879 млн. 

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Android 10.0 Q в два рази підвищив швидкість роботи бюджетних смартфонів

Опубліковано

Не так давно компанія Google представила всьому світу операційну систему Android 10.0 Q, яку анонсували, а потім випустили її стабільну бета-версію, але вона отримала далеко не всі можливості, зустріти які вдасться в фінальному релізі. Сьогодні, 24 травня 2019 року, стало відомо про те, що ці програми підвищують швидкість роботи бюджетних смартфонів в цілих два рази, а досягти такого ефекту вдасться вкрай просто – потрібно просто зробити установку нової ОС, тоді як все інше відбудеться автоматично без будь-якого участі користувача.

Лічені години назад офіційний представник Google повідомив про те, що компанія знайшла спосіб значно збільшити швидкодію бюджетних смартфонів, які будуть оновлені до операційної системи Android 10.0 Q. Для цього компанія розробила двіжок під назвою ANGLE, який працює поверх середовища API Vulkan. Цей самий двіжок буде в режимі реального часу переводити сигнали OpenGL ES 2.0 і 3.0 в сигнали OpenGL, OpenGL ES, Direct3D 9 і Direct3D 11. За рахунок цього швидкість обробки візуальних ефектів дуже сильно зросте.

Режим ANGLE вже можна включити в останній бета-версії Android 10.0 Q, перейшовши в налаштування для розробників. Компанія Google попереджає, що така можливість ще активно тестується, тому зараз її робота може працювати нестабільно. Відчути найбільший приріст вдасться в різних відеоіграх з 3D-графікою, які почнуть працювати на смартфонах значно швидше, ніж раніше. Крім того,  візуальні ефекти в різних додатках і інтерфейсі почнуть оброблятися відчутно швидше, що також позитивно позначиться на призначеному для користувача досвід.

Фінальна стабільна версія нової ОС від Google буде випущена в середині серпня цього року, проте встановити новітнє програмне забезпечення на свої смартфони зможуть далеко не всі, так як багато несумлінних компанії завчасно припинять підтримку своїх продуктів, тому для таких Android 10.0 Q взагалі не вийде. Робити висновки про те, наскільки ефективно працює двіжок ANGLE, можна буде після релізу його фінальної стабільної версії, але вже в тестовому вигляді він дозволяє відчути дуже помітний приріст у швидкодії.

Facebook Comments
Читати далі

Бізнес

Чому конфлікт США і КНР – великий шанс для Huawei

Опубліковано

У Huawei видався найтяжчий, трагічний і подієвий тиждень в історії: від компанії послідовно відвернулися Google, Microsoft, Qualcomm, ARM та інші ключові партнери. Самі китайці бадьоряться ( «Ви нас недооцінюєте»), але явно розуміють, в якому жахливому становищі опинилися. 

Наприклад, вже ясно, що рішення Міністерства торгівлі США торкнеться не тільки майбутніх смартфонів бренду, але і нинішніх. Huawei Mate 20 Pro віроломно відчепили від програми тестування Android Q. 

Швидше за все, пізніше виникнуть проблеми з апдейтами і у апаратів на Qualcomm, так що можна зафіксувати: китайців чекають доленосні в плані мобільного бізнесу місяці. При цьому незрозуміло, що буде з 5G, де у Huawei теж багато зав’язано на Штатах (і компаніях звідти), тому поширення нових технологій легко може заморозитися. 

Насправді, мораль для користувачів – гранично проста. Якщо Вам плювати на апдейти Android, для Вас в короткій перспективі нічого не змінюється – у Huawei і Honor як і раніше гідна лінійка пристроїв. Але, якщо Вам важливі оновлення Android, то Huawei зараз купувати точно не варто. Правда, фанати стічних версій цієї ОС і перш вибирали девайси інших брендів – значить, глобально для них теж все залишилося як і раніше. По крайній мірі, на найближчий час.

Але запасу потужностей і актуальних апаратів у Huawei вистачить максимум на півроку – потім китайців посунуть інші гіганти. І ось тут спливає найголовніша інтрига: а чи є життя без сервісів Google? Самі китайці впевнені, що є. Ще з 2012 року вони розробляють альтернативну ОС Hongmeng, а тепер якраз збираються відполірувати її в ультрафорсованому режимі. 

Нижче – кілька тез про те, чому ця операційка в теорії здатна радикально розтрясти індустрію.

Що не так із сучасними ОС? 

Приблизно до 2012-2013 року iOS і Android розвивалися паралельно. В Google періодично підглядали якісь ідеї для своїх девайсів, Apple теж враховувала досвід колег, але повального копіювання не було. Однак, потім системи почали синхронізуватися. У підсумку конференції Google I / O і WWDC тепер складаються з анонсів вже склонованих функцій і тих, які з’являться у конкурента в найближчих версіях. 

У результаті – обидві системи в останні два-три роки розвиваються шалено повільно, прогрес зводиться до дрібної оптимізації. Швидше, плавніше, безглючно – ось лейтмотив останніх апдейтів iOS та Android. На ринку явно криза ідей. Можливо, третя система, розроблена в Китаї (там інша культура, інше сприйняття), могла б дати новий імпульс. 

Якою буде ОС Hongmeng? Коли вийде ця система? Які у неї мінуси? 

Про Hongmeng в мережі поки що жалюгідні крихти інформації: нова ОС повинна дебютувати восени і буде підтримувати додатки на Android. Інших відомостей немає, але сама фраза «буде підтримувати» якось не обнадіює. Краще заздалегідь приготуватися до того, що перші версії Hongmeng виявляться лаговими, нестабільними, відкриваючими не всі аппи і взагалі суто демонстраційними. Питання лише в тому, наскільки швидко Huawei зробить свою систему прийнятною для користувачів. Часу практично немає – потрібний екстренний реліз фінального білду і всіляко його просувати. Інакше мобільний підрозділ ризикує потонути. 

Чому тільки у Huawei є шанси зробити третю ОС?

Тому що всі інші або вже провалилися, або ще тримаються, але не мають навіть теоретичних шансів на тріумф. 

Давайте по порядку. Microsoft після жахливого коллаба з Nokia не поспішає демонструвати свій Surface Phone. Мабуть, там поки не до мобільної ОС. В Samsung розвивали Tizen – поки теж безуспішно. Nokia поховала Symbian і поекспериментувати з MeeGo, але цим лише відстрочила трансфер на Android. 

Хто залишився? Xiaomi і всі бренди BBK (OnePlus, Vivo, OPPO) тотально залежать від Google, Sony занадто повільна й неповоротка, а у численних китайських ноунеймах банально не вистачить ресурсів для створення чогось пристойного. Їх вершина – нескінченні оболонки для Android, але точно не вище.

У Huawei все інакше. 

Huawei – величезна компанія, в якій працюють десятки тисяч людей. Там дружать з трендами (градієнтний корпус, потрійна камера, зворотна бездротова зарядка – все це запустили китайці), не бояться експериментувати, стежать за якістю і вчасно виправляють ляпи у прошивках. 

До того ж у Huawei репутація одного з кращих виробників камерофонів у світі, багато фанатів мобільної зйомки залишаться з брендом і в смутні часи. До речі, аудиторія компанії перевищує 300 млн чоловік – це солідна база для того, щоб поступово залучати народ на свій бік і пояснювати, в чому головні плюси Hongmeng і чому ця ОС крутіша інших.

Результат у війні, яку США оголосили Huawei, зовсім не вирішений. За ходом бойових дій шалено захоплююче стежити. А якщо навіть у цих китайців не вийде розробити конкурентоспроможну третю ОС, доведеться визнати – напевно, в нинішніх умовах це неможливо. 

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2019 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.