Connect with us

Статті

NVIDIA довірить створення віртуальних світів нейромережі

Опубліковано

Штучний інтелект не тільки продовжує освоювати творчі професії, а й загрожує скласти конкуренцію розробникам ігор. На недавній конференції фахівці NVIDIA представили нейромережу, здатну створювати віртуальні інтерактивні світи на основі реального оточення.

Для навчання алгоритму використовувалися матеріали, відзняті в декількох містах камерами безпілотних автомобілів. Потім йому надали можливість самостійно відтворити «побачене» за допомогою графічного движка Unreal Engine 4, застосовуваного в розробці багатьох сучасних хітів. У результаті комп’ютера вдалося створити нескладний автосимулятор на основі запису, отриманого з відеореєстратора.

При створенні віртуального оточення розробники часто стикаються з дорожнечею виробництва чергового блокбастера – адже, кожен об’єкт доводиться спочатку малювати вручну. Створені ж штучним інтелектом елементи можна змінювати і модифікувати в традиційному редакторі ресурсів, скорочуючи час створення ігрових локацій.

                         Зліва – кадр з відеореєстратора, праворуч – згенеровані нейромережею об’єкти

Такий підхід дозволить значно спростити процес розробки, автоматизувавши його і частково поклавши рутинні обов’язки дизайнерів на нейромережу, яка безперервно навчається в процесі вивчення реального світу.

«NVIDIA винаходить нові способи створення інтерактивної графіки вже 25 років, і вперше ми можемо зробити це з нейронною мережею. Нейромережі змінять спосіб створення графіки. Це дозволить розробникам створювати нові сцени значно дешевше», – заявив Брайан Катандзаро, віце-президент відділу NVIDIA з прикладного глибокого навчання.

У демонстраційному відеоролику розробники розповіли і про інші можливості алгоритму. Наприклад, один з його авторів створив тривимірну модель свого колеги, який танцює популярний танець Gangnam Style. Фахівець відзначив, що віртуальна копія його напарника танцює набагато краще, ніж це міг би зробити справжній програміст, що послужив для штучного інтелекту прототипом.

Терміни комерційного запуску нейромережі поки невідомі.

Facebook Comments

Штучний інтелект не тільки продовжує освоювати творчі професії, а й загрожує скласти конкуренцію розробникам ігор. На недавній конференції фахівці NVIDIA представили нейромережу, здатну створювати віртуальні інтерактивні світи на основі реального оточення.

Для навчання алгоритму використовувалися матеріали, відзняті в декількох містах камерами безпілотних автомобілів. Потім йому надали можливість самостійно відтворити «побачене» за допомогою графічного движка Unreal Engine 4, застосовуваного в розробці багатьох сучасних хітів. У результаті комп’ютера вдалося створити нескладний автосимулятор на основі запису, отриманого з відеореєстратора.

При створенні віртуального оточення розробники часто стикаються з дорожнечею виробництва чергового блокбастера – адже, кожен об’єкт доводиться спочатку малювати вручну. Створені ж штучним інтелектом елементи можна змінювати і модифікувати в традиційному редакторі ресурсів, скорочуючи час створення ігрових локацій.

                         Зліва – кадр з відеореєстратора, праворуч – згенеровані нейромережею об’єкти

Такий підхід дозволить значно спростити процес розробки, автоматизувавши його і частково поклавши рутинні обов’язки дизайнерів на нейромережу, яка безперервно навчається в процесі вивчення реального світу.

«NVIDIA винаходить нові способи створення інтерактивної графіки вже 25 років, і вперше ми можемо зробити це з нейронною мережею. Нейромережі змінять спосіб створення графіки. Це дозволить розробникам створювати нові сцени значно дешевше», – заявив Брайан Катандзаро, віце-президент відділу NVIDIA з прикладного глибокого навчання.

У демонстраційному відеоролику розробники розповіли і про інші можливості алгоритму. Наприклад, один з його авторів створив тривимірну модель свого колеги, який танцює популярний танець Gangnam Style. Фахівець відзначив, що віртуальна копія його напарника танцює набагато краще, ніж це міг би зробити справжній програміст, що послужив для штучного інтелекту прототипом.

Терміни комерційного запуску нейромережі поки невідомі.

Facebook Comments
Advertisement

Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Xiaomi розкрила всі секрети дисплея Mi 9

Опубліковано

Xiaomi розкрила дані дисплея свого флагмана Mi 9. Смартфон китайська компанія представить вже 20 лютого.

За словами виробника, 6,4-дюймовий AMOLED-дисплей займає 90,7% усієї передньої панелі пристрою. Сам Mi 9 має каплевидний виріз для фронтальної камери.

Дисплей смартфона зі здатністю 2160 × 1080 пікселів отримав колірну палітру 103.8% NTSC, а яскравість дорівнює 600 ніт. Захист від пошкоджень і подряпин забезпечить міцне скло Corning Gorilla Glass 6.

У темний час доби Mi 9 запропонує функцію затемнення екрану – дисплей здатний змінювати рівень колірної температури для приємного читання без шкоди очам. Протилежний режим, Sunlight Mode 2.0, збільшує яскравість і оптимізує контраст, коли користувач знаходиться на вулиці.

Також компанія розповіла про п’яте покоління технології FOD, за рахунок якої сканер відбитків пальців в Mi 9 працює швидше на 25%. Як і в Mi 8 Explorer Edition, сканер знаходиться під дисплеєм.

Реліз Xiaomi Mi 9 в Китаї намічений на 20 лютого, а вже 24 лютого відбудеться анонс для Європи.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Тизер прозорого Xiaomi Mi 9 Explorer Edition

Опубліковано

У мережі виявилося промо-відео версії смартфона Xiaomi Mi 9 з прозорою задньою панеллю. Така ж ідея використовувалася в Xiaomi Mi 8 Explorer Edition.

У ролику показується, що крізь прозорий корпус видно чіпсет Qualcomm Snapdragon 855, система охолодження і частина мікросхеми. У кадр потрапляє і потрійна основна камера, розміщена вертикально. Така ж буде встановлена ​​у звичайному Xiaomi Mi 9.

Правда, розтин торішнього смартфона показав, що це декоративні елементи, які лише виглядають крізь скло, як справжні. 

За аналогією з торішнім пристроєм, прозора версія Mi 9 може називатися Explorer Edition. Презентувати новинку можуть разом зі стандартною моделлю флагмана 20 лютого .

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Apple випустить MacBook Pro 16 “, iPhone з двостороннім зарядкою і 6К-монітор

Опубліковано

Авторитетний аналітик Мінг-Чі Куо випустив звіт для інвесторів, в якому розповів про плани Apple на найближчий рік. Якщо довіряти інформації експерта, компанія випустить кілька нових форматів пристроїв.

Як говорить Куо, iPhone 2019 року збережуть ті ж розміри, що і iPhone XS, XS Max і XR з діагоналями дисплеїв 5,8, 6,5 і 6,1 дюймів. Усі три не перейдуть на використання USB Type-C, як оголошувалось у витоках раніше.

iPhone 11 або XI також отримають поліпшені модулі зв’язку для навігації в приміщеннях, матовий скляний корпус, можливість заряджати інші пристрої бездротовим методом, модернізований Face ID, збільшені акумулятори й потрійну основну камеру. Який конкретно смартфон обзаведеться трьома сенсорами, не уточнюється.

Двостороння бездротова зарядка стане в нагоді для AirPods 2, які повинні бути представлені в першій половині цього року. Навушники поліпшать зв’язок по Bluetooth. Інші витоки говорять про нові датчики і чорний варіант.

Apple випустить дві моделі iPad Pro з поліпшеними процесорами, а також модель iPad зі збільшеним до 10,2 дюймів дисплеєм. Вийде також iPad mini 5 з оновленим чіпсетом.

Очікується MacBook Pro з дисплеєм від 16 до 16,5 дюймів з «абсолютно новим дизайном». Також, вийде 31,6-дюймовий монітор з роздільною здатністю 6К і особливим ​​підсвічуванням, що забезпечить «видатну якість зображення», а MacBook Pro 13 отримає опціональні 32 ГБ оперативної пам’яті (поточний максимум – 16 ГБ).

Обіцяний компанією модульний Mac Pro все ж вийде, каже Куо. Ще Apple розширить доступність електрокардіографа в Apple Watch для інших країн, а також випустить керамічну версію Series 4.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді


© 2018-2019 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.