Connect with us

Шоу біз

LG представила смарт-дисплей з підтримкою Google Assistant

Опубліковано

Компанія LG Electronics презентувала розумну акустичну систему із вбудованим дисплеєм XBOOM AI ThinQ WK9. За високу якість звучання колонки відповідає компанія Meridian Audio. Також, в неї вбудований голосовий помічник Google Assistant, за допомогою якого можна дізнаватися інформацію з інтернету, робити нотатки, нагадування і навіть здійснювати відеодзвінки.

«Партнерство з компаніями Google і Meridian Audio дозволяє нам розробляти нові можливості медіапристроїв, додавати смарт-функції помічника Google Assistant і преміальні інновації в області аудіо, які може надати тільки Meridian. На відміну від інших аудіосистем зі штучним інтелектом, LG WK9 в першу чергу забезпечує високу якість звучання, і при цьому оснащений інтелектуальними функціями », – розповів З Янг Дже, глава конвергентного підрозділу аудіо і відео компанії LG Home Entertainment.

Сенсорний смарт-дисплей LG WK9 був розроблений у співпраці з Google, що дозволило задіяти всі можливості Google Assistant. А, завдяки компанії Meridian Audio, колонка забезпечує високу якість звучання, точність відтворення голосу і чіткість басів незважаючи на компактні розміри пристрою.

До LG XBOOM AI ThinQ WK9 можна підключати інші гаджети LG ThinQ, наприклад, телевізори та іншу інтелектуальну побутову техніку, а також більш ніж 10 000 смарт-пристроїв від 1000 брендів, сумісних з Google Assistant.

Акустична система LG XBOOM AI ThinQ WK9 оснащена фронтальною камерою для відеозв’язку і стереодинаміками потужністю 20 Вт – найпотужнішими у своєму класі. На дисплеї діагоналлю 8 дюймів користувачі зможуть переглядати ролики на YouTube, маршрути в «Google Картах» і фотографії з «Google Фото».

Технічні характеристики LG XBOOM AI ThinQ WK9:

  • Дисплей: 8 “, HD, сенсорний
  • Потужність: 20 Вт
  • Камера: 5 Мп
  • Операційна система: Android Things
  • Підключення: Wi-Fi, Bluetooth
  • Електроживлення: 5,6 Вт
  • Розміри: 370 x 244 x 145 мм
  • Вага: 1,51 кг
  • Колір чорний

Ціна LG XBOOM AI ThinQ WK9 буде оголошена в кожній країні окремо по мірі надходження в продаж.

Facebook Comments

MOBILZONE

TikTok розкрила деякі секрети і слабкі місця системи рекомендації контенту

Опубліковано

TikTok розкрила деякі секрети і слабкі місця системи рекомендації контенту

TikTok – одна з найпопулярніших в світі (особливо серед підлітків) соціальних платформ. Центральний елемент соцмережі – стрічка рекомендацій для користувачів. За аналогією з популярними соціальними сервісами та додатками на зразок Facebook, Twitter і Instagram в TikTok за підбір потенційно цікавого контенту відповідають спеціальні алгоритми. І ось зараз розробники розповіли деякі подробиці про те, як влаштована ця система.

Система рекомендацій TikTok своїм пристроєм багато в чому схожа на систему YouTube, яка відслідковує поведінкові особливості і дії користувача.

Отже, на формування стрічки в TikTok впливають такі ключові фактори:

  • Вирішення проблеми – лайки, репости, підписки, коментарі, створювані відео, а також ролики, відмічені як нецікаві
  • Різні дані з відео – назви, звуки, хештеги і ефекти
  • Налаштування пристрою і профілю. Наприклад, настройки мови, геолокації і тип пристрою.

У той же час розробники уточнюють, що налаштування пристрою і облікового запису отримують меншу вагу в системі рекомендацій в порівнянні з іншими точками даних і метриками.

Систему рекомендацій TikTok вважають однією з кращої. Власне, успіх TikTok і його вибухове зростання визначила саме ця система рекомендацій, яка дуже добре підлаштовується під інтереси користувача, підбираючи відповідний контент. Але є у хвалену «тіктоковской» системи рекомендацій і недоліки, про які розробник прямо говорить в недавніх одкровеннях.

«Одна з проблем, пов’язаних з механізмами рекомендацій, полягає в тому, що вони можуть ненавмисно обмежити ваш досвід – те, що іноді називають« міхуром фільтрів », – йдеться в повідомленні. «Введення оптимізацій для персоналізації і [підбору] релевантного контенту пов’язане з ризиком відображення все більш однотипного контенту. Ми серйозно ставимося до цієї проблеми, оскільки підтримуємо нашу систему рекомендацій ».

Тобто, якщо користувач не направив алгоритми в потрібну сторону, то може не отримати контенту по тій або іншій потенційно цікавої теми або події.

У своєму пості TikTok піднімає проблему «міхура фільтрів» як один з головних викликів. Мета в тому, щоб покінчити з повторюваним одноманітним контентом і показувати більше різних відео. Окремо в компанії виділяють вкладку «Для вас», відзначаючи, що там «зазвичай не показують два відео поспіль, знятих з однаковим звуком або одним і тим же творцем». У той же час оглядач The Verge стверджує, що на практиці все працює не так добре, як на словах. Йому попалося три або чотири відео поспіль, що використовують одну і ту ж популярну пісню для популярного тренда в додатку.

Ще одна проблема, якої розробники активно займаються, це різного роду потенційно небезпечний контент, здатний надати руйнівний вплив на певні категорії глядачів, наприклад, на дітей. Це та ж проблема, з якою YouTube зі змінним успіхом бореться вже дуже давно. Загалом, є над чим працювати.

На офіційному сайті компанії за посиланням нижче є більш докладні рекомендації, як краще налаштувати свою стрічку, щоб отримувати саме те, що потрібно (спочатку стрічка користувача формується на основі зазначених при реєстрації категорій, наприклад, «Домашні тварини» або «Подорожі»). І в цілому радує, що компанія розкриває одну зі своїх конкурентних переваг. Як уже було відзначено вище, TikTok – одна з найпопулярніших в світі соцмереж. У той же час вона є самою трендової і швидкозростаючою.

Facebook Comments
Читати далі

Шоу біз

Xiaomi Mi 10 – з легким доступом до додатків Google, Xiaomi жартує над Huawei

Опубліковано

Виробники смартфонів нерідко використовують пристрої конкурентів, щоб виділитися на їхньому тлі. Іноді в хід йде навіть тонкий тролінг. Ми неодноразово могли бачити, як щось подібне компанія Huawei проробляє з Samsung або Apple. Але тепер і сама Huawei стала об’єктом троллінгу з боку іншого китайського бренду – Xiaomi.

Напис на коробці Xiaomi Mi 10 Pro натякає на нездатність Huawei використовувати сервіси Google

Xiaomi Mi 10 - з легким доступом до додатків Google, Xiaomi жартує над Huawei

Нещодавно компанія Xiaomi представила в Європі глобальні версії смартфонів Mi 10 і Mi 10 Pro. І як виявилося, на роздрібній коробці старшої моделі красується напис «з легким доступом до додатків Google, які ви використовуєте найчастіше». Вона розмістилася прямо під назвою моделі. Тим самим один китайський бренд прямо вказує, що її смартфони забезпечують можливість установки і використання додатків і сервісів Google, а покупці смартфонів іншого китайського бренду обмежені в такої можливості (хоча прямо назву конкуруючого бренду не згадується). Проте, це пряма маркетингова стратегія, націлена на Huawei, чиї смартфони є досить популярними в Європі.

Нагадаємо, нещодавно представлена ​​лінійка смартфонів Huawei P40 позбавлена ​​підтримки мобільних сервісів Google і не дозволяє встановлювати додатки пошукового гіганта. Незважаючи на наявність деяких альтернатив, деякі користувачі все ж можуть відмовитися від мобільних пристроїв Huawei на користь апаратів інших брендів. І Xiaomi сподівається привернути увагу таких потенційних покупців до своїх флагманським смартфонам. Додамо, моделі Xiaomi Mi 10 Pro і Huawei P40 Pro мають однакову стартову ціну на рівні € 999 і є конкурентами в ряді аспектів.

Facebook Comments
Читати далі

Шоу біз

Характеристики та рендери Oppo Reno Ace 2

Опубліковано

У 2019 компанія Oppo випустила флагман  Reno Ace , який міг похвалитися топовою начинкою і рекордно потужною швидкою зарядкою на 65 Вт. Тепер китайський виробник готує спадкоємця в особі Reno Ace 2. Це підтвердив віце-президент Oppo Брайан Шен. Очікується, що Reno Ace 2 отримає флагманський процесор Snapdragon 865 з підтримкою мереж п’ятого покоління і Wi-Fi 6. Крім того, основний блок камер буде круглої форми – там розмістяться чотири датчика. Фронтальна камера тепер знаходиться в отворі в лівому верхньому кутку.  Очікувані технічні характеристики Oppo Reno Ace 2:

Габарити:  160,0 × 75,4 × 8,6 мм, 185 г

Дисплей: 6,5″, 20: 9, 2400×1080, AMOLED, 90 Гц

Процесор:  8-ядерний Qualcomm Snapdragon 865, 2,8 ГГц

Камера: 48 Мп + 8 Мп + 2 Мп + 2 Мп (основна); 16 Мп (фронтальна)

Пам’ять: 8/12 ГБ оперативної, 128/256 ГБ постійної

Акумулятор:  1955mAh + 1955mAh ОС: Android 10 (ймовірно, ColorOS 7.1)

Колір корпусу: чорний, синій, фіолетовий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Акумулятор у смартфона буде подвійний, як в оригінальному Oppo Reno Ace. Однією з головних фішок новинки може стати швидка бездротова зарядка на 40 Вт – схожа технологія вже використовується у флагманському Huawei P40 Pro +. Не обійдеться також і без фірмової провідної зарядки SuperVOOC потужністю 65 Вт.

З чуток, Oppo представить Reno Ace 2 в квітні 2020 року. 

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.