Connect with us

Інтернет

Instagram підрахує, скільки часу користувач провів у додатку

Опубліковано

Instagram випустив функцію «Ваша активність» у додатку сервіса, що дозволяє підрахувати проведений користувачем час за переглядом контенту, а також допоможе обмежити використання соцмережі.

«Ваша активність» відображає на графіку проведений час в Instagram за останні сім днів, а також середнє значення у хвилинах. Можна встановити обмеження на використання в день, а також тимчасово відключити повідомлення від сервісу.

Опція знаходиться в меню профілю користувача, яке можна відкрити, тапнув по іконці у верхньому правому куті додатка. Поки вона з’явилася не у всіх користувачів, поширення відбувається поступово.

Схожі функції є в Android Pie (Digital Wellbeing), iOS 12 (Screen Time) і YouTube. Facebook, який володіє Instagram, також обіцяв запровадити контроль використання.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Інтернет

100 найгірших паролів 2018 року

Опубліковано

Компанія-розробник програмного забезпечення SplashData проаналізувала більше 5 млн паролів, виявлених в інтернеті.

Перша десятка найпопулярніших, а значить, небезпечних паролів виглядає так:

  1. 123456
  2. password
  3. 123456789
  4. 12345678
  5. 12345
  6. 111111
  7. 1234567
  8. sunshine
  9. qwerty
  10. iloveyou

За словами глави SplashData, Моргана Слейна, дійсно неясно, чому люди продовжують наражатися на ризик, не дивлячись на постійні новини про зломи баз даних.

Варіанти «123456» і «password» лідирують вже п’ять років поспіль. Цікаво, що на 23-му місці в списку з’явився новий пароль – «Donald». Мабуть, на честь Президента США Дональда Трампа.

Facebook Comments
Читати далі

Відео

Відео на YouTube з найбільшою кількістю дизлайків

Опубліковано

Нова частина YouTube Rewind набрала рекордну кількість дизлайків, випередивши музичне відео Джастіна Бібера «Baby», яке утримувало лідерство останні сім років.

Формат Rewind – це щорічні ролики для підведення підсумків з найвідомішими авторами платформи. Якщо на  торішньому відео тільки 2 мільйони дизлайків, то відео нинішнього року має 10 мільйонів.

Найцікавіше, що це не тільки «найнепопулярніше» відео на YouTube, але і найшвидше за кількістю зібраних дізлайков – за 9 годин ролик «замінусовали» 1 мільйон чоловік.

Користувачі незадоволені, що YouTube створили контент для рекламодавців. На їхню думку, відеоплощадка втратила зв’язок з аудиторією. 

Також, багатьом не сподобалася відсутність у відео деяких популярних авторів на YouTube, наприклад, Фелікс Чельберг (PewDiePie) і Шейна Доусона. Замість них були запрошені медіаперсони, які не пов’язані з індустрією відеоблогінга – Вілл Сміт і Джон Олівер. 

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Samsung визнала помилковим співробітництво з фейковим Supreme

Опубліковано

Менеджер з цифрового маркетингу Samsung в Китаї Лео Лау випустив заяву в китайській соціальній мережі Weibo щодо недавньої угоди компанії з Supreme Italia. Як з’ясувалося, Supreme Italia продає «легальні» підробки справжнього бренду Supreme.

За словами Лау, Supreme NYC не має дозволу на торгівлю і маркетинг в Китаї, тоді як Supreme Italia працює на законних підставах в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні за винятком Японії.

Пізніше китайський підрозділ Samsung офіційно виступив у відповідь на критику і негативну реакцію користувачів.

Нещодавно Samsung Electronics оголосила про те, що буде співпрацювати з Supreme Italia в Китаї. На даний момент ми переглядаємо цю співпрацю і глибоко шкодуємо про заподіяні незручності.

Під переглядом угоди може матися на увазі її припинення.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді


© 2018 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.