Connect with us

Бізнес

Продукти Apple можуть подорожчати через мит США

Опубліковано

Apple попередила торгове представництво США про можливе зростання цін на продукцію купертіновской компанії. Підвищення вартості товарів викличуть нові мита на імпорт з Китаю.

Уряд планує встановити підвищений тариф для «записуючих, що перетворюють або передавальних голос пристроїв», а також «вилки для підключення до електричних мереж». Так, ціни можуть збільшитися на Apple Watch, AirPods, Mac mini, Apple Pencil, адаптери, зарядні пристрої та інші комплектуючі.

На думку представників Apple, 25-відсоткові мита «найбільше вдарять по США» і збільшать вартість продукції, «на яку наші клієнти покладаються в своєму повсякденному житті». Застереження підтримала і Intel, назвавши вводяться тарифи перешкодою для домінування США в телекомунікаційних технологіях.

На початку вересня стало відомо, що президент США Дональд Трамп планує обкласти ввозяться з Китаю товари на загальну суму 267 млрд доларів. Раніше американський уряд кілька разів розширювали дію підвищених тарифів в 25% на імпорт ряду товарів. Влада КНР відповідали тим же.

Facebook Comments

Apple попередила торгове представництво США про можливе зростання цін на продукцію купертіновской компанії. Підвищення вартості товарів викличуть нові мита на імпорт з Китаю.

Уряд планує встановити підвищений тариф для «записуючих, що перетворюють або передавальних голос пристроїв», а також «вилки для підключення до електричних мереж». Так, ціни можуть збільшитися на Apple Watch, AirPods, Mac mini, Apple Pencil, адаптери, зарядні пристрої та інші комплектуючі.

На думку представників Apple, 25-відсоткові мита «найбільше вдарять по США» і збільшать вартість продукції, «на яку наші клієнти покладаються в своєму повсякденному житті». Застереження підтримала і Intel, назвавши вводяться тарифи перешкодою для домінування США в телекомунікаційних технологіях.

На початку вересня стало відомо, що президент США Дональд Трамп планує обкласти ввозяться з Китаю товари на загальну суму 267 млрд доларів. Раніше американський уряд кілька разів розширювали дію підвищених тарифів в 25% на імпорт ряду товарів. Влада КНР відповідали тим же.

Facebook Comments
Advertisement

Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Бізнес

Xiaomi відзвітувала за 2018 рік, цифри просто дивують

Опубліковано

Китайська компанія Xiaomi оголосила фінансові показники 2018 року. У порівнянні з 2017 роком, виручка зросла на 52,6% і склала 174 915,4 мільйонів юанів (~ 26 млн доларів).

Міжнародний дохід зріс на 118,1% в річному численні до 70,0 млрд юанів, що становить 40% від загального доходу. Валовий прибуток зріс на 46,4% і склала 22 191,9 млн. юанів.

У 2018 році Xiaomi продовжувала сяяти, навіть в умовах жорсткої конкуренції з боку вітчизняних і зарубіжних колег, завдяки нашій унікальній і потужній бізнес-моделі, – засновник і виконавчий директор Xiaomi Лей Цзюнь

Напрямок смартфонів приніс у 2018 році 113,8 млрд юанів доходу, що на 41,3% більше, ніж в 2017. Поставки смартфонів у всьому світі зросли на 29,8% і досягли 118,7 млн ​​одиниць.

Виручка в сегменті IoT і продуктів для способу життя збільшилася на 86,9% в річному численні до 43,8 млрд юанів. Виручка від сегмента інтернет-послуг зросла на 61,2% до 16 млрд юанів, а дохід від реклами виріс на 79,9% до 10,1 млрд юанів.

Чистий прибуток Xiaomi склала 13,48 млрд юанів (~ 2 млрд доларів). Прибуток на акцію склав 0,843 юаня. Зарубіжні інвестиції зросли на 118,1% і склали 70 млрд юанів.

 

Facebook Comments
Читати далі

Бізнес

Apple відповіла на претензії Spotify до магазину App Store

Опубліковано

Apple відповіла на звинувачення Spotify в нерівному просуванні додатків в магазині App Store. На думку американського виробника, стрімінговий сервіс хоче збільшити свої доходи з майданчика, в який не вносить ніякого вкладу.

13 березня Spotify звернулася до Європейської комісії зі скаргою на Apple. На спеціальному сайті компанія розповіла, що власник App Store:

  • Постійно змінює правила безпеки, конфіденційності та якості, щоб поставити в невигідне становище конкурентів;
  • Виключає можливість вибору платіжної системи і бере комісію в 30%;
  • Не допускає Spotify до роботи з Siri і HomePod;
  • Періодично відхиляє додатки Spotify для Apple Watch;
  • Погрожував видалити додатки Spotify з App Store;
  • Відключив API для рекомендації підкастів після того, як Spotify оголосила про покупку двох компаній з цієї сфери.

При цьому, зазначила Spotify, деякі програми на кшталт Uber не платять комісію. Через неї стрімінговому сервісу доводилося відключати можливість оплати підписки в додатках для пристроїв Apple в різний час, а її активація вимагатиме збільшення цін для споживачів.

У результаті компанія зажадала рівних обмежень для всіх додатків, можливість вибирати платіжну систему, а також скасувати «несправедливі обмеження» на рекламу.

Через кілька днів Apple випустила публічну відповідь.

Spotify прагне зберегти за собою усіх переваг екосистеми App Store, в тому числі, значний дохід, без внесення будь-якого вкладу в цю екосистему

Претензії також оскаржені: Apple вказала, що схвалила більше 200 оновлень додатків Spotify, крім тих, які порушують правила, регулярно спілкується з розробниками сервісу з приводу впровадження Siri і AirPlay 2, а також розглянула і опублікувала Spotify для Apple Watch з тією ж швидкістю, що на інші додатки.

У відповідь на звинувачення в нерівних обмеженнях, Apple розповіла, що 84% програм нічого не платять компанії. До цього числа входять безкоштовні програми, монетизує тільки через рекламу, а також продають фізичні товари. Комісія в 30% знижується до 15% після першого року підписки.

На думку власника магазину, Spotify хоче залишати 100% доходу собі, користуючись «безпечною і надійною» платіжною системою, платформою для поширення додатків та інструментами розробки ПЗ Apple.

Facebook Comments
Читати далі

Бізнес

Google скорочує підрозділ з розробки ноутбуків і планшетів

Опубліковано

Ресурс Business Insider з посиланням на власні джерела повідомив про скорочення десятків співробітників команди Create, яка займалася розробкою ноутбуків і планшетів всередині Google.

Менеджерів та інженерів попросили знайти тимчасові місця всередині холдингу Alphabet (володіє Google). Одне з джерел повідомляє, що у команди, відповідальної за розробку Pixelbook і Pixel Slate, була «купа речей в роботі», і що компанія планує урізати лінійку продуктів.

Google почала розвивати апаратний сегмент в 2016 році. Тоді підрозділ очолив Рік Остерлох, який раніше керував Motorola Mobility. Зараз, крім смартфонів Pixel, корпорація випускає планшет Pixel Slate, ноутбук Pixelbook і розумні колонки Home.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді


© 2018-2019 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.