Connect with us

MOBILZONE

Інтерв’ю з регіональним директром компанії Xiaomi Томмі Ліу в Україні

Опубліковано

Після щорічної презентації Xiaomi, що проходила в Москві 2 серпня, журналістам вдалося поспілкуватися з регіональним директром компанії по Росії і Україні, Томмі Ліу (Tommy liu). Вони дізналися про особливості ринку, стратегії компанії, а також поцікавилися про життя всередині бренду. Задали деякі питання які нас цікавлять:

1. Ви вчилися на території України і точно знайомі з нашою культурою, людьми і моделлю поведінки. Які особливості ринку ви можете виділити?

Якщо порівнювати Китай з іншими ринками, то як російський и укаїнський ринок, вони діляться на федеральних рітейлерів. У нас же розподіл відбувається по провінціях, це створює велике відміну від внутрішнього ринку. Тут, в Росії і Україні, ми спостерігаємо високу стабільність.

2. Наскільки відомо по пріоритетам, російський і український ринок іде після індійського і китайського? Це так? У чому основні критерії ранжирування?

Так, російський і український ринок є для нас одним із пріоритетних і ми намагаємося надати нашим користувачам максимальну кількість наших продуктів, щоб дати можливість зануритися в нашу екосистему.

Якщо порівнювати зі світом, то досить складно когось поставити вище або нижче. Безумовно, Індія для нас теж дуже цікава, тому що там багато потенційних споживачів, але ви велика країна, в якій кожна компанія бачить свій потенціал.

3. Чи бачите ви серйозних конкурентів для Xiaomi на російському ринку?

Так звичайно. Samsung, Apple, Huawei – це дійсно сильні компанії. І вони давно на ринку, але ми молоді і розвиваємося швидше. Ми дійсно не хочемо протиставляти себе іншим брендам. Ми те, що ми надаємо споживачеві. І нам куди важливіше пропонувати дійсно якісний товар за адекватну ціну.

4. Коли продукти суббрендов компанії (Mijia і інші) з’являться офіційно на російському ринку?

Сьогодні ми поповнили нашу екосистему новим пристроєм, Mi robot, який буде доступний в Росії і Україні. І ми намагаємося надати доступ до всіх наших продуктів, але стикаємося з локальними труднощами на ринку. Та ж сертифікація, девайс має пройти певний тестування і бути локалізована.

5. Який продукцією суббрендов ви особисто користуєтеся? І чи є серед цього продукт, який ви можете виділити?

У моєму будинку безліч продуктів екосистеми Xiaomi. Навіть окуляри, які зараз на мені, теж продукція суббренда. Смартфон, телевізор, робот пилосос. У моєї дружини є свій гіроскутер, у мене особисто Ninebot. Знаєте, у мене вдома три камери. І що мені подобається, все це легко контролювати з одного додатка Mi Home.

6.Видно, як компанія експериментує з різними технологіями, на зразок побутової техніки або персонального транспорту, але не хотілося вам чогось більш глобального? Може, машина або літак?

Я вам скажу, у нас вже є це. Ви можете зайти в будь-який пошуковик, наприклад Google або Yandex. І знайти там спеціальний аксесуар, який перетворює Nineboot в карт. Виходить міні-машинка, на зразок карта.

7. Чи планує Xiaomi випустити ноутбук на Chrome OS?

На внутрішньому ринку ми маємо лінійку ноутбуків на операційній системі від Microsoft, де залізо повністю відповідає потребам програмного забезпечення. Відносно використання сторонніх операційних систем, напевно, я не готовий зараз міркувати на цю тему, тому що не володінню достатнім обсягом інформації з цього питання.

8.Mi Mix 2s отримав бета-версію Android P, чи можливо, що незабаром для більшості пристроїв компанії буде доступний стоковий Android?

Ми тестуємо оболонку разом з нашими фанатами, вони можуть впливати на розробку більшості модулів системи. Втім, не виключено, що ми будемо експериментувати, щоб порадувати тих, хто цінує чистий Android.

9.MIUI 10 увійшла в топ найпродуктивніших графічних оболонок Master LU Benchmark, зайнявши 4 місце. Чи пишаєтеся ви результатом? Чи будете намагатися увійти в топ-3?

Так звичайно. Одна зі сторін будь-якого бізнесу, це намагатися стати краще конкурентів. І для нас це теж завдання. Зараз ми четверті, значить потрібно входить в топ-3, потім в топ-2, і потім ставати топ-1.

10. На презентації ви акцентували увагу на тому, що компанія не буде заробляти з кожного пристрій більше 5%, вам вистачає цих коштів на розвиток або ви чимось жертвуєте?

Ці 5 відсотків виходять від вартості пристрою, від його реальної вартості. І ми не хочемо багато заробляти на цьому, виставляючи високу маржу. Ми любимо всіх наших фанатів і прагне зробити для них наші пристрої максимально доступними, часом навіть реалізуючи спеціальні акції та знижки.

Ми не розглядаємо залізо як об’єкт заробітку. Для нас це просто платформа. Наприклад, наші телевізори та смартфони мають фірмову оболонку. Покупцям зручно користуватися сервісами, які ми надаємо. Xiaomi – це інтернет компанія, а не виробник заліза. Ми ніколи не заробляли багато грошей на хардверних частини.

Джерело Prostotech.com

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Kyivstar заманює абонентів новими тарифними планами

Опубліковано

Kyivstar заманює абонентів новими тарифними планами

У прес-службі мобільного оператора Kyivstar недавно розповіли про те, що компанія створила багато нових цікавих тарифів, які сподобаються багатьом користувачам. Дані тарифи повинні дуже добре підійти для багатьох користувачів, незважаючи на достаток “ідеальних тарифів” на ринку. Дані тарифи будуть з лінійок “Все разом” і “Kyivstar TV”.

Компанія Kyivstar запустить багато нових тарифів в Kyivstar TV, “Базовому”, “Сімейному”, “вигідно”, “Premium HD”. Що цікаво, у всіх тарифах, крім “Базового”, буде включена відеобібліотекі IVI, в якій зібрали вже більше 7 тисяч серіалів, фільмів та іншого медіаконтенту. Раніше доступ до IVI можна було отримати тільки в рамках тарифного плану “Максимальний HD”.

Kyivstar заманює абонентів новими тарифними планами

В “вигідно”, “Сімейному” і “Базовому” тарифних планах також буде доступ до даних бонусів, але тимчасово, в рамках акційної пропозиції. Kyivstar TV “Легкий” буде в абсолютно всіх тарифах, причому як в передплатних, так і в контрактних. Від користувача потрібно лише завантаження Kyivstar TV на свій смартфон.

У тарифах “Все разом” також з’явилося два нових тарифних планах, які називаються “Базовий + TV” і “Вигідний + TV”. Завдяки цим пропозиціям можна отримати доступ до мобільного інтернету, домашнього інтернету і ТБ. Також, що цікаво, в рамках тарифу “Базовий + TV” користувач отримає безлімітний доступ до мобільного інтернету. Також в рамках цих тарифних планів користувач буде отримувати 50 гривень на рахунок – щось подібне “Кешбек”.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Xiaomi redmi 10X і 10X Pro пройшли «фруктовий» тест на міцність

Опубліковано

Xiaomi redmi 10X і 10X Pro пройшли «фруктовий» тест на міцність

Смартфони Redmi 10X і 10X Pro розстріляли овочами і фруктами, запущеними зі швидкістю понад 50 км / год, після чого апарати залишилися неушкодженим.

На цьому тижні компанія Xiaomi представила досить цікаві 5G-смартфони Redmi 10X і Redmi 10X Pro, які засновані на новій платформі MediaTek Dimensity 820. Також новинки можуть похвалитися 6,57-дюймовими AMOLED-дисплеями, прикритими склом Gorilla Glass 5, непоганими камерами і захистом від вологи і пилу за стандартом IP53.

 

Сьогодні виробник вирішив ще раз прорекламувати Redmi 10X і Redmi 10X Pro, опублікувавши цікаве відео, на якому смартфони розстріляли овочами і фруктами, запущеними зі швидкістю понад 50 км / год, після чого апарати залишилися неушкодженим.

Відео, звичайно, постановочне і як воно знімалося насправді мало хто знає, але, потрібно відзначити, виглядає це досить ефектно.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Випущений Xiaomi Mi Band 4 з NFC для безконтактних платежів в Україні

Опубліковано

Випущений Xiaomi Mi Band 4 з NFC для безконтактних платежів в Україні

Ще влітку 2019 року в продаж на території Китаю і інших країн світу вступив фітнес-трекер Xiaomi Mi Band 4, оснащений за останнім словом техніки і технологій. Проте, повноцінна версія даного спортивного браслета вийшла тільки на китайському ринку, тому що лише в цій країні світу продається модель з чіпом NFC. Вона, в свою чергу, дозволяє оплачувати покупки в магазинах, платити за проїзд в транспорті, розплачуватися в закладах і здійснювати цілу масу інших дій. Сьогодні, 29 травня 2020 року, відбулася велика презентація Xiaomi, в ході якої вона офіційно представила таку новинку, як Mi Smart Band 4, причому ця модель має чіп NFC і вона підтримує безконтактні платежі.

Як стало відомо від офіційного джерела, вже 16 червня 2020 року в продаж надійде спеціальна нова версія спортивного браслета Mi Smart Band 4, що володіє підтримкою безконтактних платежів. Купити новинку користувачі зможуть за 1200 гривень, тоді як звичайна модель на старті продажів оцінювалася в 750 гривень, а зараз багато магазинів продають її менш ніж за 600 гривень. Головним нововведенням такого трекера став чіп NFC, який дозволяє користуватися безконтактними платежами, просто прикладаючи фітнес-трекер до платіжного терміналу. Безконтактна оплата можлива при використанні банківської карти MasterCard, причому така обов’язково повинна бути випущена певними банками.

Випущений Xiaomi Mi Band 4 з NFC для безконтактних платежів в Україні

Список банків, банківські картки яких будуть підтримуватися, обіцяють розкрити ближче до старту продажів новинки. Швидше за все, як вважає видання tehnofan, новий фітнес-трекер під назвою Mi Smart Band 4 NFC є копією моделі Xiaomi Mi Band 4 для китайського регіону, де вже давно доступна версія з NFC, а коштує вона 219 юанів. Виходить, якщо все насправді саме так, даний фітнес-браслет збираються продавати з націнкою практично в два рази. Чи варто можливість оплати покупок в магазинах переплати в три рази – кожен повинен вирішувати сам, але слід враховувати, що все інше технічне оснащення браслета в повній мірі ідентично.

Щоб додати банківську карту банку в Mi Smart Band 4 необхідно встановити на смартфон додаток Mi Fit, доступне в магазинах Google Play і App Store. Потім, після цього, потрібно просто прив’язати картку за допомогою спецмулистих розділу в меню налаштувань. Компанія-виробник відзначає, що новенький фітнес-трекер не вимагає підтвердження покупок зі смартфона, тобто, простіше кажучи, потрібно просто підносити браслет до платіжного терміналу, і відразу після цього з банківської карти, яка працює через платіжну систему Mi Pay, спишуться грошові кошти. Ніякої комісії при цьому, звичайно, не стягуватиметься. Згодом, що очевидно, повинна буде з’явитися підтримка і банківських карт Visa, завдяки чому всі власники таких зможуть оплачувати покупки в магазинах за рахунок спортивного браслета.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.