Connect with us

MOBILZONE

Інтерв’ю з регіональним директром компанії Xiaomi Томмі Ліу в Україні

Опубліковано

Після щорічної презентації Xiaomi, що проходила в Москві 2 серпня, журналістам вдалося поспілкуватися з регіональним директром компанії по Росії і Україні, Томмі Ліу (Tommy liu). Вони дізналися про особливості ринку, стратегії компанії, а також поцікавилися про життя всередині бренду. Задали деякі питання які нас цікавлять:

1. Ви вчилися на території України і точно знайомі з нашою культурою, людьми і моделлю поведінки. Які особливості ринку ви можете виділити?

Якщо порівнювати Китай з іншими ринками, то як російський и укаїнський ринок, вони діляться на федеральних рітейлерів. У нас же розподіл відбувається по провінціях, це створює велике відміну від внутрішнього ринку. Тут, в Росії і Україні, ми спостерігаємо високу стабільність.

2. Наскільки відомо по пріоритетам, російський і український ринок іде після індійського і китайського? Це так? У чому основні критерії ранжирування?

Так, російський і український ринок є для нас одним із пріоритетних і ми намагаємося надати нашим користувачам максимальну кількість наших продуктів, щоб дати можливість зануритися в нашу екосистему.

Якщо порівнювати зі світом, то досить складно когось поставити вище або нижче. Безумовно, Індія для нас теж дуже цікава, тому що там багато потенційних споживачів, але ви велика країна, в якій кожна компанія бачить свій потенціал.

3. Чи бачите ви серйозних конкурентів для Xiaomi на російському ринку?

Так звичайно. Samsung, Apple, Huawei – це дійсно сильні компанії. І вони давно на ринку, але ми молоді і розвиваємося швидше. Ми дійсно не хочемо протиставляти себе іншим брендам. Ми те, що ми надаємо споживачеві. І нам куди важливіше пропонувати дійсно якісний товар за адекватну ціну.

4. Коли продукти суббрендов компанії (Mijia і інші) з’являться офіційно на російському ринку?

Сьогодні ми поповнили нашу екосистему новим пристроєм, Mi robot, який буде доступний в Росії і Україні. І ми намагаємося надати доступ до всіх наших продуктів, але стикаємося з локальними труднощами на ринку. Та ж сертифікація, девайс має пройти певний тестування і бути локалізована.

5. Який продукцією суббрендов ви особисто користуєтеся? І чи є серед цього продукт, який ви можете виділити?

У моєму будинку безліч продуктів екосистеми Xiaomi. Навіть окуляри, які зараз на мені, теж продукція суббренда. Смартфон, телевізор, робот пилосос. У моєї дружини є свій гіроскутер, у мене особисто Ninebot. Знаєте, у мене вдома три камери. І що мені подобається, все це легко контролювати з одного додатка Mi Home.

6.Видно, як компанія експериментує з різними технологіями, на зразок побутової техніки або персонального транспорту, але не хотілося вам чогось більш глобального? Може, машина або літак?

Я вам скажу, у нас вже є це. Ви можете зайти в будь-який пошуковик, наприклад Google або Yandex. І знайти там спеціальний аксесуар, який перетворює Nineboot в карт. Виходить міні-машинка, на зразок карта.

7. Чи планує Xiaomi випустити ноутбук на Chrome OS?

На внутрішньому ринку ми маємо лінійку ноутбуків на операційній системі від Microsoft, де залізо повністю відповідає потребам програмного забезпечення. Відносно використання сторонніх операційних систем, напевно, я не готовий зараз міркувати на цю тему, тому що не володінню достатнім обсягом інформації з цього питання.

8.Mi Mix 2s отримав бета-версію Android P, чи можливо, що незабаром для більшості пристроїв компанії буде доступний стоковий Android?

Ми тестуємо оболонку разом з нашими фанатами, вони можуть впливати на розробку більшості модулів системи. Втім, не виключено, що ми будемо експериментувати, щоб порадувати тих, хто цінує чистий Android.

9.MIUI 10 увійшла в топ найпродуктивніших графічних оболонок Master LU Benchmark, зайнявши 4 місце. Чи пишаєтеся ви результатом? Чи будете намагатися увійти в топ-3?

Так звичайно. Одна зі сторін будь-якого бізнесу, це намагатися стати краще конкурентів. І для нас це теж завдання. Зараз ми четверті, значить потрібно входить в топ-3, потім в топ-2, і потім ставати топ-1.

10. На презентації ви акцентували увагу на тому, що компанія не буде заробляти з кожного пристрій більше 5%, вам вистачає цих коштів на розвиток або ви чимось жертвуєте?

Ці 5 відсотків виходять від вартості пристрою, від його реальної вартості. І ми не хочемо багато заробляти на цьому, виставляючи високу маржу. Ми любимо всіх наших фанатів і прагне зробити для них наші пристрої максимально доступними, часом навіть реалізуючи спеціальні акції та знижки.

Ми не розглядаємо залізо як об’єкт заробітку. Для нас це просто платформа. Наприклад, наші телевізори та смартфони мають фірмову оболонку. Покупцям зручно користуватися сервісами, які ми надаємо. Xiaomi – це інтернет компанія, а не виробник заліза. Ми ніколи не заробляли багато грошей на хардверних частини.

Джерело Prostotech.com

Facebook Comments

Після щорічної презентації Xiaomi, що проходила в Москві 2 серпня, журналістам вдалося поспілкуватися з регіональним директром компанії по Росії і Україні, Томмі Ліу (Tommy liu). Вони дізналися про особливості ринку, стратегії компанії, а також поцікавилися про життя всередині бренду. Задали деякі питання які нас цікавлять:

1. Ви вчилися на території України і точно знайомі з нашою культурою, людьми і моделлю поведінки. Які особливості ринку ви можете виділити?

Якщо порівнювати Китай з іншими ринками, то як російський и укаїнський ринок, вони діляться на федеральних рітейлерів. У нас же розподіл відбувається по провінціях, це створює велике відміну від внутрішнього ринку. Тут, в Росії і Україні, ми спостерігаємо високу стабільність.

2. Наскільки відомо по пріоритетам, російський і український ринок іде після індійського і китайського? Це так? У чому основні критерії ранжирування?

Так, російський і український ринок є для нас одним із пріоритетних і ми намагаємося надати нашим користувачам максимальну кількість наших продуктів, щоб дати можливість зануритися в нашу екосистему.

Якщо порівнювати зі світом, то досить складно когось поставити вище або нижче. Безумовно, Індія для нас теж дуже цікава, тому що там багато потенційних споживачів, але ви велика країна, в якій кожна компанія бачить свій потенціал.

3. Чи бачите ви серйозних конкурентів для Xiaomi на російському ринку?

Так звичайно. Samsung, Apple, Huawei – це дійсно сильні компанії. І вони давно на ринку, але ми молоді і розвиваємося швидше. Ми дійсно не хочемо протиставляти себе іншим брендам. Ми те, що ми надаємо споживачеві. І нам куди важливіше пропонувати дійсно якісний товар за адекватну ціну.

4. Коли продукти суббрендов компанії (Mijia і інші) з’являться офіційно на російському ринку?

Сьогодні ми поповнили нашу екосистему новим пристроєм, Mi robot, який буде доступний в Росії і Україні. І ми намагаємося надати доступ до всіх наших продуктів, але стикаємося з локальними труднощами на ринку. Та ж сертифікація, девайс має пройти певний тестування і бути локалізована.

5. Який продукцією суббрендов ви особисто користуєтеся? І чи є серед цього продукт, який ви можете виділити?

У моєму будинку безліч продуктів екосистеми Xiaomi. Навіть окуляри, які зараз на мені, теж продукція суббренда. Смартфон, телевізор, робот пилосос. У моєї дружини є свій гіроскутер, у мене особисто Ninebot. Знаєте, у мене вдома три камери. І що мені подобається, все це легко контролювати з одного додатка Mi Home.

6.Видно, як компанія експериментує з різними технологіями, на зразок побутової техніки або персонального транспорту, але не хотілося вам чогось більш глобального? Може, машина або літак?

Я вам скажу, у нас вже є це. Ви можете зайти в будь-який пошуковик, наприклад Google або Yandex. І знайти там спеціальний аксесуар, який перетворює Nineboot в карт. Виходить міні-машинка, на зразок карта.

7. Чи планує Xiaomi випустити ноутбук на Chrome OS?

На внутрішньому ринку ми маємо лінійку ноутбуків на операційній системі від Microsoft, де залізо повністю відповідає потребам програмного забезпечення. Відносно використання сторонніх операційних систем, напевно, я не готовий зараз міркувати на цю тему, тому що не володінню достатнім обсягом інформації з цього питання.

8.Mi Mix 2s отримав бета-версію Android P, чи можливо, що незабаром для більшості пристроїв компанії буде доступний стоковий Android?

Ми тестуємо оболонку разом з нашими фанатами, вони можуть впливати на розробку більшості модулів системи. Втім, не виключено, що ми будемо експериментувати, щоб порадувати тих, хто цінує чистий Android.

9.MIUI 10 увійшла в топ найпродуктивніших графічних оболонок Master LU Benchmark, зайнявши 4 місце. Чи пишаєтеся ви результатом? Чи будете намагатися увійти в топ-3?

Так звичайно. Одна зі сторін будь-якого бізнесу, це намагатися стати краще конкурентів. І для нас це теж завдання. Зараз ми четверті, значить потрібно входить в топ-3, потім в топ-2, і потім ставати топ-1.

10. На презентації ви акцентували увагу на тому, що компанія не буде заробляти з кожного пристрій більше 5%, вам вистачає цих коштів на розвиток або ви чимось жертвуєте?

Ці 5 відсотків виходять від вартості пристрою, від його реальної вартості. І ми не хочемо багато заробляти на цьому, виставляючи високу маржу. Ми любимо всіх наших фанатів і прагне зробити для них наші пристрої максимально доступними, часом навіть реалізуючи спеціальні акції та знижки.

Ми не розглядаємо залізо як об’єкт заробітку. Для нас це просто платформа. Наприклад, наші телевізори та смартфони мають фірмову оболонку. Покупцям зручно користуватися сервісами, які ми надаємо. Xiaomi – це інтернет компанія, а не виробник заліза. Ми ніколи не заробляли багато грошей на хардверних частини.

Джерело Prostotech.com

Facebook Comments
Advertisement

Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Xiaomi представила бюджетний Redmi 7

Опубліковано

Xiaomi в Китаї представила новий бюджетний смартфон – Redmi 7. Точна дата виходу пристрою ще невідома, але компанія назвала його головні характеристики та ціни.

Характеристики:

  • Габарити : 158,65 × 76,43 × 8,9 мм, 180 г
  • Дисплей : 6,26 “, 19: 9, HD +, IPS, Corning Gorilla Glass 5
  • Процесор : 8-ядерний Qualcomm Snapdragon 632, 1,8 ГГц, Adreno 506
  • Пам’ять : 2/3/4 оперативної, 16/32/64 ГБ постійної, слот microSD 
  • Камера : 12 + 2 Мп (подвійна основна), 8 Мп (фронтальна)
  • Батарея : 4000 мАг
  • ОС : Android 9.0 Pie, MIUI 10
  • Зв’язок : microUSB 2.0, 4G VoLTE, ІК-порт, Wi-Fi, Bluetooth, GPS

Смартфон комплектується сканером відбитків пальців на задній панелі, роз’ємом для навушників і ІЧ-портом. Виробник також додав, що дисплей захищає водовідштовхувальні покриття P2i. Є звичний каплевидний виріз для фронтальної камери.

На задній панелі пристрій оснащений подвійною камерою з основним датчиком на 12 Мп, а також модулем для глибини на 2 Мп. Селфі-камера отримала одиночний датчик на 8 Мп і підтримує технологію розблокування за обличчям.

На китайський ринок Redmi 7 вийде в трьох конфігураціях: 2/16 ГБ буде коштувати 699 юанів, 3/32 ГБ обійдеться за 799 юанів, а 4/64 ГБ – 999 юанів. Смартфон з’явиться в продажу в трьох колірних рішеннях: червоний, чорний і синій. 

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Xiaomi зробила несподівану заяву, яка здивувала фанатів

Опубліковано

 

Дії компанії Xiaomi в останні роки дозволили їй стати одним з найвідоміших і впізнаваних брендів в світі, нехай її фірмова продукція зараз і продається далеко не по всій земній кулі. Сьогодні, 17 березня 2019 року, дана корпорація зробила несподівану заяву, яке повалило всіх у шок, тому як ніхто не очікував нічого подібного. Воно стосується подальших продажів смартфонів Mi 9 і Mi 9 SE, анонсованих в середині лютого, а потім запущених в продаж в Китаї і деяких країнах Європи.

Так, кілька днів тому даний виробник електроніки призупинив продажу флагманів Mi 9 і Mi 9 SE, а піти на такий крок довелося через «завалу». Справа в тому, що телефон був в дуже сильному дефіциті, в результаті чого його розкуповували дуже швидко, і це зашкодило систему обліку складських запасів. Як підсумок, багатьом покупцям обіцяли доставити новинку протягом 1 – 2 днів, але в кінцевому підсумку зробити цього не вдавалося, тому як складські запаси були спустошені.

Саме через це Xiaomi вирішила тимчасово припинити продажі флагмана, щоб накопичити складські запаси і провести повну ревізію, а разом з тим доопрацювати ПО обліку проданих мобільних пристроїв. Як повідомив глава бренду Лей Цзюнь, продажу Mi 9 і Mi 9 SE будуть відновлені 19 березня, тобто вже післязавтра, коли купити собі дані смартфони зможуть всі бажаючі, звичайно, поки знову не виникне їх дефіцит. Всім тим, хто встиг оформити попереднє замовлення на офіційному сайті, привезуть телефони в першу чергу.

Таким чином, компанія Xiaomi зробила несподівану заяву, яке повалило всіх у шок. Продажі новинок почнуться також швидко, як вони і завершилися. За словами Лея Цзуна, незабаром він може особисто відправитися на завод бренду для того, щоб допомагати із збіркою мобільних пристроїв, як він колись обіцяв зробити, якщо в перший місяць компанії не вдасться виробити більш ніж 1 млн примірників флагмана Mi 9. Офіційний анонс даного смартфона в Україні трапиться в квітні, тобто через кілька тижнів.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Samsung Galaxy S8 колосально сильно впав в ціні

Опубліковано

Здавалося б, що лише зовсім недавно в продаж надійшов флагман південнокорейської корпорації зразка 2019 року, але всі раніше випущені моделі мобільних пристроїв від даного виробника стали миттєво набагато дешевше. Як вдалося з’ясувати виданню Tehnofan в ході дослідження ринку цін на електроніку, флагман Samsung Galaxy S8 колосально сильно впав в ціні, ставши набагато дешевше і доступніше для покупки, ніж будь-коли раніше. Відтепер придбати цей апарат можна більш ніж в два рази дешевше, ніж на старті продажів.

У продаж мобільний пристрій з флагманської лінійки надійшло два роки тому, тобто в другому кварталі 2017 року. Купити Samsung Galaxy S8 на старті продажів всім пропонували за 27 000 гривень, але вже зараз придбати цей апарат можна за набагато більш привабливою ціною, а саме – за 9 600 гривень. За такою ціною даний телефон зараз продають десятки торгових точок, а пропонують вони чорну, фіолетову, блакитну, червону і золотисту забарвлення, у всіх з яких смартфон виглядає дуже навіть привабливо.

Деякі торговельні точки обіцяють навіть офіційну гарантію, але її наявність краще уточнювати при покупці. Якщо смартфон буде в сертифікованому для продажу в україні стані, на нього діє гарантія бренду терміном на 12 місяців в фірмових сервісних центрах Samsung, тоді як в інших випадках всі зобов’язання по ремонту лягають на плечі конкретної торгової точки. Смартфон Galaxy S8, будучи флагманом, оснащений 5,8-дюймовим Super AMOLED-дисплеєм з роздільною здатністю 2960 на 1440 пікселів (QHD +), а також 4 ГБ оперативної і 64 ГБ постійної пам’яті.

В іншому, мобільний пристрій може похвалитися восьмиядерна процесором Exynos 8895 з тактовою частотою 2,3 ГГц, графікою Mali-G71 MP20, слотом для установки карт пам’яті microSD об’ємом до 512 ГБ включно, одинарної 12 Мп основною і 8 Мп фронтальною камерами, роз’ємами USB Type -C і 3,5 мм для навушників, захисним склом Corning Gorilla Glass 5, а також акумуляторною батареєю ємністю 3000 мАг з підтримкою функції швидкої зарядки. Габарити корпусу складають 148,9 x 68,1 x 8 мм, тоді як важить телефон всього 155 грамів.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді


© 2018-2019 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.