Connect with us

MOBILZONE

Інтерв’ю з регіональним директром компанії Xiaomi Томмі Ліу в Україні

Опубліковано

Після щорічної презентації Xiaomi, що проходила в Москві 2 серпня, журналістам вдалося поспілкуватися з регіональним директром компанії по Росії і Україні, Томмі Ліу (Tommy liu). Вони дізналися про особливості ринку, стратегії компанії, а також поцікавилися про життя всередині бренду. Задали деякі питання які нас цікавлять:

1. Ви вчилися на території України і точно знайомі з нашою культурою, людьми і моделлю поведінки. Які особливості ринку ви можете виділити?

Якщо порівнювати Китай з іншими ринками, то як російський и укаїнський ринок, вони діляться на федеральних рітейлерів. У нас же розподіл відбувається по провінціях, це створює велике відміну від внутрішнього ринку. Тут, в Росії і Україні, ми спостерігаємо високу стабільність.

2. Наскільки відомо по пріоритетам, російський і український ринок іде після індійського і китайського? Це так? У чому основні критерії ранжирування?

Так, російський і український ринок є для нас одним із пріоритетних і ми намагаємося надати нашим користувачам максимальну кількість наших продуктів, щоб дати можливість зануритися в нашу екосистему.

Якщо порівнювати зі світом, то досить складно когось поставити вище або нижче. Безумовно, Індія для нас теж дуже цікава, тому що там багато потенційних споживачів, але ви велика країна, в якій кожна компанія бачить свій потенціал.

3. Чи бачите ви серйозних конкурентів для Xiaomi на російському ринку?

Так звичайно. Samsung, Apple, Huawei – це дійсно сильні компанії. І вони давно на ринку, але ми молоді і розвиваємося швидше. Ми дійсно не хочемо протиставляти себе іншим брендам. Ми те, що ми надаємо споживачеві. І нам куди важливіше пропонувати дійсно якісний товар за адекватну ціну.

4. Коли продукти суббрендов компанії (Mijia і інші) з’являться офіційно на російському ринку?

Сьогодні ми поповнили нашу екосистему новим пристроєм, Mi robot, який буде доступний в Росії і Україні. І ми намагаємося надати доступ до всіх наших продуктів, але стикаємося з локальними труднощами на ринку. Та ж сертифікація, девайс має пройти певний тестування і бути локалізована.

5. Який продукцією суббрендов ви особисто користуєтеся? І чи є серед цього продукт, який ви можете виділити?

У моєму будинку безліч продуктів екосистеми Xiaomi. Навіть окуляри, які зараз на мені, теж продукція суббренда. Смартфон, телевізор, робот пилосос. У моєї дружини є свій гіроскутер, у мене особисто Ninebot. Знаєте, у мене вдома три камери. І що мені подобається, все це легко контролювати з одного додатка Mi Home.

6.Видно, як компанія експериментує з різними технологіями, на зразок побутової техніки або персонального транспорту, але не хотілося вам чогось більш глобального? Може, машина або літак?

Я вам скажу, у нас вже є це. Ви можете зайти в будь-який пошуковик, наприклад Google або Yandex. І знайти там спеціальний аксесуар, який перетворює Nineboot в карт. Виходить міні-машинка, на зразок карта.

7. Чи планує Xiaomi випустити ноутбук на Chrome OS?

На внутрішньому ринку ми маємо лінійку ноутбуків на операційній системі від Microsoft, де залізо повністю відповідає потребам програмного забезпечення. Відносно використання сторонніх операційних систем, напевно, я не готовий зараз міркувати на цю тему, тому що не володінню достатнім обсягом інформації з цього питання.

8.Mi Mix 2s отримав бета-версію Android P, чи можливо, що незабаром для більшості пристроїв компанії буде доступний стоковий Android?

Ми тестуємо оболонку разом з нашими фанатами, вони можуть впливати на розробку більшості модулів системи. Втім, не виключено, що ми будемо експериментувати, щоб порадувати тих, хто цінує чистий Android.

9.MIUI 10 увійшла в топ найпродуктивніших графічних оболонок Master LU Benchmark, зайнявши 4 місце. Чи пишаєтеся ви результатом? Чи будете намагатися увійти в топ-3?

Так звичайно. Одна зі сторін будь-якого бізнесу, це намагатися стати краще конкурентів. І для нас це теж завдання. Зараз ми четверті, значить потрібно входить в топ-3, потім в топ-2, і потім ставати топ-1.

10. На презентації ви акцентували увагу на тому, що компанія не буде заробляти з кожного пристрій більше 5%, вам вистачає цих коштів на розвиток або ви чимось жертвуєте?

Ці 5 відсотків виходять від вартості пристрою, від його реальної вартості. І ми не хочемо багато заробляти на цьому, виставляючи високу маржу. Ми любимо всіх наших фанатів і прагне зробити для них наші пристрої максимально доступними, часом навіть реалізуючи спеціальні акції та знижки.

Ми не розглядаємо залізо як об’єкт заробітку. Для нас це просто платформа. Наприклад, наші телевізори та смартфони мають фірмову оболонку. Покупцям зручно користуватися сервісами, які ми надаємо. Xiaomi – це інтернет компанія, а не виробник заліза. Ми ніколи не заробляли багато грошей на хардверних частини.

Джерело Prostotech.com

Facebook Comments Box
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

MOBILZONE

Nokia випустила кнопковий телефон із штучним інтелектом

Опубліковано

Nokia випустила кнопковий телефон із штучним інтелектом

Компанія HMD розширила асортименти фірмових кнопкових телефонів, випустивши модель 101 4G. Ключовою особливістю “дзвонилки” став нехарактерний для такого типу пристроїв вбудований ШІ-помічник на базі нейромережі DeepSeek.

Телефон виконаний у класичному дизайні з невеликим дисплеєм та великими кнопками, включаючи виділену для запуску ШІ-помічника. Останній підтримує голосове керування та вміє виконувати ряд корисних функцій, включаючи здійснення дзвінків, перевірку прогнозу погоди, встановлення будильників та відповіді на запитання.

В іншому пристрій нічим не відрізняється від традиційних кнопочників. Для заряджання використовується порт USB Type-C, а для підключення навушників передбачено 3,5-мм роз’єм. У промоматеріалах також згадується наявність модуля FM-радіо.

Ціна HMD 101 4G у Китаї становить $21, а модифікація 102 4G з тильною камерою коштуватиме покупцям $23.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк оновив послуги: що змінилося для клієнтів

Опубліковано

ПриватБанк оновив послуги: що змінилося для клієнтів

З 15 липня 2025 року ПриватБанк запустив нові функції в мобільному застосунку “Приват24 для бізнесу”, орієнтуючи оновлення на потреби українських підприємців.

Що змінилося для бізнес-клієнтів?

Оновлення до версії 3.30.0 на платформах Android та iOS надає нові можливості, які полегшують доступ до банківських послуг. Зокрема, з’явився ряд нових функцій, що спрощують управління фінансами для бізнесу:

  • Оформлення кредитів
    Тепер підприємці можуть оформляти кредитний ліміт “Підприємницький” безпосередньо через застосунок. Відтепер доступні такі функції, як перегляд умов, подання заявки та підписання кредитної угоди. Крім того, підприємці можуть керувати вже наявними кредитами: змінювати суму ліміту, призупиняти або відновлювати угоди, а також повністю погашати кредити.
  • Виписка про операції
    З’явилася можливість переглядати інтерактивні повідомлення про операції, що забезпечує вищу прозорість та інформованість клієнтів щодо здійснених транзакцій.
  • Відкриття депозитів
    Підприємці можуть відкривати депозити за допомогою нових документів для підписання. Фізичні особи-підприємці (ФОП) тепер мають змогу оформляти договори з необхідними для цього документами, такими як анкета CRS та довідка про гарантування вкладів.

Інші можливості “Приват24 для бізнесу”

У мобільному застосунку на підприємців чекають інші корисні функції:

  • Створення та обмін шаблонними документами онлайн.
  • Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі.
  • Робота з податками та виставлення рахунків між юрособами та підприємцями.
  • Миттєві платежі з автоматично заповненими реквізитами.
  • Подання звітності до державних органів онлайн.
  • Безкоштовна техпідтримка 24/7.

Завдяки цим змінам бізнес-клієнти ПриватБанку отримали можливість зручніше й ефективніше управляти фінансами через мобільний застосунок.

Також варто відзначити, що з 2026 року в ПриватБанку деякі послуги стануть платними, зокрема, за міжнародну перевипуск пластикових карт. Додатково буде введена плата за послугу “Всі SMS” для інформування про операції в разі відсутності інтернет-з’єднання.

Facebook Comments Box
Читати далі

MOBILZONE

Водії шоковані: штраф до 34 тисяч гривень за перевезення пасажира – на дорогах масово перевіряють

Опубліковано

Водії шоковані: штраф до 34 тисяч гривень за перевезення пасажира - на дорогах масово перевіряють

Водіям нагадали про наслідки надання послуг із перевезення пасажирів без необхідної ліцензії.

Під час рейдової перевірки інспектори Відділу державного нагляду (контролю) Укртрансбезпеки в Кіровоградській області зупинили автомобіль ВАЗ. Пасажири, які знаходилися в автомобілі повідомили, що їм надають пасажирські перевезення на замовлення.

Також під час перевірки з’ясувалося, що власник транспортного засобу не зареєстрований як суб’єкт господарської діяльності та не має ліцензії на перевезення пасажирів.

За виявлене порушення власника транспортного засобу було складено відповідний протокол за статтею 164 КУпАП.  Водієві в суді можуть присудити штраф від 17000 до 34000 грн.

Укртрансбезпека закликає перевізників не робити спроб порушення законодавства, а чесноти вести свою господарську діяльність.

Facebook Comments Box
Читати далі
Advertisement
Nokia випустила кнопковий телефон із штучним інтелектом
MOBILZONE5 години тому

Nokia випустила кнопковий телефон із штучним інтелектом

ПриватБанк оновив послуги: що змінилося для клієнтів
MOBILZONE5 години тому

ПриватБанк оновив послуги: що змінилося для клієнтів

Водії шоковані: штраф до 34 тисяч гривень за перевезення пасажира - на дорогах масово перевіряють
MOBILZONE10 години тому

Водії шоковані: штраф до 34 тисяч гривень за перевезення пасажира – на дорогах масово перевіряють

У Міноборони знайшли понад 100 тисяч військовозобов'язаних, яких не можуть мобілізувати
MOBILZONE11 години тому

У Міноборони знайшли понад 100 тисяч військовозобов’язаних, яких не можуть мобілізувати

Резерв+ та штрафи: як не втратити знижку та уникнути подвоєння суми
MOBILZONE12 години тому

Резерв+ та штрафи: як не втратити знижку та уникнути подвоєння суми

Після сплати штрафу чоловіки мають оновити свої персональні дані, навіть у разі онлайн-оплати: деталі
MOBILZONE13 години тому

Після сплати штрафу чоловіки мають оновити свої персональні дані, навіть у разі онлайн-оплати: деталі

Київстар знизив вартість тарифів для абонентів: що відомо
MOBILZONE14 години тому

Київстар знизив вартість тарифів для абонентів: що відомо

Тисячі чоловіків у «Резерв+» побачили повідомлення про штраф
MOBILZONE16 години тому

Тисячі чоловіків у «Резерв+» побачили повідомлення про штраф

Київстар знизив ціни на тарифи: хто може скористатися найбільшими знижками вже зараз
MOBILZONE1 день тому

Київстар знизив ціни на тарифи: хто може скористатися найбільшими знижками вже зараз

В Україні спалахує новий скандал навколо діяльності працівників територіальних центрів комплектування (ТЦК).
MOBILZONE1 день тому

Працівники ТЦК жорстоко поводилися із затриманим: відео викликало резонанс, ДБР розпочало перевірку

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.