Клієнт ПриватБанку за кордоном поскаржився, що банк заблокував йому картку без попередження.
Про це стало відомо після публікації скарги клієнта на порталі Мінфін.
Так, зі слів чоловіка, він перебуває за кордоном і отримує невелику допомогу на карту ПриватБанку. Але одного дня банк без жодних пояснень заблокував йому рахунок та розірвав з ним договір про співпрацю.
“Тепер, щоб зняти кошти, які залишилися на рахунку, потрібно знайти особу та оформити довіреність на неї, або ж самому звертатися у відділення банку! Що робити, якщо у мене немає грошей?”! Як я можу зрозуміти, що ви надіслали пояснення на мою адресу прописки, де я давно не живу, причому лист був надісланий лише після блокування коштів. Чому не надсилають смс чи електронні листи особам, які знаходяться за кордоном під час повномасштабного вторгнення? Сьогодні у мене немає можливості повернути кошти, які були заблоковані без вагомих причин», – написав клієнт.
У банку відреагували на скаргу та відповіли, що ПриватБанк діє повністю в рамках чинних законодавчих та нормативно-правових актів Національного банку України, які регулюють відносини у сфері банківської діяльності.
“Усі заходи були проведені відповідно до внутрішніх процедур, дотримання вимог безпеки та правил фінансового моніторингу України“, – сказано у повідомлені.
Крім того, у ПриватБанку наголосили, що він, як головний орган фінансового моніторингу, зобов’язаний вживати заходів щодо запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення.
“Ваше обслуговування обмежене. Якщо ділові відносини припиняються, банк дає можливість перевести залишки коштів в інший банк“, – повідомили в банку.
Таким чином, щоб перевести залишок коштів на інший банківський рахунок, вам або вашому представнику потрібно звернутися до ближчого відділення ПриватБанку та мати з собою наступні документи:
- Реквізити рахунку, відкритого на ваше ім’я в іншому банку;
- Документи, що підтверджують повноваження щодо розпорядження рахунками;
- Документи, що посвідчують особу;
- Документ, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
- Запит на переказ балансу.