Клієнти monobank за необхідності зняти кошти з карток використовують банкомати інших банків. Проте бувають ситуації, коли банкомати не видають коштів. Що в таких випадках робити власникам карток, пояснили у monobank у відповідь на відгук клієнта на порталі Мінфін. Користувач мережі розповів про те, як вирішив зняти готівку у банкоматі Приватбанку. Повідомляється, що перша транзакція пройшла успішно – було видано 1000 грн.
“Після цього, запросив ще 1000 грн. і тут стався збій, “годівниця” кілька разів відкривалася, але нічого не видавала і так тривало 15-20сек. Після цього, на екрані загорілося напис, що звернутися до банку, який видав картку, за отримання грошей і спалахнуло, що з технічних причин видача готівки неможлива”, – поділився Vita230577.
Власник карти негайно зателефонував до “Монобанку” у Viber. Заявку взяли на роботу. Після чого намагався знову зняти гроші, а втратив ще 1000 грн. При цьому при зверненні до банку виявилося, що обробляти заявку будуть кілька днів, а повернути гроші клієнту можуть аж протягом 60 днів.
“В результаті я пішов у супермаркет на покупки. Після того, як завершив шопінг, побачив біля злощасного банкомату працівника Приватбанку, який щось робив з банкоматом. Я зрадів і підійшов до нього зі своєю проблемою. Він повідомив, що все гаразд і я можу спробувати зняти ще грошей, а ті які не одержав, мені банк у найближчі пару годин поверне… Який був мій стан, коли я знову не отримав 1000 грн. ?» У мене вдруге знялося 1000 грн.. Пізніше я дзвонив у Приватбанк, який мене відфутболив. А Монобанк повідомив, що вони подали заявку на оскарження 2649195 і мені потрібно чекати до 07 лютого, а можливо, ще 60 ДНІВ!!! води – обман, а можливо, грабіж”, – йдеться у відгуку.
Підтримка monobank підтвердила, що у випадку, коли банкомат не видає кошти, фінустанова заперечує операцію через платіжну систему. Таким чином,
“Дуже шкода, що відбулася така ситуація. Справді, у випадку, якщо банкомат не видав кошти, ми заперечуємо такі операції через платіжну систему. Це, на жаль, не швидкий процес, але ми зробимо все, щоб якнайшвидше допомогти із поверненням ваших коштів”, – йдеться у відповіді банку.