Connect with us

MOBILZONE

Абоненти “Київстар” скаржаться на якість зв’язку

Опубліковано

Абоненти "Київстар" скаржаться на якість зв'язку

На якість зв’язку від “Київстар” постійно скаржаться абоненти. Користувачі найбільшого мобільного оператора “Київстар” поскаржилися на якість зв’язку. Обурені коментарі вони стали залишати під повідомленням компанії в Facebook про нову акцію. Зокрема, “Київстар” нагадав, що під час здійснення покупки смартфона в їхньому фірмовому магазині, який підтримує технологію 3 і 4G, клієнту в подарунок мобільний оператор подарує 3000 МБ. Бонусами можна користуватися 3 місяці або ж буде надано безлімітний Інтернет терміном на 90 днів.

При цьому, акція від компанії з приємними бонусами триватиме до кінця весни, останній день акції вказано 31 травня. Однак, зараз користувачі незадоволені якістю зв’язку, яке надає “Київстар” і стали писати про це. Одні з передплатників написав, що якщо смартфони, які продає компанія, працюють так само, як і Інтернет і зв’язок, надана компанією, то покупка не коштує грошей. Також ще один незадоволений клієнт написав з надією, що співробітники компанії все-таки читають коментарі зі скаргами на якість зв’язку і приймуть відповідні заходи. Інакше, думає користувачці, незабаром у телекомунікаційній компанії не залишиться абонентів і послугами компанії вони будуть користуватися самі. До слова, у низки користувачів “Київстар ТВ” і домашнього інтернету відбулися проблеми в негоду. Вони з’ясували, що для усунення неполадок компанії потрібно 14 днів. Цей факт дуже обурив людей, адже вони за якісні послуги заплатили гроші і їх не отримують.

Крім того, коли багато компаній перевели своїх співробітників на дистанційну роботу, без домашнього Інтернету вони фактично залишилися без заробітку. Поки на скарги клієнтів про поганий зв’язку представники “Київстару” поки нічого не відповіли.

Facebook Comments

MOBILZONE

Xiaomi показала термос на 500 мл із шестигодинною «витривалістю»

Опубліковано

Xiaomi показала термос на 500 мл із шестигодинною «витривалістю»

Xiaomi представила термос Mijia Light Enjoy Thermal Flask. Він створений для збереження оригінальної температури напоїв і вміщує до 500 мл рідини. Також він представлений у кількох кольорах та продається за ціною менше 15 доларів.

Зовні термос покритий матовою фарбою, а всередині є вкладиш із нержавіючої сталі 316L завтовшки 0,12 мм. Він захищений від корозії, стійкий до нагрівання та охолодження та розрахований на збереження температури гарячої (+68 °C) або прохолодної (+10 °C) рідини протягом шести годин.

Кришка термоса виконує роль кружки і оснащена силіконовим кільцем ущільнювача. Воно захищає термос від протікання. Діаметр корпусу становить 65 мм, висота з кришкою – 217 мм, вага – 215 грамів. Термос продається через китайські маркетплейс за ціною $14.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Xiaomi, що з якістю: новий Xiaomi SU7 зламався, не проїхавши і 40 км

Опубліковано

Xiaomi, що з якістю: новий Xiaomi SU7 зламався, не проїхавши і 40 км

Цікавий випадок стався у Китаї з найновішим електромобілем Xiaomi SU7. Машина пана Веня із міста Сяминь (провінція Фуцзянь) зламалася, проїхавши лише 39 кілометрів. Хайповий електричний седан відмовився їхати далі, попередньо видавши такі повідомлення: Автомобіль ось-ось затихне. Будь ласка, зупиніться безпечно і зверніться до сервісного центру» та «Система приводу несправна».

Логічно, що пан Вень захотів замінити зламаний автомобіль, але не тут-то було: співробітники дилерського центру повідомили, що заміна машини не може бути зроблена, оскільки випущені SU7, що випускаються, вже закріплені за конкретними власниками (справжніми або майбутніми). Також дилер заявив, що Xiaomi не може відповідати за користувача і не буде покривати збитки, що виникають при поверненні автомобіля.

Тоді автовласник машини опублікував у соцмережах листування з дилером – і лише після цього на історію відреагував головний офіс Xiaomi. Після деякого внутрішнього розгляду машину забрали для пошуку причини несправності, а Венею пообіцяли новий автомобіль і компенсацію витрат, пов’язаних з поверненням машини.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Apple представила програму для професійної зйомки відео на iPhone і iPad

Опубліковано

Apple представила програму для професійної зйомки відео на iPhone і iPad

Apple разом з релізом нових планшетів серії Air та Pro представила програму з можливістю ручного контролю відеозйомки на iPhone та iPad. Професійний режим виявився другорядною функцією програми, а основною стала робота в парі з відеоредактором Final Cut Pro.

Програма називається Final Cut Camera і буде доступна для iPadOS та iOS версії 17.4 або вище цієї весни. Його позиціонують як компаньйон для монтажної програми Final Cut Pro. Програма призначена для реалізації нової функції відеоредактора під назвою Live Multicam. Вона дозволяє знімати багатокамерне відео одночасно в чотирьох ракурсах за допомогою декількох iPhone або iPad, які можна підключити до бездротового зв’язку до пристрою з Final Cut Pro.

Apple представила програму для професійної зйомки відео на iPhone і iPad

Також за допомогою нової програми у користувача з’являються ручні налаштування відео. На чотирьох пристроях можна настроїти експозицію, зум, фокус, ISO, витримку та баланс білого. Ці функції доступні і без поєднання з програмою Final Cut Pro, тому можна сказати, що на iPhone з’явилася довгоочікувана функція у вигляді ручних опцій під час запису роликів. Тепер залишилося дочекатися аналогічного програмного забезпечення і для фото.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.