Connect with us

MOBILZONE

Клієнтам ПриватБанку надходять дзвінки з погрозами мало не по ночах

Опубліковано

Клієнтам ПриватБанку надходять дзвінки з погрозами мало не по ночах

Клієнт розповів про незадовільну роботу банку. Найбільша українська фінустанова, державний ПриватБанк, є лідером в нашій країні за кількістю обслуговуваних клієнтів. У той час як багато клієнтів задоволені якістю послуг, що надаються, інші стикаються з обслуговуванням неналежної якості. Так, на порталі Мінфін була опублікована чергова скарга на роботу ПриватБанку.

Автор негативного відгуку розповів, що користується послугами ПриватБанку з 2008 року і за більш ніж 12 років роботи з фінустановою не стикався з проблемами до 4 лютого 2021 року. За словами клієнта банку, у вечірній час, 20:55, на він отримав дзвінок від банку, приймати який він не став, попросивши передзвонити на наступний день не в такий пізній час.

Проте, так просто питання не вирішилося – після того, як клієнт скинув дзвінок, йому тут же передзвонили – він підняв трубку і почув, як оператор в грубій формі розповів, що вислухати представника банку – в інтересах клієнта.

Після цього йому розповіли, що з грудня 2020 року клієнт винен банку 190 гривень – заборгованість утворилася на картці “Ключ до рахунку”, використовуваної на підприємствах. Далі оператор почав з’ясовувати, чому клієнт не оплачує борг і коли він збирається його погасити.

Як розповів клієнт, за підсумком спілкування зі співробітником банку, він залишився шокований – через заборгованість в 190 грн, про яку він навіть не знав, представник фінустанови дзвонив йому в пізній час, погрожуючи зіпсованої кредитної історією і вимагаючи погасити борг найближчим часом.

За словами клієнта, про заборгованість на карті він навіть не знав і закриє найближчим часом, але вражень від роботи співробітника банку це не виправить.
Клієнтам ПриватБанку надходять дзвінки з погрозами мало не по ночах

Facebook Comments

MOBILZONE

У monobank пояснили, як повернути гроші у разі помилкового переказу

Опубліковано

У monobank пояснили, як повернути гроші у разі помилкового переказу

monobank пояснює, як можна повернути кошти, якщо ви зробили помилку під час переказу. Є два шляхи.

Попри те, що при здійсненні переказу та введенні номера картки одержувача відправник найчастіше бачить ім’я того, кому він пересилає гроші, помилки час від часу трапляються. Причиною може бути поспіх або банальна недбалість з боку відправника коштів.

У Monobank підкреслили, що до служб підтримки такі звернення надходять регулярно. Клієнту, який припустився помилки, нададуть консультацію, але повернути гроші буде не так просто.

Банк не може повернути кошти, перераховані на картку. У цьому випадку клієнту рекомендується зв’язатися з одержувачем, пояснити, що сталася помилка, і покладатися на його чуйність і доброзичливість.

Якщо особа, якій ви помилково надіслали гроші, відверто вас ігнорує, є інший спосіб.

«Ми не можемо повернути вам кошти без згоди одержувача. Якщо є можливість, рекомендуємо розв’язувати питання з одержувачем коштів самостійно або ж звернутися до Цивільного суду», – радять у monobank.

Якщо ви переконливо аргументуєте свою позицію в суді й доведете, що причина перерахування коштів на конкретну банківську картку було помилкою, суд може вимагати від одержувача повернути вам кошти. У цьому випадку, відмовитись він вже не може. Але, звичайно, швидше і простіше буде вирішити питання безпосередньо з одержувачем, якщо він піде на зустріч.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Складено мапу інтернет-провайдерів, які можуть працювати тривалий період під час блекаутів

Опубліковано

Складено мапу інтернет-провайдерів, які можуть працювати тривалий період під час блекаутів

В Міністерстві цифрової трансформації розробили мапу інтернет провайдерів, які можуть працювати під час знеструмлення. Про це йдеться в повідомленні Мінцифри у Telegram.

Мова йде про мапу, яка була створена спільно з ЛУН. В мапі можна дізнатися, які провайдери можуть працювати під час відключення світла, в якому місці вони знаходяться та наскільки тривало вони можуть забезпечити свого користувача доступом до інтернету.

Зайшовши в мапу, можна побачити, які провайдери забезпечують доступ до інтернету до 72, 36, 24, та 8 годин. Раніше мапа працювала для декількох регіонів, але сьогодні її масштабували на всю Україну – зазначили в Мінцифри.

Важливою перевагою цієї карти є можливість перевірити оцінки інших користувачів і зрозуміти, чи справді нормально працював Інтернет  протягом зазначеного провайдером часу.

Через ворожі обстріли енергосистема України – під постійними атаками. У частині областей уже відбуваються планові відключення електроенергії, тому необхідно завжди мати доступ до Інтернету, щоб залишатися на зв’язку з близькими, – підкреслили в Мінцифри.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Українських біженців “заманюють” виплатою грошової допомоги

Опубліковано

Українських біженців "заманюють" виплатою грошової допомоги

У Словаччині шахраї розсилали SMS та Telegram-повідомлення від імені УВКБ ООН та ЮНІСЕФ, повідомляючи українців про фінансову допомогу.

Міжнародна організація звернулася до громадян України, наголосивши, що вони не надсилали подібні повідомлення.

Українців закликають бути уважними та обережними щодо потенційно шахрайських SMS або повідомлень у Telegram, які нібито стосуються програм фінансової допомоги УВКБ ООН та ЮНІСЕФ.

Українських біженців "заманюють" виплатою грошової допомоги

Щоб убезпечити себе та не стати жертвою шахраїв, важливо пам’ятати, що УВКБ ООН та ЮНІСЕФ у Словаччині суворо дотримуються структурованої процедури виплати грошової допомоги, про яку завжди повідомляють заздалегідь на офіційних каналах, включаючи «unhcr.org» у посиланні.

Для отримання грошової допомоги потрібна особиста реєстрація, після чого, користувачеві надсилається SMS з інформацією про суму та спосіб оплати. Крім того, грошова допомога Словаччини доступна лише в євро, а шахраї у своїх повідомленнях стверджують, що виплати будуть здійснюватися в гривнях.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
У monobank пояснили, як повернути гроші у разі помилкового переказу
MOBILZONE1 годину тому

У monobank пояснили, як повернути гроші у разі помилкового переказу

Складено мапу інтернет-провайдерів, які можуть працювати тривалий період під час блекаутів
MOBILZONE3 години тому

Складено мапу інтернет-провайдерів, які можуть працювати тривалий період під час блекаутів

Українських біженців "заманюють" виплатою грошової допомоги
MOBILZONE5 години тому

Українських біженців “заманюють” виплатою грошової допомоги

Українці зможуть отримати закордонні паспорти за кордоном: хто зможе
MOBILZONE7 години тому

Українці зможуть отримати закордонні паспорти за кордоном: хто зможе

Держава заробить на ухилянтах мільйони доларів
MOBILZONE9 години тому

Держава заробить на ухилянтах мільйони доларів

"Ухилянтами" автоматично можуть стати дуже велика кількість чоловіків: цифра дня
MOBILZONE23 години тому

“Ухилянтами” автоматично можуть стати дуже велика кількість чоловіків: цифра дня

Monobank оновив застосунок Expirenza: що туди увійшло
MOBILZONE1 день тому

Monobank оновив застосунок Expirenza: що туди увійшло

Офіційно представлена оновлена Nokia 220: підтримує 4G та VoLTE
MOBILZONE1 день тому

Офіційно представлена оновлена Nokia 220: підтримує 4G та VoLTE

Оновлення Telegram принесло безліч нових функцій для всіх користувачів
MOBILZONE1 день тому

Оновлення Telegram принесло безліч нових функцій для всіх користувачів

В Україні сім'ям із дітьми виплатять нову допомогу: від 25 до 40 тисяч гривень
MOBILZONE1 день тому

В Україні сім’ям із дітьми виплатять нову допомогу: від 25 до 40 тисяч гривень

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.