Connect with us

MOBILZONE

Більш ніж 4 мільйона проданих PS5: Sony б’є рекорди продажів

Опубліковано

Більш ніж 4 мільйона проданих PS5: Sony б'є рекорди продажів

Більше п’яти тижнів минуло з того моменту, як консоль нового покоління PlayStation 5 надійшла на склади численних магазинів по всьому світу. За цей період Sony встигла продати понад 4,2 мільйона пристроїв, що більше ніж у два рази перевершує показник Xbox Series за такий же період.

 

Відомий ресурс VGChartz повідомляє, що дітище компанії Microsoft, незважаючи на те, що воно вийшло на ринок рівно на два дні раніше, ніж PlayStation 5, зуміло розійтися тиражем у два мільйони пристроїв. Варто відзначити, що PlayStation 5 завоювала лідерство попри те, що старт її продажів відбувався у два етапи: першими консоль могли придбати гравці зі Сполучених Штатів, Канади, Мексики, Японії, Південної Кореї, а також з Австралії та Нової Зеландії – їм вона дісталася дванадцятого листопада, а ось увесь інший світ, включно з країнами Європи та Україною в тому числі, могли витратити свої заощадження на приставку з дев’ятнадцятого листопада.

 

PlayStation 5 зуміла обійти в цьому показнику і дуже популярну портативну приставку Nintendo Switch, яка за свої дебютні п’ять тижнів продалася тиражем у 2,3 мільйона штук. До слова, Nintendo такий тираж не підкорився навіть через п’ятнадцять тижнів стартових продажів.

 

Найбільший прибуток було зібрано в Сполучених Штатах, де за вищезазначений період PlayStation 5 змогла продатися тиражем в більш, ніж півтора мільйона пристроїв. На двісті тисяч консолей менше було продано на території Європи, а ось в Японії продажі PS5 за перші п’ять тижнів не зуміли дотягнути навіть до показника у 230 тисяч, зупинившись на позначці у 226 тисяч проданих приставок. Примітно, що Nintendo Switch стала лідером в японському регіоні (майже 565 тисяч проданих пристроїв), а в Європі зуміла обійти обидві версії Xbox Series і зайняти друге місце, продавшись тиражем в 600 тисяч штук. Що стосується Xbox Series, то позначку в мільйон проданих пристроїв їй вдалося подолати лише в США, тоді як в Європі і Японії вона продалася тиражем в 530 тисяч і майже 32 тисячі систем відповідно.

 

Якщо ж проаналізувати обсяги продажів всіх трьох основних приставок, то тут PS5 займає беззастережне перше місце з часткою в 46,2%. Другу позицію зайняв Nintendo Switch з показником у 28,9%, а замкнули трійку Xbox Series X і S з часткою у 24,9%.

 

Сама ж Sony з офіційною статистикою продажів ще не звітувала.

 

В Україні, як уже згадувалося, старт продажів PlayStation 5 відбувся дев’ятнадцятого листопада. Вартість базової версії приставки склала 16 700 гривень тисяч, а ось версії без дискового приводу – 13500 гривень. Варто відзначити, що в Україні за попередніми замовленнями розійшлося вже дві партії пристроїв, які купували не тільки, як заміну PlayStation 4, але і в якості новорічного подарунка.

 

Також буквально днями від численних гравців почали надходити перші скарги щодо фірмових гейпмпадів DualSense. Користувачі скаржаться на адаптивні курки, які позиціонувалися, як одна з ключових особливостей нових контролерів. Проблема полягає в тому, що при використанні геймпада курки починають розхитуватися, через що пружина кнопок не виконує свою функцію зі створення потрібного опору.

 

Видання gamerant, яке і звернуло увагу на появу цих скарг, нарахувало уже більше тисячі відгуків. Наприклад, один гравець повідомив, що кнопка в його геймпада настільки ослабла, що й зовсім перестала реагувати на деякі натискання. Свою думку висловив і один ентузіаст, який розібрав контролер, і з’ясував, що проблема полягає в пружині курка. Є ймовірність і того, що через наявний дефіцит самих систем та їх комплектуючих процес полагодження заміни кнопок може розтягнутися на невизначений термін. Водночас представники Sony цю ситуацію ще ніяк не коментували.

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

You must be logged in to post a comment Login

Залишити коментар

MOBILZONE

Для Windows 11 зробили блокувальник вбудованої в ОС реклами

Опубліковано

Для Windows 11 зробили блокувальник вбудованої в ОС реклами

Після появи реклами в меню “Пуск” багато користувачів Windows виявилися незадоволені таким нововведенням від Microsoft. Розробник популярної утиліти Winpilot був серед них, тому запропонував вирішення цієї проблеми в останньому оновленні свого додатку.

Winpilot – це відомий твікер для Windows 11. Він допомагає позбавитися непотрібних системних програм, відключити вбудованого в систему ІІ-помічника і виконує ще кілька подібних операцій. В останньому оновленні програма отримала функцію блокування реклами. За допомогою дев’яти повзунків можна вимкнути рекламні повідомлення у різних елементах інтерфейсу Windows.

Windows 11 за замовчуванням включає рекламу у вигляді просування сервісів і додатків Microsoft. Ці оголошення можуть містити цікаві факти, поради, хитрощі, рекомендації та пропозиції в рамках інтерфейсу Windows 11», – говорить опис AdBlock у Winpilot.

Раніше утиліта називалася Bloatynosy, але після оновлення до Winpilot навчилася не лише видаляти встановлений софт, а й виконувати інші функції. Про них автор розповів на своїй сторінці на сайті GitHub.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Xiaomi випустила величезний вертикальний кондиціонер із підтримкою HyperOS

Опубліковано

Xiaomi випустила величезний вертикальний кондиціонер із підтримкою HyperOS

Ще однією новинкою в асортименті Xiaomi став вертикальний кондиціонер, що вийшов під брендом Mijia. Новий Mijia 3 HP Dual Outlet Vertical Air Conditioner відрізняється високим рівнем енергоефективності, потужною подачею повітряного потоку та можливістю підключення до інших пристроїв розумного будинку.

Кондиціонер поміщений у вертикальний корпус срібного кольору заввишки 1863 мм. Усередині встановлені подвійні опуски повітря KuNY, що забезпечують надширокий кут подачі повітря (160 градусів), оптимальний як для великих, так і для маленьких приміщень.

Подача повітря здійснюється зі швидкістю 1710 м3/год. Потужність при виробленні холодного повітря досягає 1930 Вт, а гарячого – 2680 Вт. Виробник передбачив два режими повітряного потоку, які адаптуються до різних потреб користувача.

Серед іншого новинка оснащена антибактеріальним та протигрибковим фільтрами. Вони запобігають зростанню бактерій усередині пристрою з ефективністю до 99%, що дозволяє уникнути повторного їх викиду в повітря. Пристрій отримав удосконалену систему самоочищення як внутрішнього, так і зовнішнього блоків за допомогою високотемпературного сушіння.

Відзначає виробник і низький рівень шуму під час роботи приладу – від 42 до 46 дБ, а також перший рівень енергоефективності та підтримку Xiaomi HyperOS Connect. Програма Mijia дозволяє віддалено регулювати температуру та режими роботи пристрою.

Xiaomi Mijia 3 HP Dual Outlet Vertical Air Conditioner доступний у Китаї для попереднього замовлення за ціною $820

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Мобілізація дійшла не всюди: у Києві ТЦК обминають деякі житлові масиви

Опубліковано

Мобілізація дійшла не всюди: у Києві ТЦК обминають деякі житлові масиви

В Україні третій рік триває війна, і вже третій рік триває загальна мобілізація. Останнім часом мобілізація стала ще суворішою, але не скрізь це відчувається. В Києві існують райони, де мобілізація поки що не дійшла і, швидше за все, до них не дійде.

 

Ці райони, які називають “ареалами спокою”, насправді є місцями, де проживають особи, які уникають мобілізації.

Війна в Україні триває третій рік, і якщо на початку війни в чергах до військкоматів стояли добровольці, то зараз ці черги вичерпалися. Нині ніхто не бажає йти на війну, а добровольці самі вже дуже втомлені. їм потрібна заміна на фронті.

 

Ніхто з них не очікував, що війна триватиме так довго, коли вони добровільно записувалися в ТЦК. Люди на фронті вже дуже змучені і просто хочуть повернутися додому, щоб знову бути зі своїми рідними. Щоб допомогти армії, влада посилила мобілізацію і ухвалила новий закон, який розширює повноваження ТЦК (військкоматів), але водночас обмежує права військовозобов’язаних чоловіків.

Зокрема, працівники військкоматів отримали повноваження зупиняти чоловіків на вулицях, перевіряти їх документи та примусово доставляти до ТЦК. Це призвело до того, що багато чоловіків-ухилянтів стараються якнайменше виходити з дому. Проте це не заважає працівникам ТЦК щодня відловлювати ухилянтів під час їхньої поїздки на роботу або з неї. Більше того, їм доводиться проводити частіше рейди по домівках, пробуючи виявити ухилянтів, які зачаїлися у своїх оселях.

 

Один із районів Києва, який називається “Острів виживання”, є місцем, куди працівники ТЦК не заходять. Тут живе 36-річний Олександр, який працює ІТ-менеджером. Він вважає, що краще переміщатися по місту на автомобілі, щоб уникнути перевірок документів на вулиці.

 

Олександр спеціально переїхав в один із багатих районів міста, де практично немає “вилову ухилянтів”. Працівники ТЦК уникають цих районів, оскільки знають, що там переважно проживають люди, які не підлягають мобілізації, або ж мають певні зв’язки, що їх захищають від призову. Дехто з сусідів Олександра – колишні депутати та чиновники, які зазвичай не потрапляють на фронт.

 

“Військові сюди не приїжджають. Наш комплекс – острів виживання. Бути бідним в Україні – означає бути мертвим”, – каже його дружина Настя.

 

Подружжя, за їх словами, було насичене українським патріотизмом і вважало себе “справжніми українцями”. З початком війни вони активно донатили на підтримку армії. Олександр особисто придбав протез для воїна, який постраждав у бою. Однак він не розглядає можливість брати участь у бойових діях.

 

Хоча вони відкрито виступають проти цієї війни, і військова агресія Росії викликає в них активне неприйняття. Однак вони вважають, що українська та російська влади мають сісти за стіл переговорів, щоб запобігти переслідуванню громадян на вулицях та уникнути загибелі людей.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.